Separate names with a comma.
Absolut :D Jag har skickat ett pm
Ja, det stämmer. Om man vill ladda alla enheter samtidigt får man ha en sladd var med denna modell. Men annars är modellen väldigt smidig med sin...
Jag säljer en 120 W laddare samt kabel som är från en Black Shark 5 Pro. Pris: 100 kr?
Rolling square har en smidig konstruktion på sina In charge XL. De finns i olika längder och färger. Rolling Square InCharge XL multiportskabel (gul)
Ni som har testat Nova och Samsung One UI och Good Lock, vad är det främst ni saknar att kunna göra från Nova Launcher som inte går i Stock One UI?
[ATTACH]
Det är kanske 15 minuter. Tycker det var 12. Kan ha läst olika. "120W Hyper Charge Now under two gears Charge your phone to 100% within 15mins "
Ah, kanske är 15 minuter ser jag nu: "120W Hyper Charge Now under two gears Charge your phone to 100% within 15mins"
Hej! Jag tänkte kolla om någon vill köpa en gaming telefon. Det är en Black Shark 5 Pro. Den har bland annat Oled-skärm, har utfällbara, fysiska...
Funkar pennan ändå trots de starka magneterna?
Vilket skärmskydd passar bäst med pitakas ultra thin-skal skulle ni säga?
Tack alla för era erbjudanden. :) Det blev till slut ett köp av en 512gb.
Absolut. Jag förstår. Jag hör av mig om en liten stund.
Tack! Jag uppskattar det! :)
Ja, jag tänkte att jag inte skulle förhasta mig med att beställa en helt ny, trots att det är rea. 2000 kr lägre än reapriset på runt 10 000...
Ja, absolut det är nog lite mycket att hoppas på för just 1tb. :) Jag har en 512 Gb i varukorgen just nu för 9240 och efter inbyte av en Black...
Tack för erbjudandet! Jag hoppas på ett något lägre pris så jag måste avvakta lite för att se om det dyker in något mer erbjudande. Känns det okej?
Jag tyckte att jag såg att det gick att komma ner till 8990 via benify för 256gb. Så jag hoppas på ett pris runt 8000 när det ändå är Black...
:D Tack!
Hej! Jag är ute efter en S25 Ultra i 512 eller 1tb lagring. Hör av er om ni har köpt något nytt kring black friday och vill sälja den gamla. :)
Det var ett bra pris. Lite annorlunda modell dock. Jag förstår att specifikationerna är väldigt lika. :) Och jag är öppen för bud förstås och tar...
Tack! 4 K blev det när jag hade den inkopplad till en 4k oled. Men FPS var inte så hög då förstås. Ja designen är helt klart det mest...
Tack för tipset! Jag letade runt lite men kunde inte hitta någon Asus ROG G20 på Sweclockers. Jag förstår att egenbyggda datorer med andra...
Tack! Ja, det stämmer nog. Det är nog i5-6400. Den står just nu oanvänd. Men jag gillar verkligen formfaktorn. Jag blev faktiskt förvånad över...
Tack för tipset och rådet! Jag ska kolla exakt vilken processor det är, titta runt lite på fler priser. :) Min tanke var att den är värd minst...
Wow! 4400 för en stationär dator med den generationens grafikkort låter som ett riktigt bra pris! Det är ju billigare än en begagnad steam deck,...
Tack för att du säger det! Jag frågade AI om rimligt pris att sälja för och därför blev det detta pris från ca 6500 för bas modellen men den har...
Hej! Jag säljer en stationär gaming dator. Modellen är Asus ROG - G20CB. Den har väldigt liten formfaktor, som är mindre än en Playstation 5,...
Jag säljer två stickor DDR5 RAM som är på 16gb. De har endast använts i en Lenovo desktop-dator och fungerar helt perfekt. Pris 500kr eller bud...
Tack för att du berättar hur det känns med den jämfört med Y700! Dessa två plattor är verkligen utmärkande just nu med sin höga kapacitet i denna...
Kul! Berätta gärna hur du tycker att den är jämfört med Y700 sen.
En att absolut överväga är Red Magic Astra som släppts nyligen. Den har en OLED-skärm på 9,09 tum istället för 8.8 och större batteri. Den går...
Hej! Jag köper gärna en Galaxy Watch 8 i storleken 44 mm och färgen grå.
Hej! Jag är ute efter en stationär dator med Intel processor och grafikkort i ungefär motsvarande klassen RTX 4070 och uppåt.
Ni som har xiaomi standing fan 2 pro. Hur har ni gjort för att lyckas få den att bli upptäckt av Alexa?
Jag säljer ett oanvänt armband till Galaxy Watch Ultra. Det ska vara svart läder. Men det kan vara någon form av blandat material. :) Pris 50 kr...
En kort komplettering är att det faktiskt är mycket behagligare temperatur nu och även i de angränsande rummen. Det är påtaglig skillnad och en...
Ja, luftens fuktighet känns bättre faktiskt. Temperaturen är mest för att försöka göra så objektiv bedömningen som möjligt av hur kapaciteten är....
Jag testar just. Jag vet inte riktigt vad jag bör förvänta mig son resultat. Mina förhoppning kan vara för höga. Kylningen just nu har inte gått...