Separate names with a comma.
Det är ju märkligt det här, för jag tror att det är många som har Telenor och Pixel som inte upplever problem. Personligen har jag Telenor via...
Har du pratat med Telenor? Kanske kan vara värt att ringa och säga att 4G-samtal inte funkar och om dom inte fixar det så tänker du byta...
Jag menar att ljuskällan har ett speciellt utseende eller form, som inte finns i smart variant. Typ en sådan här [IMG] Eller dom små...
Så klart, men finns inte några snygga smarta ljuskällor och har en många armaturer där ljuskällan är en stor det av det estetiska så går det ju bort.
Precis, fördelen med dimmer/relä är ju att det går att välja ljuskälla mer fritt.
Nej det är inget problem att ha strömställaren till konstant. Annars så sätter du reläet i dosan bakom strömställaren på väggen istället, så blir...
Det blir ju en ond spiral, eftersom jag inte får några notiser så har jag oftast ingen anledning att öppna appen. :teeth:
Nja, alla andra appar som jag använder i samma utsträckning funkar ju fint, t ex WhatsApp. Jag tror det är Messenger som det är något fel på. Jag...
Ingen beta här.
Jag har motsatt problem med min Messenger, jag får inga notiser alls om nya meddelanden ibland. Sen när jag öppnar appen så trillar det in...
Styrkekram till alla i denna tråd och alla på Comviqs kundtjänst.
Jag ser ett nytt användningsområde för vindsnurror. Omringa hela Sverige med vindsnurror, det blir militärt försvar och energitillverkning i samma...
Ja det verkar ju bara vara ren principsak att det ska protesteras mot vindbaserad vindkraft. Merparten om dom planerade parkerna ligger ju flera...
Ja skillnaden är marginell, det blir nog bra med vilken som.
Det står ju att den har PPS också, men varför skulle du inte våga testa?
Det är inte MacAfee som klagar.
Pixel 6A
Det skulle väl vara avsaknaden av tillräckligt med portar (USB, HDMI) i så fall, på den fronten är ju en Pro bättre utrustad. Men det går väl att...
Ja men du måste först skaffa ett tyskt sim för att lyckas få igång Telenor på klockan, men sen när det är klart så kan du hiva ditt tyska sim.
Jag tror det blir svårt att hitta något som tillgodoser alla kraven tyvärr. Pixel 7 Pro och Gcam är ju en no-brainer. Men sluttande kanter och...
Mitt windows gnäller också på den länken.
Det beror på vad du vill åstadkomma. Ska du sälja telefonen eller ge den till någon annan som skall ta över den, så måste du först ta bort...
Självklart, vattenburet hade fungerat ypperligt.
Jag har en teori om att udda nummer på iPhone alltid är bättre än jämna nummer. 11/13 är bra, 10/12/14 är dåliga, 15 kommer att bli bra igen o.s.v.
Det får @AmandaaS svara på, tror hon gjorde det via mina sidor på Telenor? Men först bör du dubbelkollat om du har 4G vid samtal eller inte.
Med den planlösningen kommer du att behöva många LVVP för att få värme i alla rum, man behöver ha en betydligt mer öppen planlösning för att det...
Får visst rätta mig själv, det går tydligen. Convert your Google Home into a free TV speaker -- here's how
Funkar kanon med den här registreringen av kontantkort, inte en enda skottlossning eller bomb som har smällt senaste tiden. Det kan bli...
Det låter väldigt dumt att ha ett hus med fjärrvärme indraget och ändå värma med el. Där finns en del potential för ert hus att spara mycket...
Jag tror det är för att många appar inte har implementerat CameraX eller Camera2. Snapchat var väl ganska tidiga med det och fick då betydligt...
Självklart drar elen iväg om man har igång sin komfortvärme i badrummet. Men du menar att du även har värme som går på el i din lägenhet som är...
Då funkar nog inte din VoLTE. @AmandaaS hade samma problem, trots att alla inställningar var aktiva för VoLTE så gick hennes telefon ner på 2G vid...
Lägenhet, går inte åt mycket el i en sådan. Det enda som kontinuerligt drar el är ju kylen och frysen. Spelar ju ingen roll om det är en 1a...
Dubbelkolla så att du verkligen har samtal via 4G/LTE. Låter som att den går ner på EDGE när du ringer med tanke på robotröster.
Jag tänker spontant att det borde finnas en standard för det i alla Matter-kompatibla enheter. Men helt klart en fråga värd att bevaka. Kanske...
Det stämmer, deras GW och smartplugg är det som än så länge är kompatibla med Matter. Så det betyder att har du deras GW sedan tidigare så kan du...
Har du provat att höja volymen på lurarna? Inte på telefonen alltså. Det kan du göra efter att du har dektiverat absolute volume, då frikopplas...
Det går ju så klart att installera i efterhand och kostar kanske mellan 200-300k, beroende på förutsättningar. 6000-8000:- per radiator +...
Det är bra om det redan finns ett vattenburet värmesystem i huset, det kostar en rejäl slant att installera i efterhand.
Är det via blåtand så kan du deaktivera "Absolute volume" under utvecklaralternativ.