Separate names with a comma.
Det brukar framgå en minsta totalkostnad, den gäller. Är abonnemanget obundet brukar totalen bestå av hårdvara + 1 mån abonnemang, (ibland går det...
Smartphone Ranking | DXOMARK
För att krångla lite ytterligare är det inte omöjligt att man kan stacka rabatterna på varandra. När jag köpte min pixel 6a på köpet tog jag först...
Har läst att pixel 10's kamera inte ska va så bra, vissa säger sämre än 9a och den i sin tur är sämre än vanliga Pixel 8. För bilder definitivt 10 Pro
Sorry, svarare på fel person.
Det blir samma pris oavsett om man betalar av per månad eller inte. Eventuellt kan man få rabatten på själva abonnemanget att gälla 36 mån...
Ja, jag försökte sälja min på marketplace men gav upp då det handlade om nån hundring tillslut efter prut och tjat. Det som är lite synd är att...
Pixel 10 med 100GB abonnemanget kostar under 2900kr om man betalar kontant. 219kr/mån abonnemang. Vill du inte ha den sälj den till phonehero...
Precis, mitt svar bygger ju på att ingen sagt att de fått krav i efterhand. Men intressant att inbytesavtalet inte gäller innan enheten skickas,...
Beror på om de kör med extra inbytesvärde eller inte, men buggar också en hel del.
Om vi pratar samsung får du en bedömning direkt i webbshoppen. Tanken är att trigga olika bonusar vid inbyte, tex 2000kr extra rabattetc. Denna...
Dessutom, tips vid inbyte, kan man använda båda IMEI numrera som många telefoner har på samma enhet vid olika inbyte, har dock aldrig skickat in...
Någon som har en rabattkod för Garmin? Antingen garmins egen webbshop eller någon som säljer Fenix eller Epix. Försöker främst se om det går att...
För den som väntar på abbonemang med telefon. Fråga om man räknas som bunden även om man vill teckna med hårdvara under tiden, det blev man inte...
Avser dessutom bara Finland så sannolikt fel valuta.
Tidigare har det gått att teckna abonnemang med bindningstid, och fortfarande kunna hoppa på abonnemang med hårdvara kort därefter (Comviq får...
189 va när det va med telefonen på köpet, nu är abonnemanget sämre och telefon ingår inte. Vill man bara ha abonnemanget och billigare får man...
Kommer finnas mängder med oöppnade pixel 9a på marknaden om man kan tänka sig det. De värderas till ca 3k hos företag som köper in telefoner, jag...
Min är 55 så där spricker det direkt dessvärre. Men ett motsvarande kap är vi ute efter, annars får de fråga säljaren på Elon...så att säga.
Svärmor kommer behöva skaffa ny TV. Max 10 000kr (gärna billigare) och 65 tum. Fördel om Telia finns som app (vet att det funkar på Samsung bla)....
Om det är Comviq du pratar om kan du få bättre om du kontaktar dem, det fanns väl dessutom nån annan lur på köpet även om den inte va nåt att ha?...
Hej. Använder Tunnel Bear VPN till och från, gratisversionen. Erbjuds nu en månadsprenumerarion för 1$. Nån som betalar och kan säga nåt om...
Du får söka på Ansin och kolla på annan sida. Man kan få en fri månad ibland. Chatta men engelskspråkiga supporten, de är snällast ;)
Man kan välja språk ja, att man landar på en inställning till synes random beror på att man följt en länk tex härifrån.
Svenska eller engelska chatten? Väljer alltid engelska då de ofta ger kompensation och mkt bättre hjälp
Via reviewclub kan man få bra pris på Pixel 10 i olika varianter, bla pro och XL. Har presterat väldigt bra i kameratest som är viktigast för mig....
Nu har min titanium också silver hoppat fram ett steg i processen. Beställde 5/9.
Edit. Nej det kan man inte eftersom de inte lagt till s25-serien som valbara. Hade varit för bra. (Den som fått hem sin Edge kan kanske byta in...
De abonnemangen går att säga upp direkt, eventuellt med en månads kostnader à 20kr för vimla. Det är nästan jag avbryter min order som väntar på...
Kan man köpa för 5000kr ny i butik? Kontakta kundtjänst och säg att du vill ångra köpet pga detta och se vad de säger? Nån i nån av trådarna hade...
Tyvärr nej. Nästa omgång hade väl 29/9 som förväntad leveransdag om jag inte mins fel.
Alternativt nåt sånt här: Samsung Galaxy S25 Edge Skal Kortfack Grön Men tar ju som sagt bort en del av charmen kanske men skyddar också bra. Har...
Jag har funderat på detta: https://www.amazon.se/-/en/dp/B0F2FN81XS/?coliid=IZ39TFXW3D5GC&colid=17VTQFRHK99RH&psc=1&ref_=list_c_wl_gv_dp_ii
Ja de enkelskspråkiga är kanon!
Söker man på asin B08D51CGBG via google hittar jag att dialogen är på tyska men låtarna på engelska (såklart), dock inte om det är flera språk....
här undrar jag med om det är bäst att avsluta nu eller invänta att telefonen skickas, verkar ta nån vecka. Är mkt nöjd med mitt Comviq 100GB för...
Kolla kanske vad du får via Benify om du har samt Samsung egen sida så det inte är bättre erbjudanden, tillbehör eller annat för det priset. Men...
Min beställning gick igenom precis, valde inbyte av en pixel 8 och kortbetalning. Hade tänkt vänta till Black Friday då mitt abonnemang måste...
Jag killgissar att det viktiga troligen inte är den teoretiska maxeffekten på panelen utan att man kollar vad den levererar, gissningsvis finns en...
Använde Mecenat Alumni men kan finnas andra, MEC10