Separate names with a comma.
Ja fråga en säljare om rabattkod. Jag fick en på 20%
Ja kundtjänst påstod att de skulle komma tillbaka men det var väl skitsnack.
Jag har ju väntat att priset skulle sjunka i butiken så jag kunde använda non 20% rabattkod så det sket ju sig...
Samsung ska tydligen aktiverat fler kampanjer nu kl 09, t.ex så funkar nu koden S11BLACK för S11 Ultra, för 50% rabatt. Försöker hitta fler saker.
Off topic men vad tycker du om projektorn? Är den något att ha?
Det tog väl slut 00.00 inatt?
Ångerrätt 14 dagar :)
Man köper ju till julklappsleken!
Du kan sitta lungt. OM du får ett abonnemang kommer de skicka hem simkort dessutom.
Samsung avbryter ALDRIG i princip? Sitt lungt :)
Ja jag fick köpt för 5500
Verkar som att det som släpptes för 2 veckor sedan var deras bästa deals..
Den 24e specifikt hänvisade en säljare för mig, skulle gissa på kl 08.00 som det har varit alla förgående år.
Börjar väl inte skolan förens 7 års ålder så det är väl logiskt!
S25 är billigare än S25 FE hos Samsung
Ja det tror jag.
Glöm inte rabattkod WINNER för 100 kr rabatt.
Finns det ens vanlig chromecast längre?
Någon som har bra koll på Dreame D20 Plus? Har D10 plus nu men den har typ havererat men var nöjd med modellen annars. Rätt så bra pris just nu...
Pratade med en Samsung säljare precis som sa att Galaxy S11 kommer rabatteras med minst 50 procent 29e november. Om det är något som är...
Ja detta har vi redan diskuterat om, kommer förmodligen bli gratis igen när black friday börjar.
Jag tog pixel 9a. Abonnemanget gick på 189 kr i månaden.
Ja den 24e antagligen.
Undra varför abonnemanget kostar 219 kr för vissa och 189 kr för andra, som mig.
Du har ju åtminstone ångerrätt på 14 dagar.
Plus att det är bara att ringa till Samsung säljare så får man 20% rabattkod om man ber snällt.
Ja det tror jag verkligen!
Frågade chatten, det beror tydligen på att alla varianter av modellen är slut i lager, dvs olika minnesstorlekar och färger.
Pixel 9a och Galaxy A36 har tagits bort från Comviqs sortiment precis. Undra varför.
Enda kravet är 24 timmars bindningstid. Mobilen helt gratis. Kommer komma tillbaka i lager.
Har pratat med säljare som sa att de som tidigast kommer få in nya på onsdag, dock så var han inte säker. Men han nästan garanterade att de skulle...
Kommer med all sannolikhet komma tillbaka, inte minst vid den 24e när black week börjar på riktigt
Synd det var 2000 inatt.
Google Pixel 9a - Köp din mobil hos Comviq Och så får du en telefon på köpet med. Den är dock slut i lager just nu men förväntas komma tillbaka...
Ja asså Comviqs "obegränsade" för 189 kr/månad slår ju allt.
Du får ju använda hallonrabatten.
Om någon är sugen på Galaxy Z Flip7 så går det att få tag på för 6000 kr nu genom Benify och Mecenat. Flip7 FE varianten finns för 3400 kr.
Inte värt att köpa telefoner på deras sida tyvärr.
Kommer fyllas på, 100%
Finns INGET som slår Comviqs abonnemang åtminstone.