Separate names with a comma.
Räknar vi med tumregeln att elektronik tappar halva sitt värde på ett år så kanske telefonen hamnar på ca 2000 kr? Kolla blocket och tradera så...
Hej, har märkt att jag förbrukar väldigt många hörlurar, glapp i kontakten, nu när min android har fått ta över efter min mp3 spelare. Har någon...
Kände på en 800 för ett par dagar sen och visst skulle jag hellre rekommendera den till mina föräldrar eller mormor än en android. Men själv kände...
[IMG] Kör har inte särskilt mycket på min hemma skärm, gillar din text/widget/mapp lösning. kanske lånar lite för min egen del. vore skönt att...
osmand
Men visst finns det redan en svensk tidining för android, Allt om Android. bläddrade i den hos ICA och det var inget fel på artiklarna och testen....
svart, ungefär som den svarta legenden.
4GB?
Håller med, kontaktade goa200 innan om det och han skapade ett One S forum så One V är kanske på G. Kände på en igår på mediamarkt och blev...
Hade Avast mobile fått till sitt webgränsnitt (wifi tab kan inte spåras, endast sms kommandon) så hade jag utan tvekan rekommenderat den då den...
Min får hålla ut ett tag till med, trackball wake & unlock FTW!
har inte ICS så jag vet inte vart du inaktiverar appar, kolla i inställningar/applikationer. Se bara till att du inte inaktiverar systemprogram...
Blev en Iphone 4s... åt farsan som på sin höjd kommer spela drop seven :)
Huawein eftersom den har ett lite smidigare format storlekmässigt i bredd och höjd. Förtsatt att deras skärm inte är alltför mycket sämre
Skiljer sig en del jämfört med SGS har jag för mig så kolla trådarna ovan. Vad gäller roms så har du i stort sett tre alternativ, Sense, stabil GB...
Vad tomt det kommer bli på desire delen :( Tror att jag kommer behålla min åtminstonde till hösten. Den funktionen som jag kommer ha svårast att...
Tjo, HTC One S och HTC One V lanserades samtidigt som HTC One X. Skulle du eller personen med rätt behörighet kunna slänga upp ett forumför dessa...
One V och Xperia U är de nya modellerna som passar in i intervallet men de har lite olika svagheter. Xperia U har ubytbart batteri men saknar...
Aldrig haft problem med någon säljare, dock har det varit fel på en produkt av 10 möjliga. Dock var den en billig skit grej (hål i ett skärmskydd...
maj enligt siba, andra sajter skriver ej
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1164523,960959 Svårt val, xperia U har dualcore och bra GPU, bättre upplösning på skärmen, kommer nog att få...
Här har du ett test med One X och One S: http://www.anandtech.com/show/5584/htcs-new-strategy-the-htc-one Obs! Mjukvaran på One S var tydligen...
Vet inte om du är öppen för beg, men detta kanske skulle kunna vara något: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=69375 Beg desire med docka...
Minns själv när jag valde min desire, Skulle jag ta den lite större modellen med bra prestanda eller skulle jag ta luren med metall skal och lite...
Efter att jag lade in cm7r2 hboot och fick ca 100 MB mer att lagra appar så skulle jag nog säga att den funkar bättre nu än då, dock måste jag nog...
samsung har lanserat en 10 tums galaxy note i usa som inkluderar en liknande penna som flyer. vet ej om den kommer hit dock så du får googla 10.1...
Rycktet säger att det kommer komma en asus tab på 7 tum som har välsignats av google (nexus?) någon gång maj juni. Har själv 8.9 och nu när den...
Hur verkar batteriet? mitt nuvarande dör vid 20% så jag kommer nog att skaffa ett nytt snart. Finns det någon bra app på Google play (Gah vad det...
Har egentligen planer på en huawei ascend d quad, men den lär inte gå att förboka på thephonehouse innan erbjudandet går ut?
Beg. Nexus S är nog det bästa för under 2000
Huawei kommer inte kunna ta lika mycket betalt som HTC så deras Ascend D Quad kanske skulle kunna vara ett alternativ att hålla koll på.
Funderar på huaweis ascend d quad. 4mm bredare 1 cm högre samt lite tunnare beroende på variant. 4,5 tums hd skärm skulle vara mumma. gäller bara...
Lite utanför ditt pris intervall men huawei mediapad för 3000kr (hos telia, syns ej på prisjakt) är den mest prisvärda plattan just nu enligt mig....
Är det någon som kör cm7r2 med den senaste betan? Funderar på att ta språnget, men är lite osäker på om jag ska köra stock eller cm7r2. Edit: det...
Den saknade väll hårdvaruaccelerering vid videouppspelning, visst processorn klarar vissa format av 720p men vissa blev besvikna när high profile...
annars finns huawei mediapad som har bättre upplösning på skärmen, lite sämre processor (samma som i sensation) samt metall chassi och inbyggt 3g...
Yes, kanske antog att du hade en android lur redan eftersom de flesta på den här sajten har det. Är med på noterna nu. Glaset är i stort sett...
Huawei mediapad för 3000 kr hos telia kanske? Den har 3g och har en metallschassi likt ipaden (repor syns nog men den lär nog hålla). Den har även...
Enlig en blogpost för ett par dagar sen sa CM teamet att galaxy tab 10.1 kommer få en officiell release rätt tidigt jämfört med övriga cm 7...
Doh! Borde ha tänkt på det i och med att jag själv har en tab. Spelar upp mina high profile via dlna, men då är det tv:n som sköter uppspelningen.