Separate names with a comma.
Fick Pitaka skalet idag, dyrt men riktigt bra kvalitet. [ATTACH] [ATTACH]
Batteritiden känns väldigt bra, lekt ca 1 timme skärm på o tappat 5 %
Ja, en chansning men tänkte testa ett bättre skydd
Dyr frakt, tot 333 sek
Betalade 245 sek för ett NanoArmour for Google Pixel 10 Pro Anti-Reflective Screen Protector - Edge-to-Edge, TruColor, Compatible with Google...
10 pro, S24 snapdragon känns snabbare, inte testat kameran än. Köpte 10 pro för upplåsta bootloadern så jag kan leka lite med egenbyggda ROMs...
Börjar, rätt lika min S24 i storlek. Gick o disabla en massa bloat :) Nova funkar bra om man inte gillar orginallaunchern Måste säga att android...
Verkar vara samma, beställde detta skydd som passar både 9 o 10 NanoArmour for Google Pixel 10 Pro Anti-Reflective Screen Protector -...
Tittat på en del batteritester på nätet, den mindre versionen av pixel 10 pro slår S25 o Iphone 16pro varje gång i batteritid
Den dära korthållaren med magneter, pajar inte den kort med magnetremsa?
Test: Google Pixel 10 Pro – Mobiltelefon och kraftfull AI-plattform [IMG] PLUS: Imponerande AI-funktioner Kamerorna Skärmen Trådlös laddning med...
Recensionerna är rätt positiva utom för spel.
Google Pixel 10 Pro and Pro XL review: Redefining the smart in smartphone Google Pixel 10 Pro For those who appreciate convenience and usability...
Google Pixel 10 Pro XL hands-on review
Pixel 10 Pro XL after a week: surprises, disappointments, and intriguing questions
Kanske en 1a intryck tråd?
Deezer vs Spotify
Tydligen skickades den från Tyskland ändå, på väg till Sverige med Airmee Edit, leverans fredag
Betygen på GPU är riktigt dåliga, 5 år gamla lurar är bättre.
Ja, mycket märkligt. Vill helst inte avboka för dealen är bra, men väntar inte till slutet september
Pixel 10 PRO svart
Hmm, halebops kundtjänst: din order skickas 22 september.. Blir o avboka
Inget än för min del, beställde svarta den 23e från halebop
GPU ser rätt eländigt ut, cpu bättre, i Geekbench Geekbench Search - Geekbench
Chatten på Halebop säger att Pixel 10 börjas skeppas idag men de kan inte se om mitt ex skeppas
Kejsarens Nya kläder: (Ny teknik) MIT-forskare: 95 procent av företagen får inte ut något av generativ ai Trots investeringar på tresiffriga...
Samma här, beställde 24e så lär bli försenat.
Alla pitaka skal görs i kina så inget udda med det. Såg att paketet skickas med Amazon Logistics UK, lite udda
Pitaka germany, skickas dock från Kina. 54 eur inkl frakt men kan komma tull på så risken finns att det blir dyrt...
Avbokade skalet från Amazon o beställde ett Pitaka skal istället. Dyrt men bra...
Beställde ett aramidskal på amazon, lämnar en recension när jag får det Amazon.se
Finns lite bilder på hur ai funkar på 100X...
https://www.cnet.com/tech/mobile/i-roamed-the-streets-of-paris-with-the-new-pixel-10-pro-xl-and-it-was-magnifique/
Rätt dyrt, är det inte billigare i en GDS hall? Brukar tvätta på lokala OKQ8, slutar runt 200 sek, håller på ett tag, ca 25-30 min
Lite tidigt o säga bu om prestandan än. När ska testerna släppas?
https://www.g2a.com/category/music-c941?activationCountry=SE&availability[0]=inStock&sort=bestsellers-first Läs på vilka betyg säljarna har....
Flyttad till Deezer tråden
Beställde ett skärmskydd efter tips här på Swedroid: NanoArmour for Google Pixel 10 Pro Anti-Reflective Screen Protector - Edge-to-Edge, TruColor,...
Bytte till Deezer, finns bra erbjudanden online. Betalade ca 360 sek för 6 månader för Deezer premium.
Pixel 9 Pro decimates Pixel 10 Pro in GPU benchmark; both far behind Galaxy S25+ and iPhone 16 Pro Ser inte ut och vara produktions firmware :...