Separate names with a comma.
Äntligen, nu är det ordnat, installerade den "nvflashWW.7z" vet inte om det är att rekommendera för jag vet inte hur det kan påverka garanti etc,...
Romen? Menar du firmware eller vad?? Givetvis har jag ju kollat på Asus hemsida, du kanske inte har någon sådan tf101 platta själv? Det har ju...
givetvis 3.2.1 Givetvis 3.2.1 ska det stå, blev lite väl fort skrivet där. Hur som helst, får icke ics 4.0.3 att fundera på min Asus TF101,...
Skrev nyss på USA sida, bifogar det här, svara på Svenska om du vill , skickar med bilder nedan. Hello I have test lot of time to install...
Hejsan Hejsan. Japps, ibland så låser den sig totalt, alltså så att man inte ens får upp den bilden jag visade här ovan, då måste man reset den...
Hejsan igen. Japps det stämmer att jag har gjort det, jag har fått uppdateringsfiler, men för att man ska kunna uppdatera så måste jag ha en...
Hejsan Hejsan Vad är slateroid? Alltså jag vet det är det forumet, men hur uppdaterar man firmware där?
Så, nu är den laddad, inget annat som har hänt nu heller:(
Någon som lust hjälpa mig?
Hejsan Hejsan Jag har sökt och sökt, kollat runt på alla möjliga sidor, tyvärr är inte min Engelska den bästa och än mindre mina kunskaper vad...