Separate names with a comma.
Fick en fråga angående ändra prefixet via Tapatalk, det verkar inte gå enligt en användare
Problemet blir då att man inte heller kan redigera prefixet till Avslutad vad jag vet, så tror inte det går
Det är bara o anmäla det i så fall, så tittar vi på det
Ja, troligtvis. Jag ändrar aldrig mina vibrationinställningar för appar efter första gången så kan inte svara mycket mer på det. Jag vill alltid...
Någon här som använt Revolut till o betala Spotify?
Vad jag förstått så är det olika frekvensbandsstöd, så jag skulle ändå valt global version Du måste låsa upp den, vilket du kan göra med Xiaomis...
Nej, då du behöver ställa in sånt från de appar som du får notisen ifrån, alltså individuellt. Se dessa biler Först går du in i Info om appen i...
Har funnit andra problem, så som att man inte kunnat SMS till betal nummer ( så som röstning i Mellodifestivalen / Idol o liknande) bara för o ta...
Vad jag läst i tråden, så läser jag lite då o då om problem med Vimla 2.0, så jag skulle säga att dessa drifstörningar kommer lite då o då om man...
Vad jag minns, så hade jag kontroller med Netflix sist jag använde det, dock så är det ett bra tag sedan. Dock så har jag alltid kört med rätt...
Måste du ställa in i appen, eller gå till Inställningar -> Appar och in i appen du vill ändra och under Avisering ändra det
Nja, OnePlus har lovat en beta innan september är slut
Inget jag känner igen hos mina Android telefoner
Brukar inte gälla. Gränsen på 200:- (alltså kod över 200:-) köp har inte gällt Google Pay, då man verifierar sig med att låsa upp telefonen innan...
Lades till i Android 10 uppdateringen som kom förra veckan, dock så skickas Pixel 3a/ 3a XL med 2 IMEI nummer från fabriken
Varför inte? De la ju till det till Pixel 3a, som har 2 IMEI nummer, så skulle tippa på samma uppsättning där som till Pixel 4
Fast problemet med Pixel 3 är ju att det bara är 1 IMEI nummer, något som de kanske löst på 4:an med 2 IMEI nummer
Kistamässan, under Comic con Stockholm. Tele2 Xiaomi Redmi Note 5 [IMG] [IMG]
Ja, det ska det, om du inte har någon ad-block på
Precis.
Kod eller fingeravtryck har jag använt. Min nuvarande telefon har dock ej stöd för NFC så kan inte använda det längre
Även om du låst upp telefonen? För under de månaderna jag använde GPay tidigare i år, har jag bara behövt ha telefonen upplåst. Har aldrig behövt...
Du ska bara behöva slå in telefonens kod, eller använda fingeravtryck vad jag förstått.
Vad händer när du försöker använda Google Pay på köp över 200:-? Ber den inte dig bara o verifiera med fingeravtrycket/kod?
Där är anledningen, ansiktsupplåsning anses inte vara en säker upplåsning, det är därför den kräver kod över 200:-. Du måste låsa upp med antingen...
Bara en undran, har du låst upp telefonen eller har du bara tänt skärmen? För du måste låsa upp telefonen (med din pin-kod till telefonen, inte...
När den kräver kod så enligt Googles hjälpsida så står det följande "Bankkort: Ange kortets pinkod. Den här pinkoden är inte samma pinkod du...
Om din info här på SweDroid stämmer, att du har en Sony Xperia 1 med Telia, så stödjer Telia inte VoLTE med den enligt deras hemsida...
Jag har ett ställe, o irriterande nog, är det stället, ett ställe jag åker förbi varje dag, då det är runt nästa hållplats på den...
Jag tycker att 4G iallafall har bra täckning på e20/e4, iallafall där jag åkt. 3G kan jag hålla med om att det kunde ha varit bättre
Typ som det blir på valborg/midsommar i Lund/Uppsala. De brukar vara hårt belastat nät då
Al, lite ot, men intressant att din var på Tyska, jag importerade en Pixel 3a häromveckan och på den var det inte tyska vid första uppstart
Vad jag fått info av andra här på forumet går det inte o ha extra sim till obegränsade abonnemanget hos 3
Till en början ja
Inget jag fått än
Vad jag vet/minns, så tillåter inte Samsung nedgradering till äldre firmware, men någon annan får gärna verifiera det, då jag inte kör med Samsung...
Hur låser du telefonen då?
Finns redan en tråd, låser denna
Samsung Pay, Samsung Health (vad jag förstått) är de direkt som jag kommer på. Tror också, men är inte helt hundra, så måste du hämta hem...
Ja, men när du rootar så triggas Knox, vilket gör att vissa saker ALDRIG kommer fungera mer på din enhet, något som du måste tänka på.