Separate names with a comma.
Har aldrig märkt något av dina problem Tror inte jag rört ljusstyrkan på flera månader. Den är verkligen automatiskt
[ATTACH] Svengelska deluxe jag fick till svar
Jag har 26.2 release candidate nu
Oh happy days kom på att nu kan jag ju tweaka Spotifys EQ igen i appen. Förr när jag BT-streamade till bilen blev det kaos med EQ pga baslådor...
Annars du besök en mobil försäljare [ATTACH]
Ja beskrivningen är total. dom borde nog ha dragit med klyschan hög lön med!
[ATTACH] Ja en sån chans får man ju inte missa. Måste va legit o_O
Konstigt. Jag har både pratat i telefon och använt mitt fiber. Funkar fint. Det enda var bilens 4G (Tesla) som la av
Åh vad jag älskade min SE W800i Första för mig vettiga walkman, och första vettiga kameran
Telai fiber fungerar hemma, och telefonen fungerar. Men Teslas eget internet funkade inte förut, tror dom kör Telia
Samma här (ja Ericsson då) Nokia har jag bara haft 8210, fastnade aldrig för Nokia
Jag är inte expert på skärmar, men på ditt andra tips så står det ”15W laddning” I den prisklassen tycker jag skärmen ska kunna ladda din laptop...
Hade jag köpt nya och inte är nöjd hade jag troligen returnerat Det är troligen många år man ska vara nöjd
Jag har inte provat det inbyggda i min C4. Men alla menyer osv har ju lirat fint iaf så förväntar mig att det funkar
Det känns lite som att det ändå borde finnas en rimlig inställning så din nya tv funkar utan att köpa en separat mediaspelare
Prova med en extern visare typ Apple TV eller chromecast Kanske är interna datorn för klen
Har råkat ut för liknande på Elgiganten Ringde och gnällde, sen blev jag tvingad att avvakta deras försök till åtgärd
Bor du i Linköping har jag en gratis 32” till dig
Jag visste ju inget annat liksom. Fick ett tack men jag kan inte sakna något som jag inte vet finns men RCS vore trevligt
Jag fick ett SMS på iPhone [ATTACH]
Jag stör mig mer på att böcker inte sorteras efter datum, eller datum och ”serie” Helt omöjligt att veta vilken som är första boken, eller nästa i...
Samtalet går ju inte direkt mellan dig och mottagaren. Det finns såklart mellanhänder som kan vara begränsande
Samtalen passerar andra servrar som inte presterar Troligen inget du kan göra något åt
Precis fått reda på att jag har fri surf via Tele2 på mitt jobb-som, men fortsätter med Fello ändå Halva hastigheten hemma, 1/10 i stugan...
Alltså det går ju inte att använda i flera år och tro det ska vara nytt material hela tiden men kvaliten, och utbudet, är ju lätt värt ditt...
[ATTACH] Passa på att köpa 43Gb ram…
[ATTACH] Ja den var rejält nedsatt. Får man överskottet som till godo eller hur gör Elgiganten tro?
Haha. Stackaren Det jag menar är att media kanske inte behöver skrika varning varning när det kommer rimligt mer snö Snö är förväntat. Clickbait...
Haha. Jo det händer väl här i Linköping med, till viss del när jag tog körkort för 25 år sedan var detta sällan ett problem
Vad går åt helvete menar du? jag åker såklart aldrig buss, tåg å sånt
Ska man lita på medias rapportering liknar detta ett kaos utan dess like. Var RÄDD.
Låter som ett garantiärende ?
Börjar verkligen bli gammal. Hur jäkla många spaltmeter kan vi skriva om att det kommit snö, på vintern, i Sverige ? Det är ju heeeeeelt väntat,...
Nepp. Kan inte hitta det heller
Alltså jag har aldrig brytt mig om transkribering förut, men kan inte hitta ett val av språk och texten är på engelska
[ATTACH]
Nä. Same same
Yes. Fräsch och få skador. Fick leta länge bland alla leasingbilar. Fy så dagens ”nästan nya bilar” ser ut. Ingen bryr sig om dom längre
[ATTACH] Där är då äntligen en bild. Kanske skulle ha lagt den i tråden ”Bilder på ditt senaste teknik-köp” istället :teeth: En Tesla Model 3...
Tack för tipset Har bara sett en massa appar med månatlig kostnad innan