Separate names with a comma.
Säljer en grym soundbar med tung bas. En Samsung HW-Q76r med Dolby Atmos och EARC. Inget kvitto tyvärr. Test finnes här:...
Lägger upp en ny annons på bada soundbaren.
Nu är tvn och Chromecasten sålda, så kvar är soundbaren. Har fått bud på 2000kr via blocket. Hur ser du på det @qsecofr? :)
10500kr för tvn med chromecast kan jag gå med på. Exkl soundbar.
Säljer helst i paket men återkommer kring om detta blir aktuellt :)
OBS, TVN OCH CHROMECASTEN ÄR SÅLDA! Soundbaren finns kvar. Säljer min grymma tv och grymma soundbar pga flytt (och därmed nedgradering i...
Samma som mig då med andra ord (dock min sambo som mottagare av alla presentkort)
Spännande! Jag köpte 3 på 1500 på olika medlemskap. Men som jag skrev så kan det ha fungerat med samma medlemskap men det var tvungen att vara...
Gick inte för mig men använde familjens olika med samma mottagare, så blev 3 st. Det som jag vet inte fungerade var att köparens nummer och mail...
Oj, var visst 12990kr. På Elgiganten.
Typiskt... Lade en beställning igår hos IKEA på +10'. Såg detta nu och kön är +1h :cry:
Läst lite och sonyn verkar ju vara mycket bättre out of the box. Har haft en LG b7 förut och den var jag imponerad över men var nog mer pga Oled...
På jakt efter en 55 Oled. Har nu sett Elgigantens priser och antar att många har ungefär samma. Står mellan följande: LG b1 för 10' LG c1 för 12'...
Köpte en Apple TV. @sopAn gick med på att skicka först då omdöme saknades och allt gick väldigt smidigt, bra packat och snabb kommunikation....
Pm
Min mammas Apple TV har ballat ur så hjälper henne leta efter ny. Hon har klagat på att den är långsam så gärna en nyare version (tror hon har...
Mina kusiners hus brann upp då torktumlaren fattade eld. Är självklart väldigt sällsynt men just tvätt/tork/diskmaskin är något som man skall köra...
22 oktober
Gör en liten "intressekoll". Vi flyttar i början av februari till ett nytt boende där vi måste byta ner oss i storlek på tv. Som tur är kommer det...
Haha ja så är det nog :) Själv velar jag fram och tillbaka mellan lcd eller Oled. Någorlunda ljust vardagsrum men inget direkt solljus. Däremot...
Du får gärna recensera hur denna presterar i dagsljus, om det är möjligt vill säga :)
När ansökte du? :)
Tack för en bra recension och ärliga åsikter. Har nog samma tankad och känslor som dig, hade velat att en mini-led kan ge den där wow-känslan som...
Ser fram emot en minirecension! Har du erfarenhet av OLED och kan jämföra? Kommer behöva uppdatera tvn i februari och har sneglat på denna. Är...
Såld, tar bort annonsen.
Ställde en fråga om hur det gick med min ansökan. Fick detta svar (dvs typ inget svar :P) Bonjour, Merci pour votre message. Votre demande a été...
Google Chromecast TV från franska FNAC. Totalt med frakt och moms ca 64 euro, 650kr. Finns även en hel del andra produkter med bra rea :)...
Letar efter en svart smartwatch. Tittat på Amazfit gtr 2(e)/gts 2(e). Även andra kan vara intressanta. Värderar batteritid och inte för stor...
@bernard Är det den med uppskalning? Tar den isf för 990+frakt :)
Ja jo det gjorde jag, kanske skulle kört via VPN... Men lär ju bli nekad sen ändå oavsett känns det som :(
Har precis sökt jag med till en fransk bekant, köpt på FNAC. Ändrade fakturan lite, både namn och adress till personen som bor i Frankrike. Bytte...
Inte sugen på ett byte? Oneplus 9 pro :)
Tack för budet. Håller kvar den för 5500kr, annars går den på annat håll.
Hur är texturen? Är det väldigt halt eller får man ett bra grepp? Hade ett skal i skinn från Samsung för några år sedan och det skalet var...
Verkar som om Pixel 6 inte kör med full kraft utan maxar 22w. Läs mer här: Tested: The Pixel 6 charges much slower than Google implied
Oneplus 9 pro byte? :)
För er där det står stilla. Tror det har varit någon helgdag i Frankrike i veckan som kan påverka varför det stått stilla;)
Nytt pris, 5500kr
Hej, Har som en del andra här köpt Pixel 6 där man fick ett par hörlurar på köpet, OM man har en fransk adress som inte är av forwardingtyp. Så...
Ett kvällsfoto, ganska mörkt ute trots gatulampor :)[ATTACH]