Separate names with a comma.
Kan ju vara så att personen som hämtar ut paketet inte använder körkort, utan ID-kort och på ID-kort kan man inte skanna, då måste personen...
Går dock o köra med Google Pay på en Samsung telefon.
Använder Google Photo till bilder/filmer (och har väldigt gott om utrymme hemma) så där är inga problem
Inte i sej nej. Men det kommer ta några fler dagar, då man måste meddela säljaren/företaget att paketet inte kommit fram, och att de ska skicka ut...
Jag klarar mig på 64GB. Har nog aldrig använt upp alla mina 64GB på min telefon. Ligger runt 30GB användning, dock Android, men svarar mer på...
Det är företaget som har ansvaret över försändelsen tills dess att den är levererad till rätt mottagare, så då får man nog börja med o kontakta...
@djaxxo Då har man beställt AX200, köpte den billigare
Förra året Pixel 3a var väldigt bra för priset och jag ser inte varför årets inte skulle bli lika bra.
Brukar vara skillnad i hårdvara vad gäller 4G näten.
Min Hemköps butik har slutat med påsar för grönsaker helt och istället använder såna papperspåsar som man har till matavfallet
Du förlorar inget, förutom att när du hamnar utanför 3G så kommer du inte ha någon täckning. För att motverka detta, ställ in i telefon 2G/3G...
Ok, i o med att jag inte kör med mjukvara som har Xiaomi appar i så borde jag vara safe då
-116 är på gränsen till att inte ha någon täckning alls vad jag minns det till. Testa o låsa din telefon mot 3G och se om det är bättre täckning där
Aha, jag kör en Pixel experience mjukvara så då bör den inte gälla? Den har iallafall inte Xiaomis webbläsare
Vet man något om detta bara fungerar med MIUI mjukvaran eller om detta även sker om man kör custom ROM?
Save 75% on Mafia III on Steam är gratis o spela i 6 dagar från o med idag och är också 75% rea på spelet
Köpet måste vara gjort på nätet. Webhallen listar det väldigt bra, så jag tar o kopierar in vad de skriver "Som konsument (privatperson) har du 14...
Fast är väl inte Googles fel?
Yepp. Vet inte ens hur man använder vPro delen så :D
Ja, min T460 har i5 med vPro
Right. Så du hade också valt den billigare?
Right. Hur viktigt är vPro för mig som privatperson?
800:- på skärmen, då är det inklusive frakt. Batteriet har jag faktiskt "fått" gratis. då jag tänkte skicka tillbaka det då det inte laddade när...
Nä, precis. Du skulle köra på den billigare av de två va? För övrigt, har bytt skärm, bytt till det större batteriet, ska byta det interna till...
Då kommer du fram till samma som jag. Jag mailade Dustin idag, så ska se vad jag får för svar. Sedan ska jag beställa. Har gjort en hel del...
Intressant. Fungerar med Firefox, både på datorn och mobilen. Men det fungerade inte med Chrome på min mobil heller, märkligt. Men här har du två...
Om du går in på forumet via en webbläsare kommer länkarna fungera, Tapatalk är lite hit or miss när det gäller länkar
Oh, I see. Det är för stationär dator. Det jag länkar till/pratar om är bärbar dator :)
Asus version? Är det typ bara för ASUS datorer eller?
Ja, jag såg det och fixade det också :)
Kan ta bort din tråd så har vi en för OP8 och en för OP8 Pro :)
I Stockholm ska det bara regna
Räcker väl med det som står här i tråden då den du installerat (och pratat om i den andra tråden) är tillbaka dragen?
Någon som är bra på Wi-Fi kort här? Jag undrar vad det är för skillnad på Intel Wi-Fi 6 AX200 2230 | Dustinhome.se och Intel Wi-Fi 6 AX200 2230 |...
Tog fram lite klister o klistrade upp tråden
Jag kör hellre med en gammal version som jag vet fungerar bra :)
@220volt Kan du tänka dig att det är redan 3 år sedan [ATTACH]
Det är det, jag kommer inte ihåg det tyvärr, då det var länge sedan jag hämtade hem min version. Jag har Google Camera 7.2.014.278150624. Det är...
Man får leta lite. Men jag hämtar härifrån Google Camera Ports Download efter att jag sökt på Google vilken Gcam mod som passar bäst till RN5, och...