Separate names with a comma.
Hur menar du helt? De gånger jag beställt med Priority Direct Mail så syns det inte överhuvudtaget att paketet kommer utanför EU. Det sitter en...
Hur gick han bort? Var det så att han behövde vara på sjukhus länge innan eller vilken del är det som de gjort en anmälan om?
Inte officiellt nej
Jag skulle rekommendera dig o köpa den direkt från Google Store Tyskland Google Store – Pixel, Chromecast und mehr för du kommer få tull/moms på...
Google väljer o ställa in Google I/O 2020 pga coronaviruset Google cancels I/O 2020 out of an abundance of caution
Tror inte det. Och om du installerar den, så får du inget Google tjänsterna o allt sånt
I o med att du la till Pixel Stand och fick ett annat datum så skulle jag tippa på att det är Pixel Stand, då det verkar vara logiskt
Av säkerhetsskäl krävs pin-kod/lösenord/grafiskt lösenord efter en omstart av telefonen. Det är Androids säkerhet och har inte med tillverkaren (i...
Tror inte det. Skulle tippa på att man måste ha ett tyskt personnummer (eller liknande) för det
Och RAM är till för att användas. Ju mer RAM som används, ju bättre är det. Jag stänger som sagt inte appar och den blir inte seg för det
Det är en sak när telefonerna bara hade runt 700MB ram, men nu är det en annan sak. Min telefon, som kör custom ROM till o med, slår inte i taket....
Svarar dig här istället, men sist jag åkte där var det inga gupp längre.
För att Google UK inte tillhandahåller Google licenser utan det är Google Inc, vilket är Google US
The heck? Jag skulle direkt maila Kjell och bifoga bild på det mail du fått. Det är för övrigt jävla va många sidor som ska få såna här problem....
Ambient mode menar du Google Assistent? I så fall så tror jag det ja. Men samtidigt så har det inte rullat ut det till alla vad jag vet, utan de...
Går o avinstallera på båda versionerna
Går ej vad jag vet
Ja jissus vilken soppa detta har blivit med SIM-korten o det
Ja, det är den jag menar
Ja, det är det som gör att den stänger appen när du inte har skärmen på, på en längre stund
Jag skulle vilja säga att det inte är möjligt, iallafall inte i Sverige
Har du testat o stänga av batterioptimering i inställningar i telefonen för den appen?
Är det för att Europa/USA är mer benägna o se fel?
Oh, lyckades visst se fel. Tack! ja märkligt att kombinera en 632 med bara 2GB RAM.
Måste vara felskrivet, för på Motorolas egna hemsida (moto g⁷ power - massor av kraft) så står det 4GB
Jag använder ett par vanliga trådade in ear hörlurar men använder bara ena hörluren, så man hör vad som händer runt omkring en
Samtidigt så tror jag att sånt här stort problem även åtgärdas utanför kontorstider
Håller med er båda. Jag kör visserligen typ Pixel mjukvara men jag rensar inte appar. Jag stänger normalt sett bara en app om den hängt sig eller...
Ja, det är synd att det inte går o göra i telefonen. Men har du inte Wi-Fi hemma (så att du kan ändra DNS server i routern direkt, eller kör du...
Japp, jag bytte DNS-server i routern så nu använder jag inte Telias längre
Det måste man
Ja, jag hade, men problemet hos Telia är deras DNS-server, så det är bara o byta DNS server till t.ex. Googles så fungerar det. Upptäckte det då...
I vilket sammanhang? Är väl bara o stänga av Wi-Fi?
Om jag inte minns helt fel, så är det tyvärr så hos alla operatörer.
Hos mig uppdateras apparna under natten när telefonen sitter på laddning
Jo, däremot inte om telefonen kommer förinstallerad med en anpassad mjukvara, som det är om man köper telefonen direkt från Tre Sverige t.ex.
Jag kan se att det inte finns VDS för S10, däremot S9, så verkar visst som om Telenor har slutat med det då
Och du har köpt telefonerna direkt från Telenor och inte från någon annan butik?
Jag skulle bli väldigt förvånad om man lyckas låsa upp en bootloader (med tanke på att många tillverkare kräver koder) och samtidigt inte...
Faktiskt inte bara 3, även Telenor kör med anpassad mjukvara när det gäller Samsung om man köper telefonen direkt från Telenor. VDS har de som CSC...