Separate names with a comma.
Vem är det? Du måste ange vem som lagt budet i PM enligt våra köp och säljregler
Alltså även om du är ansluten till Wi-Fi, så måste ju telefonen upprätthålla en anslutning med det mobila nätverket för att kunna ta emot/skicka...
Ja, det är Telia som godkänner att telefoner får använda VoLTE i deras nät.
Skulle tro att anledningen till att det inte går o lägga in i Dalarnas dalatrafik är att Bynk kanske intes stöjder 3D Secure
Troligtvis har du rätt dålig mottagning i så fall. Ju sämre mottagning ju mer batteri går det åt.
Är du ansluten till ett Wi-Fi nät, stängs mobildata automatiskt av
Plast fungerar det alldeles utmärkt med. Finns telefoner från förr som använde plast och hade/har stöd för trådlös laddning
Vad för operatör har du?
Bara 1 stor och en liten än så länge. Fick förra veckan när jag var sjuk
Nice. Ska se om jag kan få far att fixa semla i helgen :)
Bindningstid har ju o göra med om man väljer o ha telefonen på betalning hos Tre, då det står följande högst upp på sidan Månadskostnad 549kr/mån...
Alla inom EU fungerar med Samsung Pay, då den vid första start med SIM-kort i så ändrar den CSC koden till det land som SIM-kortet är utfärdat i.
Visserligen, dock så kan man aktivera Bluetooth och Wi-Fi i flygplansläge men absolut, den stänger av dataanvändning så länge man inte åter...
Flygplansläge stänger inte av GPS. GPS fungerar i flygplansläge.
Från länken: "OnePlus växer förstås också och har sitt starkaste europeiska fäste i Sverige."
Jag har sett fler o fler med OnePlus, tror du underdimensionerar
OnePlus säljs ju till o med av operatör så tror nog att den säljer en del i Sverige
Du menar P40? P30 finns ju redan i Sverige
Har funnit där länge vad jag kan minnas
Det går hos mig [IMG]
Du kan ju växla pengar, då borde det bara bli en avgift, då den drar pengar från ditt thai konto så länge du har pengar där
Nej, då man inte kan meddela från GPay att man inte längre vill använda den enheten, så kan man inte ha en som gräns
Ja, det är det, då den kommunicerar med din bank, om du lägger till ett Curve kort, är Curve banken.
Ja, du kan ha samma kort på flera telefoner med GPay, däremot måste du alltid initiera / aktivera det på varje telefon
Det kan du ringa in till Tele2 för o få veta den informationen, men 1 mil borde gå, om det är utan något ivägen
Ja, men inte alla frekvenser Vad jag vet har inte Tele2 CA för 8+20 utan andra kombinationer, så som 20+7, 1+3+7
Det görs redan sedan december uppdateringen hos telefoner som kör rätt rent Android, t.ex. Pixel telefoner
Hässleholm OnePlus 3 Tele2 [IMG]
De får ha bindningstid, MEN efter att bindningstiden måste de låsa upp telefonen utan kostnad
Vet ej helt. Notify and fitness sköter det själv
Måste ha Mi Fit appen installerad, men öppnar den aldrig. Appen analyserar själv, och man kan välja olika analysmetoder så testa de olika o se...
Ja, den har jag aktiv [IMG]
Använder Notify and fitness, så här ser det ut. Och stämmer bra för mig [IMG]
Kollat APN inställningarna? Testat starta om telefonen? Testat o gå ner till 3G o se om problemet ligger på 4G eller inte?
Fast hårdvaran är ju fortfarande lika gammal
Ja, att behöva reparera en iPhone som inte går på garantin är en dyr reparation, nästan oavsett vad som är felet då i många fall byts hela...
Det är Google som sätter reglerna för reparationer hos Pixel telefoner, så du kan skippa HTC och istället bara tänka Google. Här i Sverige tror...
Fast skriver du det på ett forum, så är det inte många som kommer förstå tro jag. För folk verkar ju knapp ens kunna skilja Deutsche Post och DHL.
Tyska posten heter Deutsche Post AG enligt Wikipedia och deras hemsida, men när man skriver på nätet så verkar det som om folk inte kan skilja på...
Kom bara ihåg att CC9 inte har stöd för alla 4G band i Sverige, värt o tänka på enligt mig!