Separate names with a comma.
Samma sak för mig faktiskt, första mobilen som jag har haft som redan har börjat uppvisa sådana här saker och jag är rätt så rädd om mina prylar.
Fick laddningsproblem med ett extrabatteri som inte var original, men det har aldrig hänt med SE original-batterier. Om du verkligen inte vill...
På den stora X10:an har jag inte sett några liknande saker, du har fortfarande blått i SE-apparna men inte i andra appar.
Tror att han använder Home++ i den videon, finns också att ladda ner från Market precis som PandaHome.
Nämen @Khwaj nu fick du ju mig att skamset leta upp manualen till headsetet och läsa på lite :) När skall vi gubbar lära oss att läsa manualen...
Jag var tvungen att para om den med telefonen efter att jag hade använt den med datorn, föredrar att ha det snabbt och enkelt med telefonen helt...
Jag kör med en annan app (PandaHome) som hemmaskärm och den roterar, men standard-appen som följer med kan man inte rotera. Med PandaHome får man...
Har testat Blåtandsheadset med Vista tidigare och det har alltid krånglat. Men jag testade det här headsetet med Win7 och det fungerade alldeles...
I Gmail, tryck på meny-knappen, sen Inställningar | Signatur, i Moxier Mail (Exchange) trycker du meny-knappen sen Inställningar, skicka-tabben...
@mgman alla som jag har köpt från DealExtreme har fungerat både som laddare och datakabel och den är specad som båda. "- Simultaneously charge...
Ok, tackar och bugar för infon :). Hur är det med uppdateringarna till X10, rensar de all information och appar så att man måste ominstallera allt?
En liten konstighet med min X10:a är att det inte kommer något slutarljud när jag tar ett foto. Spelar ingen roll vilket av slutarljuden jag...
@thestaar Japp, den fungerar bra med X10.
Personligen gillar jag de här (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26313) små smidiga kablarna från DealExtreme, kostar $3 inklusive frakt....