Separate names with a comma.
Skumt. Jag vill bara kunna ändra min mail från min gamla hotmail-adress (använder inte ens hotmail längre) till min gmail-adress. Det stod att...
Atari verkar dock inte vara på alerten idag. Vill ändra min mail till min nuvarande men inte fått nåt på gmail än :p
Tack för tipset. :) TDU2 låter kul. :D
Har spelat JC1 och 2 till döds. ;)
Tack, ska kolla igenom. :) Shooters är ju jävla tråkiga och poänglösa. Spel som GTA och Skyrim kommer alltid vara mina favoritet. Open world är...
Någon som har tips på något PC-spel? :)
MEA finns ute, dock inte till NEE-regionen. Samsung har gjort så här länge, det är inget nytt.
Tror inte det är möjligt.
Inte bara det saknas, utan hela labs-menyn som fanns i browsern till S3.
Gå in i stock-browsern, sen settings och sen accessibility och sedan bocka i rutan "Full screen" Det döljer dock bara statusraden, inte adressfältet.
Tror inte det. Jag har inte sett röken av en uppdatering ens.
Gick upp kl. 6.00 idag. Inte för jag har nåt speciellt att göra, dock. :p
Tänk dig Äpplets dyrkare då. Där är 6000 kr i minsta laget för deras lurar :p
[IMG] [IMG]
Men om man bara vill köra stock så kan man ju roota så. ^^
iOS har lång väg att gå för att ens kunna sniffa i närheten av Android. iOS kommer inte vara intressant på långa vägar förrän Apple öppnar upp...
Foxhound är redan rootad. ;)
Jag med, kanske. Funderar på om man skall roota imorn (tar ju typ 5 sekunder :p) och eventuellt slänga in någon rom. Hade tänkt vänta ett tag men...
Hej. I denna tråd tänkte jag vi kunde ha lite generellt snack om allt med roms, kernels, flash, o.s.v. Har du en fråga om en viss rom eller...
Kanske letar efter något som är runt 3500 mAh. Borde inte vara så bulkigt.
Hmm. När började titeln "Bilder tagna med vår kära S4!" betyda "jämför gärna bilder/videos med de tagna från en HTC One"? Här postar vi bara...
Avbeställde dock batteriet. Tror mobilen kommer bli för otymplig med det.
Kan vi kanske sluta prata om HTC One i denna tråd? Alla One-älskare har ju sitt egna forum att leva och frodas i. Sent from my GT-I9505 using...
352.25 kr om du väljer billigaste frakten som dock tar mellan 10-20 dagar.
Kan du länka Play store ändå?
Låt mig hjälpa dig på traven. ZeroLemon 7000 mAh Svart ZeroLemon 7000 mAh Blå ZeroLemon 7000 mAh Vit Det står inte specifikt att de är...
Yes. Helt normalt.
Yes, verkar som så men många på XDA säger att den fortf. är där. En person tog en screenshot. [IMG]
Om inte annat finns ju riktigt josiga extrabatterier där ute och att S3 lägligt nog har utbytbart batteri ;)
Amazon. Jag tog ett svart då jag har en svart lur, men finns även vit. ZeroLemon 7500 mAh black ZeroLemon 7500 mAh white
Lade beställning på ett 7500 mAh-batteri till min S4a :p
Testa flasha en annan kernel så ska du se att wifi funkar igen.
Tror inte det :p
Varsågod ^^ Ifall du ska flasha något med aosp på din GS2, tänk då på att den kör ett SoC som det inte finns mycket källkod till (och det som...
Något sådant finns ej tyvärr.
Faryaab hintar på en ny 4.2.2. Vet ej om det rör sig om officiell eller leak: https://twitter.com/Faryaab/status/347321249657139200
Nu har suget efter ett 64GB-kort ökat och jag känner att jag behöver ett nu men då jag i framtiden planerar köra aosp-roms får jag väl formatera...
Kanske han är som mig - smålänning? :teeth:
Dirk Diggler; Hur känns det nu ca 20 timmar efter första romflashningen på N4an? ^^ Något du är missnöjd med?
Det blir nog lite svårt att räkna ut. Allt beror väl då på exakt när man laddar mobilen, hur mycket man laddar den till. Det är ju stor skillnad...