Separate names with a comma.
Har du en riktigt fin Xiaomi 12s ultra eller en Xiaomi mi 11 ultra så släng iväg ett PM.
Va det med PayPal?
Jo absolut efter vad jag kommit fram till så är hårdvaran likadan det är bandstödet som skiljer åt. 6800kr för ett flaggskepp är väldigt lockande.
Tur att jag endast kör med 4G då:) Så det är endast bandstöden som skiljer?
Vet ni om det är någon skillnad på den kinesiska modellen med global rom och den som säljs här? Man kan köpa den kinesiska för 6800kr nu och det...
Sålde en Iphone 13 pro max. Mycket smidig och trevlig affär. Rekommenderas!
800kr plus frakt
Har batteritiden blivit bättre på sistone med uppdateringar?
I början på 2023 efter vad jag sett på nätet.
Såld till @PhR34k
Skickat PM
Har en riktigt fin Iphone 13 pro max 256gb Gold inköpt 24/9 2021. Inte ett märke på fram och baksidan. Något minimalt märke på ramen som vanligt....
Skaffade mig en Pixel 6 pro igen. Kände att den va så prisvärd numera. Måste verkligen säga att den blivit bättre med tiden. Exempelvis...
Köpte en pixel 6 pro. Mycket nöjd med affären och rekommenderar denna kille.
Klart
Har du en riktigt fin Pixel 6 pro med fräscht batteri och kvitto så skicka mig ett PM
Är det någon som använder ZTE Axon 30 ultra här på forumet? Vad tycker ni i så fall om den?
Funderar själv på den. Borde vara ett bra köp för dom pengarna.
Ni som fortfarande har pixel 6 pro är ni nöjda? Har uppdateringarna förbättrat den? Känns rätt prisvärd nu när alla vill ha pixel 7 pro.
Har du en fin Sony xperia 1 iv så skicka ett PM.
Windows phone hade verkligen potential att bli suveränt. Tyvärr kom det i kölvattnet efter android och ios och blev hopplöst efter.
Är det några appar som unte skickar notifikationer med EU rom på mi 11 ultra? Någon som kört med Global rom från Tradingsenchen? Undrar om bank...
Vem har sagt att livet är lätt :D
Min uppför sig som normalt. Kanske du ska göra en fabriksåterställning. Brukar lösa många problem.
Att Huawei mate 40 pro har en fantastiskt bra kamera är helt klart. Om jag jämför den mot min Iphone 13 pro max så föredrar jag ofta bilderna från...
Ska göra det i helgen. Jobbar till 22.30 i dag.
Antingen gillar man den här designen eller tycker riktigt illa om den tror jag. Den är inte för alla men jag gillar verkligen den.
Jag körde phone clone från min Huawei mate 20x och allt blev perfekt. Petal search är annars väldigt bra.
Fick hem en helt ny svart Huawei mate 40 pro i går. Har haft en tidigare men sålde den då. Det är verkligen en supertrevlig lur. Vad mycket...
Tror att Mate 50 pro behöver ett par uppdateringar innan den håller toppklass på kamerasidan. Är lite nöjd över att jag köpte en Mate 40 pro...
Kommer beställa så småningom. Fick tag på en ny mate 40 pro på Ebay till riktigt bra pris så jag köpte en sån för tillfället.
Söker en fin Huawei watch GT 2/ GT 2 Pro. Om du har någon till rimligt pris så skicka ett PM.
Det verkar faktiskt så. Jag kommer dock inte att köra in Google i så fall. De appar jag behöver har jag utan google.
Jag såg att Tradingsenchen tar in mate 50 pro för 11 200kr. Är sugen på den oranga. Får jag inte tag på en Mate 40 pro till vettigt pris så köper...
Det tar längre tid med andra leveransen men dom har fraktsätt som gör att du ej behöver betala tull. Det tar då ca 15-17 dagar. Kolla på deras...
Jag rekommenderar Tradingsenchen alla dagar i veckan. Och ja det är nog det bästa alternativet. Med tanke på att batteritiden inte är den bästa på...
Har du en fin Huawei mate 40 pro / Huawei P50 pro så skicka ett PM
Tror du gjort det som är det bästa. Filmerna hjälper säkert vid en ord mot ord situation.
Problemet är att köparen kan säga att varan va defekt vid mottagandet fast den va som den skulle och då blir det svårt för säljaren att hävda att...
Så blev det en Huawei mate 20x 4G global. Fick tag på den här på forumet. Kan inte låta bli att le lite när man sätter sig med den. Även om det är...