Separate names with a comma.
Fick tag i ett par Bose QC 45 för strax över 1000 kr utanför Swedroid så stänger här.
Tack för svar. Jag håller tråden öppen om det kommer in fler förslag :)
När köptes dom? Tänker då dem är ganska gamla så är väl batteriet lite slitet?
Ska ut och resa och tänkte se om någon har ett par prisvärda over ear hörlurar att sälja? Helst runt 1000 kr eller billigare. Gör inget om dem...
Frank Dandy, någon som har en rabattkod? :)
Tips på skärmskydd som har relativt kort leveranstid? Eller tips på vad man ska undvika? Har fått ett litet jack i mitt förinstallerade...
Säljer utanför då buden inte varit tillräckligt bra.
@jadand @Pandora @Kabe 780 Tänker att jag provar att dela upp paketet. Telefonen+alla skal (7 totalt, hittade ett till) samt skärmskydd med...
Om ingen är intresserad av hela paketet så kan jag dela upp det. Väntar in tills imorgon för att komma intresse. Kan förövrigt skicka imorgon...
OBS! Nytt. Delar upp paketet, se nya priser nedan. Säljer nu mina Appleprodukter. Nedan är vad som ingår. Iphone 16 pro, 128 gb black titanium....
Hojta till om du vill sälja vidare ett! :) Är ute efter ett svart.
Även jag... Skickade in till kundtjänst via den länken som nämndes tidigare i tråden. Hoppas man får tillbaka pengar :)
Fanns ett i centrala Göteborg och sen själva terminalen dom har på Landvetter. Bor utanför Göteborg så blir bökigt att ta sig in. Hade definitivt...
Rackarns! Då lär det säkerligen dröja ännu fler dagar då dom troligen kommer göra ett försök igen på torsdag. Riktigt konstigt av FedEx. Har...
Ni som beställt med Onestop och tog snabbfrakt med fedex. Fick ni leverans till dörren där någon var tvungen att kvittera ut den? Är inte hemma...
Min kom till Landvetter igår och nu kom en uppdatering att den förväntas levereras på onsdag. Märkligt att det kan ta så lång tid i Sverige. Bor...
Kollade på track17 och då står det Landvetter som senaste uppdatering.
Och min skulle levereras på onsdag men hoppas på imorgon. Beställde i torsdags så tyckte onsdag kändes lite lång tid men om det nu blir imorgon...
Jag köpte min lite senare än er andra från onestop digital. Min kom precis fram till Landvetter flygplats. Så jag hade nog lite mer tur än er...
Whoho! Antar att man ändå behöver en adapter? :) Så då är man egentligen helt kittad till en början med skal, snabbladdare samt förinstallerat...
Någon som vet vad som kommer med i lådan om man beställt från Onestop digital? Den skickas ju från Hong Kong så kan ju hoppas att laddare och skal...
Köpt av @kupster . Stänger tråd.
Någon som har en i fint skick till salu? Ej plus/ultra utan den "lilla" som gäller :)
Japp kom i förmiddags
Fick hem en blå pro 256 idag från Tre. Beslutade mig att inte öppna den utan skickade tillbaka den. Kunde inte försvara att byta upp från en 16...
Min stod som "order packas" för någon dag sedan och blev exalterad. Dock står det fortfarande samma idag och ingen mer info har kommit :(
Nu har jag fått uppdaterad info från 3. Beställning lades 13 sept på en pro 256 blå. Ordern packas :cool:
Nix min står fortfarande som beställning mottagen. Beställd 13 sept, Pro 256gb blå. Fick ett sms idag från TRE om att dom inte har mer info just...
Beställt en Pro 256 blå från TRE den 13 sept. Fortfarande "beställning mottagen". Fler med samma status?
2600kr + frakt
Har du ett par vita Samsung Buds 3 pro att sälja? Pma mig :)
800kr plus frakt
Funderar på att testa dessa. Funkar dom bra? Är enda skillnaden mot airtag att airtag har UWB? :)
Sugen på ett par Airpods 2 pro. Tänkte kolla här på forumet innan jag köper i affär. Även sugen på en Apple watch, modell senare (7-10). 45mm,...
Köpte en Pixel 9 pro av mig. Snabb betalning och kommunikation. Rekommenderas!
Hej Tyvärr inte då jag nu bytt till iPhone :)
Telefon såld till @masa69
(Pixel 9 pro såld) Google pixel watch 3, 45mm LTE. Färg svart, i fint skick. Låda och laddkabel följer med. Pris: 3000kr ink frakt. Kan även...
Säljer en mer eller mindre oanvänd Samsung S25+. 256gb i färgen mörkblå. Köpt från Samsung shop i slutet av juni. 100% batteri och 9...
Iphone 15 pro kan också vara intressant