Separate names with a comma.
Nån här som är skitbra på datorer?
Denna? <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/-5UTTHeRnZE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>...
Det ska nog inte vara några problem i slutändan, "but don't quote me on that" :P
Koder finns nog alltid skulle jag våga påstå, men sen kan man ju fråga sig själv om sidan är ärlig eller inte. Denna sida verkar kunna fixa det...
Haha, jag gillar inte iOS alltför mycket men iOS 7 är klart bästa versionen hittills, om man bortser från de förbannade slöa animationerna. På tal...
Ja den guldiga var lite pinsamt ful. Kändes lite "fjortis" över den, faktiskt. Once you go black you never go back ;)
Haha, föga förvånande då alla vill åt den svarta modellen ^^ Det är som iPhone 5S. Guld har längst leveranstid för varenda en vill ha den. Höhö.
Jag tror du skulle tycka om den svarta mer. Jag personligen skulle aldrig köpa en vit mobil. Aldrig.
Yes, jag har 1.55. :)
Så bra, då. Jag trodde inte revone funkade med nyare hboots men där ser man. :)
Inte den. Den berör verktyget revone som funkar med äldre hboots. Scottys metod kan man göra med ADB med luren i uppstartat läge. Denna pratar jag...
Tror det. Får testa flera gånger och se. :) EDIT: Fick den nu precis, haha Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag har inte fått uppdateringen Sent from my HTC One using Tapatalk
Kolla i general-delen i HTC One-forumet på XDA av en tråd som berör just att ta bort tampered. Den är skriven utav en son heter scotty Sent from...
Jag kör förvisso med custom rom men jag har också det problemet med meddelandeappen. Har aldrig tänkt på det förrän du nämnde det, men jag skriver...
Du har inte stängt av några animationer eller snabbat upp några? Det kan i senaste uppdateringer orsaka grafiska buggar i samtliga HTC-appar....
Jag kan inte mycket om billjus men storebrorsan har (eller hade förut, iad) Xenon både som hel och halvljus. Han hade 8000k som halvljud och 4300k...
Vad tycker ni om ivona-rösterna till Android? Vilken är annars bästa text to speech? Jag har några svox Sent from my HTC One using Tapatalk
Varsågod. :)
Yes, och det kan man. :) Bara skicka namn och email till arrangören så kontaktar han dom
Har redan gett bort den haha :P
Tråd kan låsas. Fick ett PM av en som inte kan posta här och jag känner mig snäll så. :)
Vann en droidcon-biljett idag men har ingen möjlighet att ta mig till stockholm. Jag mailade arrangören och frågade om jag kunde ge bort...
Ingen aning faktiskt, jag har noll koll. Såg på SwD att de hade en tävling och jag deltog. Och nu vann jag, haha. :P
Mellan 7/12 och 8/12. :) EDIT: Biljetten gäller för de båda dagarna och det kostar annars 1750, så kanske jag ska försöka sälja den istället? Haha
Någon som vill ha en biljett till droidcon förresten? Jag har inte möjlighet att åka, och jag mailade arrangören och det går bra att ge bort.
haha :P
Haha, just min tur. Vinner aldrig något i tävlingar men nu bara för jag inte kan ta mig till Stockholm så har jag vunnit en biljett till droidcon,...
Hittade detta på deras hemsida: Butikerna har egna verkstäder vilket innebär att datorer och tillbehör kan servas på plats och du som kund...
http://array.se/nyheter/apple-store-helsingborg-oppnar-pa-lordag/
Njuta?
Nej. :) Men denna är gjord för 2.24.401.8 och du har .1 så jag vet inte om det kommer fungera. Sent from my HTC One using Tapatalk
Den från 2012 är det. Inköpt 28:e December 2012. :)
Det här är bara skåpmat för masze; Uh så han flashade sin S3. Om jag inte minns helt felt testade han väl 5-6 roms på en kort period... :teeth:...
på tal om nya google-tbordet. Jag körde in en apk på det och lekte runt. Varför finns det inte lika många emojis till svenska? Eller har jag...
Jag tar inte alltför många bilder så jag ska inte göra mig besväret att skicka in telefonen.
Det påstår att det är ett mjukvaruproblem men det är ett hårdvaruproblem. Om det beror på att kamerasensorn är för värmekänslig eller om...
Haha, verkar som masze; har aosp-abstinens ;)
Till vilket syfte? Räcker ju bara att wipa data, cache och dalvik sen in med ny rom. :teeth: Om du nu inte har interna minnet fullt av random...
Hårdvaruskillnaden i Note 2 och Note 3 är som Samsung Galaxy S1 och S4, nästan.. :teeth: Snapdragon 800 är ju Qualcomms senaste och bästa...