Separate names with a comma.
Samma här, inväntar dock fortfarande på paketet.
Lite det jag hoppats på, att den ska vara just mindre hal så man kanske slipper skal.
Beställde med från oneplus, förbokade dock. Så fick en 46mm watch 3 klocka. Beställde med från oneplus, förbokade den dock. Så fick en 46mm watch...
Eventet börjar nu vid 14:30. Uppdateras nog direkt efter det gissar jag.
Det behöver ju egentligen inte betyda något. Comvig till exempel annonserar inte. Men de kommer ju sälja den till 99%, det är ju det billiga...
Var det någon av er som testade att vara en av 1000 på bonus droppet? Jag testade och mot förmodan så var jag bland de första 1000. Aldrig fel
Jag funderar på om tex comviq kommer erbjuda liknande erbjudande med klocka och rabatt när den släpps här.
微博直播 Där en länk till presentationen, lite dåligt de inte pratar svenska ju :)
Ladda hem apk filen och installera den på det viset. Fungerade för mig.
För mig märks inget sånt.
Full här med
Fanns ingen där. Fick uppdatera appen i play sen dök den upp
Löste det.
Hittar ingen temperatur app. Skulle det inte vara en separat app till det?
Hej. Har du kvar Shielden? Mvh Christoffer
Samma för mig
Testade en gång till nyss och då hade förköpsdealen dykt upp. Så funkar för mig nu.
Funkar inte för mig. För hoppas det funkar snart.
Hur gjorde du för att ta del av det?
Fanns en uppdatering att ladda ner direkt vid uppstart av telefonen.
Förutom jag menar du
Gillar comviq... Dom postade min igår såg jag i deras app. Hämtade precis ut min 21 plus. Trodde inte den skulle komma förrän på fredag som tidigast
Jag fick det innan idag men nu har det försvunnit igen...helt plötsligt så står det som innan att det inte finns för svenska.... Konstigt
Jag menar det när man startar assistenten genom att säga ok Google
Vad tråkigt. Kommer väl tillbaka snart
Jag har fått assistenten aktiverad men kan inte få den att funka genom att säga "ok Google".finns inte i inställningar eller något heller. Någon...
Vet inte om det fungerar men testa: www.androidauthority.com/disable-bixby-button-samsung-galaxy-s8-plus-note-8-801320/amp/
Finns upplagd på inet.se nu. Kostar som meddelat 7990
Ja
Förra året med mate 9 Pro funkade streamingen felfritt för mig. Hoppas på samma detta året. Men 0400 är lite väl tidigt på morgonen. ☺️
Hur dags på måndag är eventet svensk tid. Stod 04.00 på huaweis Facebook. Är det svensk tid verkligen. Känns ju lite sådär att ha ett event så...
Det där låter ju lite kul.
http://phandroid.com/2017/10/11/huawei-mate-10-pro-high-res-render/ ☺️
Har nu testat med wifi+ av (alltid varit) sant wifi av vid vila. Kan ha blivit lite bättre. Ska fortsätta testa. Detta som svar från en annan...
Kör med B124
Min automatiska ljusstyrka stängs av hela tiden utan att jag gör något så får bocka i att det ska vara automatiskt i hela tiden. Varför? Lösning...
Har haft wifi+ avstängt hela tiden såg jag men ska testa med att det ska inaktivt i viloläge. Hoppas hoppas. Tack för tipset
Lite konstigt att Bluetooth ligger på 10% har inte varit igång någonting. Haft den avstängd hela tiden
.