Separate names with a comma.
Med 4.1.2 JB får jag null/null och med 2.3.6 GB får jag inget alls
Tack för ditt svar. Men vad jag kommit fram till är att jag mest troligt har ett trasigt kretskort. Slår jag *#1234# kommer det upp "Unknown" på...
Ok, tack för ditt svar. Menar du att jag skall ta bort .bak? men det är ju .nv_data.bin som skall finnas. Menar du den som slutar på .bak så...
Ingen som har lösning på detta problem? Är det kört?
Hej. Tack för en guide på detta fel. Men tyvärr kommer jag bara till 7. Det är så att jag inte hittar någon .nv_data.bin fil. det finns...
Så. jag följer den guider efter att jag rootat min telefon. Rooten fungerar. Jag kommer ner till 7. Gå nu till den sparade EFS mappen som du...
Hej Jag har tidigare fått hjälp att flasha om min telefon då den inte installerade sig efter fabriksåterställning. Hjälp fick jag i följande...
ok, tack för snabbt svar. Efter som jag är ny får du gärna specificera dig lite mer. Jag har letat runt och hittar en massa olika versioner av...
Hej. Detta är min första tråd på detta forum. Jag har problem med min SGS2. Det är så att jag gjorde en återställning och nu vill telefonen...