Separate names with a comma.
Kan man inte? Finns det inte om du går in i videoläget? Hur ställer man in det då?
Jag förstår inte helt hur du lyckas med det. Jag har aldrig lyckats med det, och det med en hel telefoner som inte har något fickläge Hoppas inte...
@220volt Borde jag ge MIUI ett försök? Nu när Pie kommit till Redmi Note 5?
Jag håller också med Cupcakes, jag kan, på mitt Tele2 sida se vem jag skickat SMS/MMS till och samtal utan problem och det gäller då även att...
Hos Revolut kan man växla i förväg och då inte få någon växlingsavgift under helgen vilket inte går med Curve. Hade jag valt, hade jag också valt...
Batterihälsan kan man inte se i iOS systemet med surfplattor, bara på iPhones. För att se batterihälsan på en surfplatta, måste man gå till en...
Jag har sett någon gång ungdomar som håller på med någon elsparkcykel inne på bussterminalen jag jobbar på o det är väl inte bästa stället...
Jag pratade om elsparkcyklarna, som t.ex. M365 som tråden handlar om och den har inte några trampor. För övrigt står det "Om en cykel med...
Det står "den ska ha" vilket iallafall jag tolkar som krav
Står så här ju "Från 1 januari 2016 tillåts en ny typ av moped klass II. Den ska ha trampor och en hjälpmotor med en högsta effekt på 1 000 watt....
I o med att den inte har några trampor så kan den inte uppfylla kraven för klass II som du länkar till
För att den får användas på privat område, samma sak som med en Segway
WORD!! Detta med kameran är ett YPPERLIGT exempel som jag brukar ta upp när folk säger att iOS är så enkelt o inte krångligt. Det jag inte gillar...
Vad jag förstått så måste den BÅDE göra under 20 km/h OCH ha en motoreffekt på MAX 250W, vilket den inte uppfyller
Användarvänlighet är ju individuellt, jag t.ex. tycker att Android är enklare än iOS på många punkter
@Leo83 aja baja, inte korsposta :)
Den senaste versionen av OxygenOS finns också på deras egna hemsida, se länken jag gav
Om man bara flashar in Magisk, så ja. Jag kan hitta stock rom här: Software Upgrade - OnePlus.com utan problem som ger dig en zip fil
Det han försöker säga är att om man har tappat telefonen, så kan telefonens mottagning ha skadats och därmed ge sämre täckning. Han glömde bara...
O i USA kan man (eller man har iallafall haft) datagränser gällande surfmängd även på fast bredband
Om du tycker att vi får betala ganska mycket för surf, då vill du inte veta hur det är i USA/Nordamerika :) Jag skulle vilja säga nog minst 10GB...
Yeah, ungefär vad jag läst här också, inte många som är imponerad av de. Tog ju fast @220volt typ 2 veckor o få sin retur godkänd eller hur det nu...
Ja, jag ser inte riktigt varför de inte skulle gå, det är ju du själv som orsakat det, o då borde väl drulle försäkringen gå o använda. Btw så...
Om den skickas från Storbritannien (innan de går ur EU) eller någon annan stans inom EU nej, annars ja
I framtiden, vänligen radera ej innehållet, det är emot reglerna: "Det är ej tillåtet att radera/rensa innehållet i trådens inlägg eller ändra...
XS Max, XS och XR är det som har stöd för dubbla som hos Apple.
Jag ser bara 1 källa/frakt som du beskrev. Det kan ju ha varit så att Banggood gjort fel just med din försändelse. Jag har det senaste 1.5 åren...
Märkligt, jag beställde från Banggood i början av Augusti med Priority Direct Mail och den har skickats med NL. Jag har iallafall fått...
Beror ju på vad man klassar som seg, men visst rn7 kan kanske inte ha stöd för 4G+/CA.
Vänligen följ våra köp och sälj regler genom att ha ett startbud/köp pris
Det är inte samma sak med DHL. Då det är DHL Express, så har DHL hand om hela sändningen, från start till destination. Så det som står där, är det...
Jo, men jag kallar det fortfarande ett till konto.
Om den är köpt inom EU, så har du 2 års garanti iallafall (om Google tillåter att folk som köpt beggat fortfarande kan utnyttja garantin)
Jo, men då behöver jag koppla Amazfit -> Strava -> Google Fit. Ett jäkla meck, plus att jag behöver skapa ett konto till...
Ok. Köpt en Amazfit Stratos och den appen har stöd för Strava, men inte Google Fit, vilket jag tycker är lite irriterande, då Xiaomis andra app Mi...
Nja, när det står "forsendelsesinformasjon mottatt" betyder bara att DHL har skapat ett spårningsnummer för paketet, men att paketet inte har...
@220volt @msandstedt vad för app/program använder ni när ni är ute o går/cyklar/springer?
Ja. Iallafall har man kunnat det på S serien sedan de började med virtuella knappar. Vet dock ej hur det är med gester
Bank-ID har aldrig påverkats av någon modifikation, så länge Google Play Service/tjänster finns
Att det står förhandsinformation mottagen betyder inte att DHL har paketet än