Separate names with a comma.
Bara o testa, står det 4G bredvid signalstrykan under samtal så fungerar VoLTE, annars inte
Kanske samma sak för dig, som för mig, DOA
Huawei skriver väl alltid på kinesiska gällande större uppdateringar i förväg? Tolka det hur du vill, men där har de iallafall nämnt Android 9 till T5
Heres a list of 49 Huawei devices getting EMUI 9.1 https://ww.9to5google.com/2019/08/21/huawei-emui-9-1-more-devices/ [Update: Timeline for first...
Har inte hört något om Android 10 Det var sagt att den skulle få Android 9, men det har inte kommit än
Happ hörlurarna trasiga....
Ja, det är bara o välja "Inget abonnemang, befintlig kund" under abonnemang, se bild [ATTACH] Hos Tele2 har jag aldrig sett att du inte kan välja...
Ja, när jag testade lite snabbt o ha på mig dem så var det iallafall lite rum för öronen. Kändes iallafall inte som om de tryckte mot öronen,...
Ok, enligt Prisjakt är dessa over ear hörlurar
Ah! Då har jag nog bara haft onears innan.
Ah, kanske är det, kan inte vad skillnaden är mellan over och on ear
Fick defunc mute, syrran fick samma fast i födelsedagspresent Mest att sist jag använde overears så tryckte själva hörlurarna mot öronen och det...
Fick ett par ANC trådlösa hörlurar av brorsan i julklapp. Har inte använda over-head hörlurar på typ 10 år. Kan bli intressant
hmm... okej. Då kan jag tyvärr inte hjälpa till mer :/
Det jag skulle kunna ge som tips, är o lägga in allt i ett o samma APN, alltså både inställningarna för MMS och Internet i samma. Det har löst...
Det jag undrar, har du en profil som du har MMS inställningar och en som är för internet eller har du en för båda? Om du har en för båda, så ska...
Ok, jag är dock inget troll, däremot hjälper jag till o hantera forumet. Tyckte du skrev tvärtom. Det är dock märkligt att internet.tele2.se...
Din telefon har bara en gammal APN, det ska stå 4g.tele2.se i APN inställningarna. Det är bara o ändra. internet.tele2.se är en gammal APN och ska...
Nova Launcher Prime är rabatterad till 7:- Gift yourself Nova Launcher Prime for $1 (or less) this holiday season
Såld till @livinl0ud
Done. PM:a mig!
hmm... Två över 13 så ska man hård dra det så var det efter tiden, men jag kan ge @livinl0ud en chans att buda över.
Kan lämnas in till ombud idag runt 14 som senast. Sätter budstopp 13:00 idag
Testa o koppla in en mus till telefonen, se om det går. Det hjälper inget att bara skämma ut personen. Det är bättre o försöka ge förslag på o...
Beror visserligen på operatör (min operatör tar ingen avgift för att hämta/byta SIM-kort) men om du förklarar varför du behöver ett fysiskt sim...
Du kan ju annars bara gå till din operatör (om de har en butik i närheten) och hämta ut ett SIM-kort
Det finns i stort sett bara iPhone och Pixel telefoner som stödjer e-SIM vad jag vet. Tror inte du har mycket val. Det är från o med Pixel 2 och...
Beror på lite på, hade tänkt iallafall se om någon annan budar också, men minst till imorgon, alternativt om det är fler som budar så drar jag nog...
Nej, men det jag säger är att du i nuläget inte vet om köparen verkligen talar sanning. Med spårning hade du vetat om brevet kommit fram som det...
För att det visar att paketet/brevet kommit fram, och att mottagaren hämtat ut det. Det skulle ha visat att det brevet som din köpare påstår inte...
Jo, om du väljer Värde i Skicka direkt så tar de ansvar upp till 10k eller 25k
Noterat
Säljer en Pixel 3a 64GB Svart / Just Black. Köpt från Media Markt Tyskland för ca 1 vecka sedan. Telefonen är i nyskick bara använd 2-3 dagar. Kan...
Tror inte att det är det som goateye01 pratar om.
Går o få nästa uppdatering via OTA utan problem
Det är för att du inte har surf och samtal på samma SIM-kort. Din telefon är bara en dual standby, inte dual active och då måste du använda samma...
Flyttad till rätt forumdel från Betaltjänster och fintech -> OnePlus 7 Allmänt
Det är två olika delar. Saker som är skickade med tyska posten blir PostNord, men saker skickade med DHL Express blir DHL i Sverige :)
Ja, och om din information om telefon här på forumet stämmer, OnePlus 6T så borde du också ha stöd för det. Det blir också bättre ljudkvalité med...
I o med att de går under Telias nät, så är täckningen helt upp till Telia, och alltså inget som Fello i sej kan göra så att det blir sämre (de har...