Separate names with a comma.
Enda anledningen att köpa Sensation XL är om du verkligen vill ha en jätteskärm att läsa och kolla på film på. Men även då finns det inte särskilt...
Jo, mycket budgettelefoner och en del flaggskepp saknas. Jag är medveten om att det blivit bättre på senare tid, och att Samsung och Sony Ericsson...
Tycker tvärtom att det var en bra artikel, och din länk säger ju samma sak. Både iOS och WP7 hanterar uppdateringar bättre än Android. Detta...
I mobilvärlden brukar man väl oftast säga att det alltid finns något bättre runt hörnet, och det är lätt att man får vänta för evigt. Men den här...
I min erfarenhet är iPhone lättare att förstå än android för folk som inte är så inne på teknik. Förstår din tjej sig på android borde det inte...
Detta brukar vara ett sorgligt kapitel. Mobiltillverkarna brukar inte redovisa om det går, och recensenterna testar bara bildkvaliteten, inte...
Jag har läst e-böcker på Samsung Galaxy Spica som har mindre och sämre skärm, samt på iPhone 4 som är lika skarp som Ray och aningen större. Det...
Det jag gillar med det här forumet är att trådar som verkligen har flamewarpotential inte degenererar till den vanliga pajkastningen som slutar...
Texten är behagligare att läsa på iPhone 4. Arc och sgs2 gör dock ett godkänt jobb. När jag lagt dem bredvid varandra har jag märkt skillnad, men...
Du ska drömma om HTC Rezound!
Ligger säkert en hel del i det, men ta honom med en nypa salt. Det är mycket säljsnack just nu.
Nu känner jag mig lite lugnare. Brian Klug förklarar ju i kommentarerna varför man inte bara rakt av kan räkna med att effektiva pixeltätheten är...
Inget snack om att det finns många fördelar,men är det inte så att de visar sig främst vid spel, videouppspelning osv? Det är något jag sällan...
Det verkar som det visst spelar roll om det är pentile enligt länken nedan: Galaxy Nexus with curved 4.65" OLED display - FlatpanelsHD Får se...
Vad jag vet kan de inte tillverka samoled+ med högre upplösning än sgs2. Kunde de det skulle de ha gjort en stor grej av det. Alla tekniksajter...
Den här har ju postats överallt redan, men den passar i den här tråden. Detta ser ju inte så lovande ut: Galaxy Nexus with Ice Cream Sandwich:...
Ja, du klarar dig med Arcen. Allt du vill göra kan du göra utan problem med den. Ja, SGS2 är värd en tusing till. Hur stor skillnaden är är...
Jag tycker du antingen ska ta en Arc eller en Nexus S. Fördelar med Arc: Kanonkamera, klarar av att spela in konsertfilm med ok ljud out of the...
De behandlar sina säljare som skit under sektliknande förhållanden. Dokument inifrån gjorde en dokumentär om det. Säljsekten - Dokument inifrån |...
Bojkottar säljsekten, men intressant pris, helt klart. Edit: Den är inte så stor som det låter:...
Fast hans poäng var ju att det är fel att det är så.
iPhone är i grund och botten väldig trevlig, och gör du saker och ting på det sätt som Apple vill är det väldigt smidigt, särskilt om man har Mac....
Den ska jag ha! :)
De har olika ljudchip. Sgs2 har ett från Yamaha, SGS ett från Wolfson. Vodoo finns vad jag vet bara till telefoner med Wolfsonchip.
Huawei Honor gets video run-through, manages to hold the mobile court's attention - Engadget Kan kanske vara nåt.
Med 1gb kan du använda telefonen precis som du vill och dessutom streama lite musik om du skulle vilja. Du kommer aldrig att behöva tänka på...
Om man ska tro Anandtech klår Apple A5 Samsungs Exynos. Vi får se hur androidprestandan blir med ICS, dock. AnandTech - iPhone 4S Preliminary...
BGR var väl helt säkra på att det skulle komma en iPhone 5.
Japp. De släppte en SGS2 med mindre skärm. Nu är de ikapp Android igen. Att de kommer bli omkörda igen snart betyder föga. Om folk brydde sig mer...
Nu kan man äntligen använda sin röst till att ha en konversation med en telefon. :)
I princip omöjligt om man inte redan vet vad det är. Onödigt inlägg.
Finns en tråd om fotbollstjejmalware: https://swedroid.se/forum/53910-har-jag-fatt-malware-spam-app-nedtankad-bakom-ryggen.html
Mycket tänkvärt: No one expects the Apple inquisition « thegadgetlife
Hörni, den har inte presenterats och ni är redan arga på den. :) Inte är väl A5 trött? Den är väldigt lik Samsung exynos om man får tro AnandTech...
Touchproblemet beror på att en jordkontakt tappar kontakt med skalet. Finns en lång tråd på xda, men det är långt ifrån alla som får problemet....
Den där försäljaren menar att du ska installera en custom-rom som klockar upp Sensations processor och förändrar mjukvaran. Vilket är en konstig...
Jag har mycket svårt att tro på detta. Apple specialdesignar proprietära kontakter och kablar för att vara annorlunda och låsa in sina kunder....
7 miljoner ton fotbollstjejer per vecka låter lite mycket. Edit: Om man räknar med att en fotbollstjej väger 65 kg får jag det till runt 108...
Processor och grafikchip är exakt samma. Ray har bättre kamera, men fotolampa i stället för ledblixt, som Desire S har. Skulle tippa att Desire S...
Är det bara jag som har svårt att begripa varför man ska ta ställning i en slapfight mellan två gigantiska elektronikföretag?