Separate names with a comma.
Enligt mig så stämmer det inte mycket av de du fick i från Samsung. Inom EU används i princip samma frekvenser som är band 1/3/7/20 och i vissa...
Streamar mycket bland annat. Min dator har också ett sim kort som går på samma abonnemang som telefonen så att jag kan surfa på ställen där det...
O tvärtom hos mig. Hemma använder jag datorerna.
Wi-Fi:et på dagliga verksamheten är faktiskt bra, så där har jag loggat in mig. När jag är på jobbet i kollektivtrafiken så finns inget Wi-Fi
Personligen känner jag mer att det är bökigt o behöva hålla på o leta Wi-Fi när man lika gärna kan använda mobila nätet
Inte jag heller, denna månad har jag redan gjort mig av med 8GB. Brukar ligga runt 10-12GB/månad mer om jag reser.
Och jag har typ aldrig upplevt det på min sida, eller iallafall ingen som har sagt att de hör eko.
Märkligt
Kan detta hjälpa dig gällande MIUI version? MIUI 9 Emergency Information - Redmi 4A - Xiaomi MIUI Official Forum
Huh? Något jag missat? Något du inte förstod?
Hur menar du nu? tror du gått in fel? På låsskärmen, gå till stället där den ber dig skriva in PIN-kod, tryck där på Nödsamtal istället, då ska...
Man behöver inte skriva något där heller om man inte vill men ändå ange ICE kontakter, men det är bra information för räddningspersonal om något...
Finns ju inbyggt i både Android och iOS Visa krisinformation på låsskärmen - Nexus Hjälp Ange ditt medicinska ID i appen Hälsa på din iPhone Bara...
Ja, det kan du
När ändrade du flighten? Jag gjorde också det för ett tag sedan och då tog det nog 12-24 timmar innan det syntes i kalendern
Beror dock på hur mycket surf, men visst stämmer det, dock så är väl det med 2GB surf?
Alla våra stora operatörer (Telia, Tele2, 3 och Telenor) har stöd för att få extra SIM-kort. Hos vissa gäller det bara surf, medans hos vissa så...
Det som man menar är att när du har samtal på sim 1 så kan du inte bli nått på sim 2 under samtalet och tvärtom
Hmmm... Ja då kanske det är 0 garanti från OnePlus själva. Visste inte om den delen
Jag har inte fått hastighetmätare på min enhet [IMG]
Bara en FYI så är garanti tiden bara 1 år och ingen reklamationsrätt om du köper den från Ali eller Kina shopp
Du o teknik verkar inte gilla varandra :D
Jag har också dagar jag känner mig ledsen, och det har mer med att en person på min dagliga verksamhet (som var min kontaktperson i flera år)...
Inte läst något om problem med launchers överhuvudtaget så visste inte ens att det inte fungerar för vissa
Har inte hört något om att Google tagit bort funktion för att ändra launcher
För övrigt så har 64GB versionen inte släppts än, och jag behöver inte mer än 64gb, då jag inte ens använder så mycket i varken OnePlus 3 eller...
OnePlus 3 kom ut ungefär nu för 3 år sedan ja. Jag köpte min i Augusti 2016
haha, med tanke på att jag hade min OnePlus som huvudtelefon i 2.5 år så är det kort tid :P
hmmm... Inet och Webhallen anger att 6GB RAM/64GB ROM versionen kommer i slutet av månaden, kan det stämma fortfarande?
Själv bryr jag mig inte om det. Har typ aldrig använt trådlös laddning, på sin höjd 2-3 gånger
Men jag köpte en telefon för 6 månader sedan :P Enda jag saknar där är NFC... hmmm...
Hmmm... om man skulle ta o köpa en Zenfone 6 ändå...
Yes, but you haven't got a answer yet.
2 frågor. 1. Om man bara låser upp bootloadern, får man fortfarande OTA uppdateringar då? 2. Finns det ställe där man manuellt kan hämta hem...
Jag har appar som inte har en notis i statusfältet som är aktiva en längre tid. Beror nog också på hur tillverkaren satt regler
Det får de visst. Mina är kvar i bakgrunden. Plus att man kan stänga av om de dödas i bakgrunden
Du bör dock boka tid, då deras butik där är väldigt populär. Den har funnits där i 7 år. Annars kan du behöva vänta i timmar beroende på
Annars är ett tips att besöka Apple Store butiken i Stockholm (din profil säger att du bor i Stockholm). De borde kunna lösa ditt problem där
Låter som om närhetssensorn är trasig, alternativt något i närheten av närhetssensorn. Närhetssensorn är den som gör att skärmen blir svart/släckt...
I de senare versionerna av Android (läs 8 och 9) så har jag inte haft problem med backup:en. Man får själv enkelt välja vilka appar man vill föra...