Separate names with a comma.
Axon 7 för 2990 på Webhallen https://new.webhallen.com/se/product/251250-ZTE-Axon-7-Dual-Sim-64GB-Quartz-Gray
Ok, härligt, kul att du fick tag i nåt. Hoppas du blir nöjd.
@Ara nu finns 10x30-modellen för 2990:-hos Gofoto;)
För en vecka sedan sålde jag min OP3T, trots att jag var kanonnöjd med den. Längre än så blev alltså inte rekordet;) Sitter helnöjd igen, nu med...
Kan det gälla både S8 och S8+ månne?
En bild från jobbet nu på morgonen, ganska taskigt ljus men jag tycker den sköter det riktigt bra. Direkt ur kameran, autoläge, ingen annan...
Någon som har nåt liggandes, gärna guldfärgat. Finns i Stockholm.
Jo jag kör det mesta på, förutom bluetooth och NFC. Annars synkning, platstjänst etc. Har inte testat kameran så mycket, har tyvärr inte varit...
Ja, det är märkligt. Var samma på min fd OP3T, vissa hade dålig batteritid, jag fick typ alltid 6 timmar SOT. Men men, man vet ju aldrig hur det...
Satan vilken bra batteritid jag får ut. Helnöjd:)
Hur kan de bara köra med september security patch? Min Note 5 kör Nougat med oktober security patch!
Tack Vet du vad, hinner inte hämta så ge den till @Dragon, var väl nästan dött lopp;)
Antar att du är tvåa på den, om ingen annan var snabbare i pm;)
Tar den gärna! Hämtar i Sumpan
Enligt rubrik. Finns i Stockholm.
Såld
Fick sålt min OP3T så behåller denna.
Brukar själv göra det nån gång i månaden på alla mobiler. Android har en förmåga att sprida filer i systemet, a la Windows.
https://forums.oneplus.net/threads/clearing-cache.434196/ ;)
Testat att rensa systemcachen?
Har lite svårt att bli av med min andra tele, en OP3T, så nu går denna ut också. Alltså, en Note 5 64GB N920C, ej dual sim, guldfärgad. Helt...
Helt rätt, det är no-no;)
Nu byter jag ut den, en OnePlus 3T 128GB Midnight black i nyskick. Komplett, inköpt i början av april. Sitter tempered glass på. En del extra...
Lyckades komma över en helt ny för 3500 (kanske inte jättebilligt) på Blocket. Den är köpt i Dubai. Har hållit utkik ganska länge efter en sån, de...
Gillar Note-serien riktigt skarpt, har precis fått tag i en ny Note 5, N920C, en guldfärgad 64GB. Satan i gatan vilken lur, visserligen är det...
Köpte en iPhone av jimpa77, allt i sin ordning, väl paketerat. Toppensäljare, rekommenderas!
Dbrand black metall och Slickwrap black leather till OP3/3T. Båda för 100:- plus ev frakt. Finns i Stockholm.
Har dessa: Pelosi svart "sandstone" 50:- Original flipcover 100:- Original Carbon 100:- Eller alla för 200:- + frakt Finns i Stockholm
Tecknet som du skrivit i rubriken betyder; mer än.....
Bootloader upplåst?
Finns även med 10x32;) Även den riktigt fin.
Nej det var det inte, men enligt rykten kring 5T så verkar uppgraderingen vara något mindre där. 3T fick en starkare processor och kraftigare...
Kanske är deras tanke att få fler nya kunder, inte uppgradera från 5:an iaf. Från 3:an kan det nog vara en idé. Men som sagt, en tele mer "Up to...
Frugan behöver byta ut sin iPhone 6S 16GB. Nån som har en 7:a 128GB i bra skick (ej 7 plus, endast den vanliga 7:an)? Kvitto och garanti bör...
Ja, i bra ljus tycker jag den slår det mesta, åtminstone om man gillar 16:9. De andra måste man ju croppa då. Har en OP3T nu, som också har en...
Uppenbarligen kan även en "budgetmobil" ha en bra 16:9 sensor. Bilder tagna på Isla Graciosa, Lanzarote, med en Axon 7. Jäklar vad jag gillade den...
Tack, det låter helt rimligt!
Saknar min gamla Axon 7. Någon som har en silverfärgad i bra skick. Den bör vara komplett och orootad med kvitto. Finns i Stockholm.
Vissa mobiler (de flesta?) verkar ha bäst upplösning i formatet 4:3 (typ 12MP) och sämre i formatet 16:9 (typ 9MP). Har själv haft en Axon 7...
När jag tänker efter behöver man inte gå så högt upp i pris. Denna Nikon är riktigt bra och prisvärd https://m.prisjakt.nu/product/2437415 Kom...