Separate names with a comma.
Finns ingen anledning att kolla ens, jag laddar i snitt var tredje dag och är nöjd med det.
Har aldrig haft några problem med vare sig batteritid eller värme med min 7a, inte heller med min 6.
Såg nyligen om Game of Thrones och House of the Dragon inför andra säsongen som startat nu. House of the Dragon (TV Series 2022– ) - Episode list...
Jag har kört Ivacy i ett antal år nu utan problem, får ut uppåt 23MB via qbittorrent, senast köpte jag 3 år för 17 kr/mån på 10 enheter.
[MEDIA]
Dom jag har är från i december, då var det på spanska.
HBO körde med spanskt tal.
Första avsnittet av säsong 4 The Boys avklarat, serien verkar hålla samma totalt sjuka stil som i de tidigare säsongerna, härligt. The Boys (TV...
Mina (sovrum & vardagsrum) är nog rätt korkade men det funkar ändå, dom ska bara få luften att röra sig.
Min 7a fick en på 0,91GB.
Utrullningen av Juni featuredrop börjar nu och pytsas ut beroende på modell och operatör. [IMG]
7a's uppdatering ligger på 0,91GB.
Juni OTA 0,91GB.
Juni OTA 677MB.
Lite tyngre i kväll. [MEDIA]
Varit för lite progressiv metall på sistone. [MEDIA]
Om du kör igång en DLNA/UPNP-server på din dator så borde LG-tv'n hitta den och kunna spela upp filer över nätverket. Du behöver inte installera...
Kanske https://www.apotea.se/jordan-smile-eltandborste-tbx300b med 45 dagars batteritid och Oral-B's borstar passar. Jag betalade 429 kr för min...
Jag kör med ett antal Pi 4 & 5 bla kopplade till en LG 65CX, spelar som sagt upp 2160p hevc 10bit HDR utan problem.
Det går inte. Pi 4 behöver minst 5V 15W Köp Strömförsörjning 15W USB-C Raspberry Pi 4 svart till rätt pris @ electrokit Pi5 5V 27W Köp...
Jag kör med Trygg Polaris 2000L Cykellampa 2000 lumen, 8800mAh Li Ion-batteri, 85gr - Bikeshop.se Lyser nåt grönjävligt. Har även en Silva Trail...
Plugga in en Raspberry Pi 4 eller 5 med HDMI i tv'n, kör LibreELEC på den och plugga in hårddisken i den så kan du utan vidare spela upp hevc...
Står ju Maxlast 30 kg så 25 bör väl inte vara nåt problem om du dessutom tar bort batteriet som föreslaget.
Ser ut som problemet löste sig i juli 2023...
Troligen besvarad sedan närmare ett år.