Separate names with a comma.
Pff.. Nu är det DU som fått den nya designen innan mig. ;)
Brukar betala med visat och koden på baksidan men då brukar det ploppa upp en ruta om jag ska använda dosan. Precis. Smidigt. :) Vill...
Jo ibland när man köper saker så måste jag stoppa i kortet i dosan och logga in :p alla ställen tar inte bankid/mobilt bankid som betalningsmedel...
Har både bankid och mobilt bankid :) Sent from my HTC One using Tapatalk
Måndag för mig ^^ Sent from my HTC One using Tapatalk
Segare tror jag knappast. Det har väl mer att göra med vad som officiellt stöds och inte. Om enheten tar MicroSDXC-kort tror jag man kan tänja...
Yes, betan. :) Såg fel förut, det är 12 kr i månaden jag betalar. Jag är check in-kund.
Aa, swedbank är konstigt med att de vill ha betalat för ett visa electron. Mitt Electron på Nordea var helt gratis, det jag betalar för nu är att...
Jag gillar inte Swedbank, mest för att det är sån jävla meck med dosorna. Du kan absolut inte använda någon annans dosa om du skulle behöva. Med...
Jag med. Angående bank, har du funderat på att byta från handelsbanken? Jag föreslog Nordea och Cupcakes kom med förslag som Swedbank,...
Även om det "bara" hade varit 64 GB hade jag kunnat sätta min vänstra kula på att ett 128 GB-kort hade funkat utan stora problem.
Haha. :P
Fick en ny trevlig Facebooklayout till mobilen nyss. [IMG] Sent from my HTC One using Tapatalk
Kör telefonen på engelska. Skulle aldrig falla mig in att köra på svenska. Varför? För jag gillar engelska. Vad fungerar/vad fungerar inte? Inget...
Byt bank? Nordea är najs. :)
jag har 2 invites. Skicka PM så fixar jag
Och speciellt när varken S5 eller nya HTC One var intressanta nog för de flesta. :)
Varför är det så långa reparationstider för oss svenskar? Jag har läst att det tagit flertalet veckor för vissa. Jag har en engelsk polare som det...
Bump 2
Jag läste nånstans att efterfrågan på Z2 är runt 180% större än tidigare Z1, och det förklarar en hel del varför den försenats så mycket.
Vad kan man få för ett par nästan två år gamla ATH-M50 i bra skick?
yes, Tele2 har slutat sen förra året. http://macworld.idg.se/2.1038/1.533796/tele2-slopar-operatorslas-pa-iphone
Nej
Till vår lägenhet har vi tre förråd. Ett I källaren, ett i trappen och ett ute, I samma hus som sophuset :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Ping Dirk Diggler; ;)
Jo jag tycker det. :p
Det är jobbigt. :p
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/uCvnGD17D44" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> http://youtu.be/uCvnGD17D44
Den har iaf bättre kamera än alla androids jag haft så jag är nöjd nog... Verkar vara första mobilen som har allt bra i ett och samma paket.
Den som väntar på nåt gott.... :D
Word. Sent from my HTC One using Tapatalk
Inb4 Apple köper dem på riktigt. :teeth:
Ja. http://www.macrumors.com/2014/04/01/april-fools-2014/
Aha. Tack. Sökte på Google men hittade inget.
Förstod att det var nåt man eldade men ser inte vad det ska föreställa. Någon sorts ljuslykta eller?
Vad fan är en bengal? Förutom kattrasen då
+1 "ICA-glasses" haha :teeth:
Jag väntar också så länge det krävs. Jag ska ju inte köpa nåt förrän återbäringen trillar in ändå. Sent from my HTC One using Tapatalk
Kanske varierar men det vi gjorde var att dra ut burar från släpet, lyfta ur paketen och scanna dem sen in med dem i bilen. Sen in och käka...
Inte enl vad AF sagt till mig. Bara erfarenhet Jag menar dock säljare av tex mobiler och sånt. Sent from my HTC One using Tapatalk