Separate names with a comma.
Hjälper det inte o stänga av detta? How To Disable PayPal's Currency Conversion to Save Money on Fees
Kunde hitta det jag pratade om, se dessa bilder [IMG] [IMG]
Haha, ungefär som när jag fick ett paket från Amazon som hade en liten sak till skor... Var typ 30x20 något
Nej, antingen heter den iPhone 5, 5S eller så heter den iPhone SE. iPhone SE är byggd på iPhone 6 men i ett format som är samma som iPhone 5
Varför tror du inte det?
Plats: Centrala Vaxholm Telefon: OnePlus 3 Tele2 4G+ B7+B20 [IMG] Telia (Halebop) 4G+ B3+B3 [IMG]
Nej? Om man har verkligen tryck på radera och man inte har en backup, så ska det inte gå, då Whatsapp kör med end to end kryptering. Jag tro...
Om du inte får tillbaka gruppen även efter återställning av meddelanden och du även kollat i arkiverat delen, så tror jag tyvärr inte det går o få...
Jo, det skulle det. Så länge S8 stödjer att ansluta till en skärm via USB
Jag har också förra årets version. Inte så stor skillnad, däremot är utgivningsland UK på detta års version, medans förra året har SE som...
Igår kom det regnbågsfärgade kortet hem till mig [IMG]
Finns en länk till en reddit tråd där det står det tidigare i denna tråd
Ok, så man fick en länk typ, som man där kunde göra köpet. Undra om denna gåva även finns den 4:e augusti
Du som kunnat köpa, är det någon speciell länk ni går till eller så? för den som finns direkt på hemsidan säger bara köp den 4:e augusti
@keyser Känner du igen sånt här "trassel" :P 7:00 PM Package has left the carrier facility Las Vegas, NV US 4:53 PM Package arrived at a carrier...
Ok. Nu ska jag bara fundera på om det är värt o köpa från OnePlus för 4600:- inklusive buds, eller på Amazon för runt 400 euro istället :)
Vad jag förstått, så kan man se på kostnaden om man får buds eller inte
Huawei telefoner brukar dock visa VoLTE ikonen. Det har jag sett på flera andra Huawei telefoner
Hur har ni kunnat beställa redan? Är det ni som förhandsbokade redan innan telefonen släpptes? För när jag är inne på oneplus.com står det bara...
Så länge du inte kan låsa upp telefonen (om du har ett lösenkod för att låsa upp låsskärmen) så kommer du nog inte kunna komma åt något tyvärr...
Ja, men det svarar inte på min fråga om överraskningen som finns på OnePlus.com och det står på Amazon sidan att man kan få 30€ rabatt om man blir...
Står följande Amazon.de Order Summary Items: EUR 343,97 Postage & Packing: EUR 4,79 Total before VAT: EUR 348,76 VAT: EUR 87,19 Total: EUR...
För att Amazon är tvungen att ta svensk moms, enligt EU eller om det är svensk lag
Undra om man får med någon överraskning om man beställer från Amazon?
Med svensk moms, blir det 430 euro. Jag har naturligtvis kollat runt. Enklast från OnePlus, annars får man böka lite med Amazon för att få det...
Man kan ju längs ner på oneplus.com välja land. Det gjorde jag o gick in på tyska, men tänkte om någon beställt därifrån. Är ju 500:- skillnad i...
Någon som försökt beställa på tyska OnePlus till en adress i Sverige?
Ett annat alternativ är också o använda Mailboxde. Då kostar själva telefonen 399, och troligtvis är paketet under 30x20x10cm och då skulle det...
Hoppas att detta är aktivt från start med OnePlus Nord, för visst kom detta i en uppdatering till OP7 Pro?
Tack. De bekräftar det jag tyckte mig läst. Visst finns det inställningar för VoLTE/Wi-Fi under SIM och Nätverk? Hur ser det ut om man kan få se...
Du behöver inte öppna Google Pay appen för att göra köp om man angett den som standard app. Det är bara o låsa upp telefonen på ett säkert sätt,...
För om jag inte missläst här på SweDroid så har folk t.ex. fått VoLTE inställningar med Tele2 men Tele2 har inte med OP8 under godkända enheter....
Vad tror vi om VoLTE/Wi-Fi stöd hos våra svenska operatörer med Nord?
Låter som om den försöker läsa av fingeravtryck i fickan. Kolla om det finns något som heter fickläge eller liknande, då brukar de stänga av så...
Du behöver en Warp/Dash laddare för att den ska snabbladda. Annars kommer den ladda med 2.4A som max
Jag är väldigt sugen på o trycka på köp knappen, men ska försöka hålla mig tills recensioner finns ute. Är ju ändå 2 veckor kvar innan säljstart
Av de saker du skrev där, är det bara 3.5mm jacket som jag saknar.
Har man köpt på Amazon, kan man hänvisa till Amazons a-z garanti. Amazon.co.uk Help: About A-to-z Guarantee Och då specifikt tulldelen: "You have...
Ansiktsupplåsning räknas inte som säker upplåsning. Måste ske med fingeravtryck eller pin-kod/grafiskt lösenord
500:- mer än konvertering från 399. Ska se vad den går loss på hos Amazon de om jag köper den