Separate names with a comma.
Pillade runt med en S4 idag. Var inte imponerad någonstans. Den var inte ens skön att hålla i och var skapligt laggig/hackig i menyerna. Vanliga...
Svenska S4 har qualcomm, inte exynos. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Inte jag. S3 är sista Samsung för min del. Nästa mobil blir HTC One. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tog du den svarta eller silvriga? Varför? 32/64GB minne? Ursäkta för alla frågor. :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Vad tycker du om den? Går i tankarna att skaffa en sån. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Låter som ni har en senare mjukvara. Samsung har blockat root i dem på kernelnivå. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=94587 Flasha en...
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/BXJb4l-y68k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> :p
Haha! Men seriöst, hur jävla svårt ska det vara att skriva ihop ord? Om de uttalas som ett ord, t.ex. "tågolycka", så ska de skrivas precis som...
Jag tycker det svider mer i ögonen av särskrivningar.
Dirk Diggler; Jag har sett för många som jämt skriver fel på ordet "väl", och det vanligaste är att folk skriver "väll".
Farligt att vara androidnörd. ;)
Skulle chansa på en Optimus G.
Flasha cwm, boota in i recovery och sen wipa data och sätta upp allt på nytt. Anledningen till att du bör flasha en annan recovery är för att...
Och allt detta medan Apples aktier tappar värde! :D
▲ ▲ ▲
+1 Jag stör mig något otroligt på folk som inte kan hålla isär "de" och "dem". Man kan byta ut orden mot "jag" och "mig". Där "jag" förekommer...
Intressanta features, kanske? Jag tänker flasha leaken. :) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Imorn kommer 4.2.2.-leak. ;)
[IMG] http://www.ryanair.com/se/resevillkor
Jag skulle nog chansa på runt 35. Ärligt talat.
Petra Mede?
Bara jag som tycker att "Is It True" med isländska Johanna fortfarande är bra? :p
Jag gillar heller inte WP speciellt mycket. Tycker det är fult, klumpigt och saknar många självklara inställningar/funktioner, sådant jag tycker...
Det är just det, ingen rom kan någonsin fullt fixa denna fula minneskontrollermjukvara on-the-go. Det enda sättet det kan fixas är ett komplett...
Min vanliga tur. [IMG]
Nu älskar jag plötsligt Sweclockers 2000% mer. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Officiell/leak 4.2.2 kommer på Måndag Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Tror jag skiter i det, förresten. Chrome är överlägsen alla andra. :)
Funderar på om man ska installera Firefox. Blir isåfall stabila versionen. Nej, inte beta, därför. Nej, inte aurora/nightly, därför.
Jag är rädd för det.
Fel, telefonen totaldör inte längre på senare tid. Istället börjar telen frysa/hänga sig just för att förhindra totalhaveri. För er som undrar...
En gammal rom? Ajdå. Den var troligtvis inte patchad för SDS, så din mobil har nu stendött p.g.a. det. Inskick är ditt enda val för...
Precis så jag uppfattade det, då. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag är nöjd med de som kom med min GS3, samt nöjd med a-Jays One+ :)
Test under helgen. Du kan fortfarande ha det kvar efter helgen men då behöver du köpa en nyckel. Du besparar dig dock tiden att ladda ner det igen...
Det kanske var metaforiskt menat?
What? Ja, bussen har kanske AC men busschauffören kanske inte dragit på den, eller så är den trasig. Sen var i från får du att motorn ska börja...
Svart är default även i TouchWiz 4.2.2. ;) Du verkar ju heller inte "noob", vad gäller android så jag tvivlar på att du är i behov av ett...
Jag vet inte, men jag tolkar det så här: Bussarna har ingen AC, men så länge de kör så kan man kanske få ett uns frisk luft, men när de stannar...
Tror inte han syftade på att just motorn kokar, men visst, om det är din tolkning så. ;)