Separate names with a comma.
Okej, fair enough. :p Men framtida GTA lär nog inte göra det. ;)
Jag tror verkligen inte du märker av skillnaden på så sätt.
Jaså, vad är det mer än ett spel? Visst, GTA är väl speciellt, men inte värt att skolka bara för det. Det är bara oansvarigt, omoget och dumt. Har...
Brukar vara så, ja.
Ska du skolka från skolan bara för ett spel?
Nä. I stort sett hela nöjet med GTA för mig ligger i single player. Har inte spelat många timmar multiplayer i GTA IV ens.
600 spänn, för en penna? :neutral:
Den funkar superbt! Känns stabil och bra med "default"
Här får ni min 50kr-kod: 6ydwLMH19
Ja. Jag står fortfarande fast vid att en wipe (förutom då sedvanliga wipe av cache/dalvik) inte ska behövas vid romuppdateringar, men jag går ändå...
Jag visste dock inte svaret på om det absolut krävdes en wipe eller inte. Sen flashade jag och fick reda på svaret själv. Det har ju kommit X...
Beställt GTA V till PS3 nu. 500 kr från Komplett.
Innebär det en nyare release? Jag todde "501" innebär en viss region?
Av mobilerna ovan tycker jag Note 3.
Trollar inte för det. Vet du ens innebörden av ordet? Sant. Det bör väl nästan vara självklart, kan tyckas. Bara dumt att sitta och ge...
Ja, jag är medveten om att det är en ny mjukvaruplatå, men just i själva ändringsloggen du länkade står tex inte att han har lagt in 3.17-basen....
Helt rätt. GTA gör sig bäst på dator! Det kan ta ett halvår för PC-release för det har det gjort hittills typ. Hoppas dock hellre att de tänker om...
Jo det var så att när jag hade min Gnex så var det i stort sett dirty flash som gällde. Det sades att så länge man uppdaterar samma rom så behövs...
Jaså? Ja, Titanium är bra, men kan jag komma undan med en dirty flash så gör jag uppenbarligen det! Bättre det än att leka konservatist och tro...
Skulle ju kunna testa att dirtyflasha. I värsta fall får man ju wipa data.
20.
Saints Row 3 och 4, GTA IV, Arma 2/3, TDU2, NFS-spelen, Garrys mod
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/CW0DUg63lqU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>...
Hmm.. Funderar på att gå till senaste SVN från en väldigt gammal 4.2.2. Krävs ev. full-wipe då?
En sak är säker: Du kan inte på något sätt lika smidigt som på Samsung flasha om mjukvaran du sitter på.
Bästa vore då Samsung. HTC är sena med uppdateringar, LG ska vi inte ens prata om, de vet nog inte vad uppdatering innebär Sony är nog snäppet...
tror jag tyglar mig och väntar till PC-release.
Testa nästa gång att koppla usb till en 2.0-port ifall du kopplat till en 3.0 (blå usb-port) >> Sent from the abyss <<
har du senaste CWM? I så fall kan du flasha in en rom med s.k. ADB Sideload (bör finnas i advanced på CWM eller i "install rom" Det krävs dock...
Testa tryck och håll in strömknappen samt volym upp och ner samtidigt tills mobilen startar om och ett vitt intergface visas. Detta kallas för...
Vänta lite. Du har alltså, utan att veta vad det är, flashat någonting? ElementalX är f.ö. en kernel, en "kärna", så att säga. Först och främst...
Älskar fortf att bara köra runt i GTA IV :p
Vet inte :p Tydligen funkar DX11.1 med W7 SP1 och uppåt? http://support.microsoft.com/kb/179113 Och DX11.2 finns ute. :p
Hund; Bästa med Windows 8 just nu: DirectX 11.1 ;) (DX11.1 stöds inte i W7)
Haha, nu var du rolig, va. >.< Ursäkta mig för min hjärna inte funkar.
Fyller du 28 ca? >> Sent from the abyss <<
Uplay är verkligen omständigt men nu är jag glad once more. Köpte AC3 av Gryph här på forumet och bad då om att endast få koderna istället för...
Baad är i full fart med att joxa med SVN. Drar han över 3.17 genom llabtoofers maximus-filer?
Hade jag haft råd hade jag köpt en Note 3 jag också. Inte för att jag behöver en ny mobil men kan man så gör man. ;) Egentligen hade jag velat...
Typ. Sen köper jag saker utan att tänka igenom om jag verkligen behöver det. :p