Separate names with a comma.
ska känna lite på den i butik när den kommer ut så får vi se vad jag tycker då. Om jag inte hittar nån jag gillar så behåller jag väl One ett tag...
Ville testa LastPass men jävlar vad sned man blev när det inte fanns en möjlighet att importera direkt från Safe In Cloud. Jag har verkligen inte...
Funkar säkert till mitt kort med. Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag verkar inte kunna styra överklockningen. Skiter i vilket dock för det är inte ostabilt på nåt sätt. Sent from my HTC One using Tapatalk
visst, kolla pm Sent from my HTC One using Tapatalk
Mitt nuvarande är från MSI och det kan jag inte direkt säga att jag är missnöjd med. En sak, dock. Jag har ett 660 men på nåt jävla vänster...
Flasha omedelbums! :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag vill minnas att det var Echoes;
indika; dessa motion settings är nya men funkar dock ej verkar det som [IMG] Sent from my HTC One using Tapatalk
Jo, man kan välja mellan fyra förinstallerade teman, man kan ha gestures (double tap to wake) och så vidare. Och sen som sagt, BlinkFeed verkar...
Növändigt att skriva med handlingen? :P
Det verkar som att Sense har lite influenser från andra ställen. Blinkfeed är nu en hel hemskärm och då standard, och HTCs appar ändrar om...
har flashat sixthSense just nu. Har precis loggat in på Google, two-step tar lite tid :P Nu, ladda ner TiBu och sätta igång.
jag kan inte ens få en nyckeljävel...
Yes tyvärr Sent from my HTC One using Tapatalk
Ett per IP verkar det som, pga stort antal requests Sent from my HTC One using Tapatalk
Det är enbart sixth sense jag ska testa som sagt. Den andra verkar lite för custom om vi säger så. Jag vill ha allt bloat för att se vad som finns...
pratar du med mig? Jag tog den från mega-länken.
sixth sense ligger på luren, och allting är uppbackat och nandroidat. Flashar nog imorgon.
vilken tog du? Funkar allt? Även NFC?
Vill ha en riktig kraftpjäs om jag ändå ska köpa en ny. Nexus är till priset en budgetlur men med så bra hårdvara som möjligt. Kamera och...
Kanske bättre att ta denna istället: http://rootzwiki.com/topic/117737-rommar-22-united-hype-v100-sense-6-m8-port-stable-tmousattint/ Den har ju...
Här är M8-porten om ni vill ha den. Vet ej vems mega det är :P https://mega.co.nz/#!jtJWCDJC!OIgpX3C6p3mw9KIF4qonBDOfho9Uzo96ZH9kIPuvOrA
Zoe är värdelöst enl mig. Kan vara utan det. Ang sms har jag kört stock i typ 3 år.
Någon som har spotify premium här? har de senaste månaderna köpt e-cards för jag inte vill ha en recurring payment i PayPal. Är man paranoid eller...
vet inte. Han kanske är sponsrad? Gillar inte adrian för hans engelska är usel. Visst att jag inte är mycket bättre på att prata engelska men...
Finns massa vandrarhem runt Ullevi http://www.vandrarhemskartan.se/G%C3%B6teborg/Ullevi/ Resa kan ni väl med buss?
Ingen aning, inte flashat den. Han jag fick den av sa att allt funkar utom htc zoe.
Kolla in snubben techrax som pajar en ny iphone/ipad i typ varenda video han postar Synd om dig. ;)
den kan funka. :)
Kör på Nvidiakortet.
ta bort alla poliser och låt total anarki råda. Poliserna får ju inte göra ett piss utan att en skitstorm ska blåsa upp.
Jag vill ha soft keys och senaste android, men inte Nexus. Comprende? :) Kan eventuellt funka med kapacitiva knappar, men helst vill jag inte...
Wut. Finns ingen deal på safe in cloud. Nämnde inte ens det i samband med amazon. Du uppfattade fel. Den var cool "på sin tid" :teeth:
Så enligt dig är det bara Nexusar som har soft keys och senaste android? Okej, då vet vi.
fick en länk av en polare på xda, till en M8-port som heter "SixthSense"
Spb shell 3D eller? Sent from my HTC One using Tapatalk
Finns på play Sent from my HTC One using Tapatalk
Rando är nere, troligtvis servrarna också. Jag har köpt några spel men mest nyttoappar. Dyraste appen är en dsemulator som jag gav typ 8 dollar...
Hur mycket har du lagt ut på Play, mellan tumme och pekfinger? Senast jag räknade, var det runt 2500 i bara appar.... Använder nog inte ens 20%...