Separate names with a comma.
Är i samma sits som dig. Skulle precis börja samla bonus nu igen i december med komplett. Det blir att köra med crypto kortet ett tag framöver,...
Tråkiga nyheter. Skulle precis börja samla bonus nu i december. Då blir det att använda mitt crypto kort som ger 2% bonus tills något bättre dyker...
Tipstet är ändå att ringa dom. Dom tar lång tid på sig att svara på mail nu verkar det som. Du behöver dock inte sitta i telefonkö då dom har en...
Vad vinner man på det i korta drag? Jag har hört någon något om Apple. Mitt kort är i pund, har väldigt då problem med det. Använder dock inte...
Jag fyllde på mitt Revolut kort med hjälp av Curve och mitt komplett kort. Jag fick ingen bonus på den transaktionen. Förr fick man bonus på top...
Då var jag inte ensam om det. ( för att vara korrekt, så var det frugan det handlade om, mitt kort har redan max bonus. ) Jag får be hon ringa...
Jag fick tag på kundtjänst idag på telefon. Dom kunde även se att jag hade mailat dom tidigare och bad om ursäkt att dom inte hade hunnit svara....
Du kan väl kolla status på det spårningsnummer du har hos Amazon? Aningen är det på väg, eller utelämnat. Mitt var fortfarande på väg när ups...
Mina 2 täcken kom på 2 olika dagar. Fick bara spårningsnummer på ett av dom hos amazon. Paket 1 som kom var inte det som fanns spårningsnummer hos...
Jag skickade ett mail till kundtjänst i början av veckan, inget svar än. Dom är långsamma. Det får bli att ringa dom på måndag för att få klarhet....
Det skall jag göra. Jag loggar in varje dag för att kolla statusen. Vill kunna börja använda kortet igen.
Stämmer inte hos mig. Jag använde kortet första gången den 2 december 2019. Det står fortfarande 2000 bonus intjänad de senaste 12 månaderna. Mina...
Det måste vara få som inte plockar dom, det är ju därför vi har det kortet. [emoji4]
Tack. Jag får kolla med kundtjänst. Dock så är dom långsamma på att svara.
Jag vet inte ifall det här har avhandlas innan. Jag gjorde mina första köp med kortet 2 december 2019. Slog i taket för bonus i juli. När kan...
Men saken är att top up till revolut inte är bonus grundande, men det verkar kunna ta bort bonus.
Såg en skum grej idag. Jag gjorde go back in time med mitt curve kort. Jag flyttade min revolut transaktion från komplett kortet till ett annat...
Mitt kort har limits I GBP. Tror inte jag har stött på någon fysik butik som inte har godkänt mitt kort. Dock så kör jag med Google pay, eller...
Nu fick jag en notis om det när jag startade appen. Jag har bara blue utan bonus, men jag förutsätter att det här gäller alla?
Jag utgick från priser på hemsidan. Dock så misstog jag som priserna för pund. Men som euro får jag det till ca 150 kr i månaden för metal....
Jag får att metal kostar 170 kr per månad. Så 17000 kr per månad fördelat på 6 ställen för att gå brake even. Jag värderar inte dom andra...
Jag ser inte värdet med cashback. 1% på 3 retailers. Man måste upp i en hög spend per månad på de 3 ställena för att det skall löna sig. Missar...
Sängen är 120 cm bredd.
1 av 2 tyngdtäcken från Amazon kom idag. Blir nog lagom storlek till pojken. [IMG]
Jag gillar inte mitt ombud. Citycross. Har bara posten. I andra riktningen från mitt hem så finns Coop. Dom har posten, schenker, DHL. Ni kan...
Men man kan inte välja vilket ombud som skall vara förvalt för alla sina paket?
Tack, skall prova din. Men varför har du en senare version än min?
Här är versionen på min app. Använder en Nvidia sheild tv med svenska som systemspråk. [ATTACH]
Tycker min apps menu på engelska påminner om den som var när appen var på tyska. Vad gör jag för fel eftersom jag inte kan hitta var man ändrar...
Söker ett PS4 Pro i Trestadsområdet. Gärna ett paket med VR v2. Mvh Kristoffer
Hämtad min plata. Som det redan har nämts i tråden så var det 4g versionen. [IMG]
Hämtade mitt paket från elgiganten som skickades med bring. Trodde så klart att dom hade skickat alla 3 produkter som jag har beställt. Men det...
Yup. Jag kollar det när jag har hämtat den. Är dock nästa 100% säker på att det är en 4G.
Mitt paket från Tele2 som inte skulle komma idag, kom precis till mitt ombud. Så min lilla stad har lördags leveranser.
Vore ju kul ifall de hade kunnat lista vilja städer som berörs.
Min var också beräknad till idag enligt postnord appen igår kväll. Idag är det ändrat till 30 november.
20:18 fick jag igenom min order. 10:45 dök den upp i postnord appen. Hoppas den kommer fram.
Tack. Skall kolla i min app. Kan hända att jag inte hittade den menyn när det var på tyska.
Flel tråd. Jag köpte via card of joy.
Köpte presentkort på h&m. Fick ett sms. Men inget presentkort dyker upp i appen.