Separate names with a comma.
[ATTACH] Bromma, med en Lenovo ThinkPad T460 med 4G Tele2
13 grader här, ska bli 22 vid typ 11 tiden
Nej, det är bara väldigt gammal info. När jag hade Comviq för flera, flera år sedan, så kunde man redan då komma över 80mbit/s. Denna bild är...
Precis som @Cupcakes skriver så är Tele2/Telias 2100 band i hela landet, däremot verkar de ha delat upp vem som bygger i de olika delarna av...
Kan aldrig hålla koll på Karlskoga och Karlskrona. Tack! :)
Fun fact. Om jag inte minns helt fel, så i din stad så har Telenor eget 3G nät. Det är 5 ställen som Telenor och 3s delade nät är egenbyggda
Ingen autocorrect, skriver från datorn :). Ducka: gå under radarn :)
Går o ducka hos Nintendo också
9 månader? Sett en tunneltågförare här i stockholm som typ kör med det året om
Tyckte det var kallt när jag testade o gå ut i shorts
Är du säker på det? Jag har inte läst någonstans om att Telia planerar att släcka ner 3G, då de själva har byggt upp 3G nätet de senaste åren
Inte längre. Solen gick i moln. imorgon dock ska det vara väldigt trevligt i Stockholm
Telia, Tele2, 3 och Telenor har alla ingen hastighetsgräns (om du inte har ett gammalt Telenor fri surf abonnemang) utan det är telefonens...
Inte? Trodde att om det syns i en vanlig kunds telefons sök efter nätverk att det var tillgängligt för kunder (givet att man uppfyller kraven, i...
Måste du ha ett abonnemang för att kunna se om du hittar det när man bara söker efter nät? Eller du vill också göra ett hastighetstest?
Ja, märkligt. Men stod samma hos Telia. Undra om Samsung har något med det o göra?
Räkna inte alls med det skulle jag säga
Är en väldig skillnad på att ha ett nät igång vs ha ett nät igång som kunder får använda
Tre har ju haft ett 5G nät aktivt sedan förra året, däremot behövde man ansöka om att få vara med och om man blev vald så kunde man också bara...
Problemet här är nog att många vill ha en bra kamera i telefonen. Så enkelt är det nog
Huawei P40 säljer de ju. Stödjer inte P40 5G frekvensen Tele2 använder?
Ingen 5G telefon tyvärr, annars hade jag gjort det
@keyser @220volt och andra, så underhållande o läsa när folk kommenterar på Tele2s facebook inlägg om att de aktiverat/öppnat 5G [MEDIA] View:...
Varken Swish eller Bank-ID har några problem med root, så det är inget man behöver dölja för dessa appar
Har du testat med GCam?
Hur är ljudet om du jämför mellan S10 och Mi Note 10? Någon skillnad i kvalitén på ljudet tycker du?
Stämmer bra. Har ett par bluetooth hörlurar idag som jag är nöjd med, förutom att jag inte kan ha dem på mig när jag behöver mössa. Så dem är so...
Finns redan en tråd om 5G hos Tele2 här i Tele2 delen av forumet :)
Tror han menar detta Ookla 5G Map - Tracking 5G Network Rollouts Around the World Okej.
Vet ej, det är bara lite över 1 år sedan jag köpte. Det får man även utan nyckel. Här kan du läsa lite om det, kunde inte söka mig till det...
Den visar dock inget mer än en 1 för Commercial Availability så går inte o se där än, då det lanserades idag
Ok. Kan man anta att detta är den högsta frekvens som kommer användas för 5G? Högsta på 4G är ju 2.6GHz som används i Sverige. Eller finns det...
Ah. Så C-bandet är typ som 4G på band 7 2600MHz? Om man ska jämföra så jag får ett hum om det
Det var Windows 10 jag köpte därifrån och fick "Windows 8" nyckeln, och det är nu nästan 1.5 år sedan och Windows har inte klagat på den iallafall
Hur menar du med sånt här 5G? Är det någon skillnad jämfört med andra länder som redan har 5G? Ja, synd att Tele2 inte har 5G med på deras...
Jag köpte där. Jag fick en "Windows 8" nyckel (iallafall så stod det det när kollade upp nyckeln i sej i ett program, eller om det var på någon...
Idag klockan 07:22 Tele2 lanserar Sveriges första publika 5G nät
Och jag har skapat en tråd om det :)
Jag slog till på plus direkt, då de ska ha markant bättre samtalskvalité
Ingen aning vilket band som används :(