Separate names with a comma.
Dbrand är ju vinyl-skins.
De flesta appars data läggs dock inte på den del av minneskortet som syns när du kopplar mobilen till datorn...
Hur ser första-sidan ut? Jag kanske minns.
Yes. :) Sen går du till www.rumrunner.us och väljer filen motsvarande din mainver (firmware-version)
Haha, roligt att det funkade för mig på första försöket :P Som IP, du sätter väl inte det IP du hittar om du t.ex. googlar "what's my IP?"? Det...
TazZy; Har du enablat remote-funktionen i Windows? Ta muspekaren till höger och öppna charms-menyn, sen välj inställningar och sen "pc info" (jag...
För att dom kan :teeth:
ta bort
Kort och gott? Modulhanterare. Med xposed kan man ladda ner moduler som gör en massa saker. T.ex. en modul kanske står för hundratals olika mods....
S-OFF'a nu istället?
Glöm inte att vanilla är visuellt jävligt tråkigt egentligen. Rappt som satan, ja, men utseendet är dött.
Men förlorar man verkligen garantin för det i EU?
Ta en europe-ruu. Den har stöd för HTC__Y13.
Vad är det för smiley du kör med? Blir bara en tom fyrkant i Chrome.
Fortfarande febrig? :teeth:
Vad händer med dom anställda? Blir dom omplacerade eller får dom sköta sig själva?
Tror det ska vara ett "s-on" efter "original kernel" ;)
Oh fan. Synd :/
Var?
Snacka om tur i oturen, alltså. Här om dagen tappade jag telefonen med skärmen neråt från typ 1.6 meters höjd rakt ner i golvet. Inte en skråma...
han syftar på din avatar och att du kör GPE ;)
Baad är hur grym som helst!! Detta var välbehövligt. :teeth: https://code.google.com/p/insertcoin-m7-kustomizer/source/detail?r=76
För dom är najs. :)
Vad i helv..? Ända sen jag uppdaterade till W8.1 har jag gått och grämt mig över att fastboot-drivaren inte verkade funka med 8.1.... men det var...
Ok. Är det lätt att kirra delad /boot och /home? Eller ska jag ha varje distros kernel på /? För jag tänkte eventuellt ha flera distros på...
S3 var okej i början men sen blev den hemsk... Likaså S4, och det var min sista Samsung iaf. Även om jag sneglat på Note 3 så tänker jag snabbt på...
Hoppas LG lärt sig uppdateringar bara..
Klokt val. Värre skit får man leta efter! :teeth:
Data-mappen kanske? I /data/data/org.mozilla.firefox nånting kanske?
Bara OP inte går och köper sig en Laggsung så ska det nog gå bra. :teeth:
På tal om virtuellt....:teeth: W7 i Vmware.. Win-ception :teeth: Tänkte se om jag kan få igång fastboot här för i W8.1 vill det inte funka... [IMG]
Fastboot-drivarna funkar inte med W8.1 för mig.
Vill du veta nåt roligt? Jag ställde EXAKT samma fråga efter jag dragit in Sense 5.5 haha. :D Hade inte den blekaste aning om vad ikonen...
NFC. :)
Ok, najs ändå. :)
nä, kan inte komma åt fastboot så kan inte dra in sense-firmwaren.
Kör du helt GPE kommer du ju få kitkat-otan rätt fort. Xposed-moddet GravityBox gör upplevelsen ännu bättre :) >> Sent from the abyss <<
Vann du telefonen alltså? Hur då?
Närmsta service center för HTC har jag för mig är England.. :ehm:
Z1 tycker jag. Har inte haft en eller känt på en men aldrig i helvete en Samsung igen. Som Echoes skrev så är Samsungs version av Android väldigt...