Separate names with a comma.
4G+ använder flera 4G frekvenser samtidigt, och ska (om kapacitet i nätet där du är, är bra) ge högre hastigheter bland annat
Står "Från att du mottar ditt SIM-kort tar det 1-3 arbetsdagar innan ditt nummer flyttas till oss under förutsättning att nummerflytten blir...
Denna hjälpte mig o få dark mode på Foto med OP6 och Android 9 How to Get Dark Mode in Google Photos « Android :: Gadget Hacks
Ja, alltså det tillfälliga numret kommer om några dagar (ett sim-kort) och sedan tar en nummerportering ca 14-17 dagar för att du ska ha chansen...
Behöver inte vika upp min plånbok.
Använder inte det, då jag har mitt busskort där, som används varje dag.
Ja, det har jag
Bankärenden via Handelsbanken Direkt (vilket är vad de kallar bankärenden via telefon), se denna länk Prislista Betala inom Sverige | Handelsbanken
En vän till mig hade 34 grader inne i sitt lilla hus... en annan sak då. Hon klagade på att det var för varmt inne
Nope, då jag använder Google tjänster
Men om du redigerar in en taggning, så får inte personen du taggar notis....
Odenplan pendeltågstationen, OnePlus 3 Tele2 [IMG] Odenplan Tunnelbanestationen [IMG]
Stockholms södra OnePlus 3 Tele2 4G+ [IMG] 3G [IMG]
Japp, Tele2 har till o med en Tele2Butik i Luleå vilket jag blev förvånad över när jag var där, de satsar visst en del på Norrland och Tele2.
Ja, det är 8 eller 9 år sedan se sa upp roamingavtalet med Telenor Ja, har man inte sett/kollat täckningskartan så kan jag förstå att man blir...
För att ha mer val gällande telefoner, så är det nog bättre o vänja sig. Annars har jag inte så mycket o tillägga
Må vara det i större städer, men absolut inte är 200 mbit/s normalt med Telia överallt
Happ, ett tåg framför mitt SJ tåg ska/håller på o bärgas... stått still i närmare 10-15 min nu... får se hur detta går
Stämmer, kostar inget o ha internetbanken och telefonsupport. Att göra överföringar via telefon kostar dock, men det är en annan sak
2 år
Ja, missas Swedroid nyhet om det ;) Revolut VISA får Google Pay-stöd - Swedroid
Märkligt, jag försökte köpa en biljett hos Flixbus den 19/7-19 och med hjälp av Google Pay, som jag kopplat Revolut till, och då stod det 3D...
Ja, men Revolut har, fram tills nyss, inte haft stöd för 3D Secure alls, vilket gjorde att man inte fick göra köpet då, t.ex. hos SL och Flixbuss
NFC påverkas inte vart man köper den
Ja, det är OP egna, så du måste ha OP laddningskabel OCH laddare för att få Wrap (snabbladdning).
Då var det dags o åka med SJ igen, och det ska vara 28 grader när jag ska åka idag :D Undra hur det kommer gå idag @keyser @220volt
Det där visar ju inte riktigt på att de justerar kursen, det där visar ju bara att kursen är stängd, och då är ju det samma kurs hela helgen
Jag vet det där, men jag har inte fått någon avgift, sedan visade det sig att det är fler än 2 gånger. Här är 3 av typ 6-7 transaktioner som köpet...
Jag har handlat för säg 150:- 2 separata gånger på 2 helger och då har det faktiskt stått Avgift 0:- på köpet med Revolut, så vet inte riktigt när...
Vad jag kan se är nedladdningshastigheten högre än uppladdningen, så ser inte att den är tungt belastad, eller räknar du tungt belastad under 35...
Det gör ju inte Revolut heller. Det är ju när man vill växla som de tar en avgift, dock på helgen... Menar du att P.F.C inte gör det på helgen...
Det finns ett gratis kort hos Revolut. Det har jag. Det fyller man på "Top up" och sedan kan man använda pengarna hur man vill. Antingen växla...
Ah, nä det 1. första gången jag var där, och 2. vi gjorde bara en spontan (ish) resa dit. För övrigt så tar min semester slut imorgon eller övermorgon
Inte direkt, vad då da?
26.2°C sa min väderstation när jag anslöt mig till den för någon hemma hos mig, och då är den i rummet som ligger under jorden...
Osby station, OnePlus 3 Tele2 4G+ är förvånad över att det fanns 4g+ i denna lilla by [IMG] 3G [IMG]
Du måste ha ett startbud enligt reglerna. Vänligen följ våra köp och sälj regler
Folk som importerar denna telefon, vet nog om att den inte stödjer alla svenska 4G band, och därför inte heller är missnöjda