Separate names with a comma.
Hur återställer man mobilen helt efter att man rootat den? tog bort rooten och återställda genom inställningar-Sekretess-Fabrikåterställning. Men...
Har testat det men det tycks inte hjälpa. Får testa återställa telefonen istället. Sent from my E10i using Tapatalk
Ingen som vet? Sent from my E10i using Tapatalk
Hej! Ända sen jag rootade har jag inte kunnat ladda ner ifrån Market. Det står bara och tuggar på "hämtar...". Någon som har ett svar på mitt...
Någon som är ägare :)? Vill veta vad ni tycker och vad som är positivt/negativt osv. Blir nog en sådan snart :)
drog precis ner z4root och rootade luren. Men vad gör jag nu? Hur tar jag bort appar som jag inte vill ha tex?
Skype vet jag funkar då jag använder det själv :). Men resterande vet jag inte. Tvivlar på att det finns någon form av facebook chat-app.
Japp de funkar på x10mini med 2.1 :). finns att hämta på market
Annars kan man ladda ner Handcent sms så slipper man att det öppnas en "ny" ruta varje gång man ska skriva. man skriver direkt i fältet
Förlåt! har var lite busy senaste dagarna. ska göras genast :)!
3d gallery funkar utmärkt :D. Kan skicka ett PM om du vill ha .apk filen :)
Mest sugen på att se om de fanns ngt att hämta därifrån. Men det verkar inte så, så jag stannar nog som det ser ut nu :). Vill tacka alla för bra...
Mjoo men inte övertygande nog :P. Känns dom de bara är småsaker man kan göra..eller ?
Hej! Tänkte att ni skulle försöka övertyga mig att roota :P. Har inte hittat någon bra anledning för att jag skulle göra det, men eftersom dom...
Testa "myClock" :)! Finns på Market. Fungerar utmärkt
Hoppas dom drar in Multitouch (Dualtouch) eftersom de tydligen ska finnas som hårdvara :)
Hehe faktiskt :P. Många snackar om de men de är så värst kul..
Japp de verkar ju så :). Fast det är konstigt att de inte såfall kom med 2.1 ?
Laggar Angry Birds för er med? Ibland kan de flyta på jäkligt bra men så kan de komma små störiga lagg som varar i kanske 5-10sek
x10 mini'n använder ju sig utav en ClearPad 2000 och om man läser här så står det att de ska finnas Dual Touch i hårdvaran iaf :) Även...
Sitt och spamma tryck hela tiden så ska du se att de funkar :P. JAg ser också en pytteliten bit av de blåa men tillslut gick de
När kommer de igån ? Får bara fram "Google Maps Navigation finns inte för denna platsen ännu".
Om man roterar skärmen till landskap så man man nå knappen :). Det lyckades jag med iaf.. efter ett antal tryck dock. Någon som vet om man kan...
Hittar inte villkoret "Display - Off". Var kan jag fixa de ?
Om du håller inne på skrivfältet så kommer det upp ett alternativ "Indatametod". Tryck på de och välj ditt tangentbord :)
Funkade inge vidare =/. Tack ändå!
Jo jag vet :P. Har kört de innan. men jag vill ha ett riktigt T9 då skärmen är så liten.
Men det är ju inget T9 :P?
Någon som vet ett bra T9 tangentbord som finns att tanka ner? Tycker SE's inte är något vidare. Helst ska de ju finnas svensk ordlista.
Hade ju varit kul att testa rörliga bakgrundsbilder :)
Jo det finns på engelska också :) Sent from my E10i using Tapatalk
Tack!!
Jag använder mig utav Pure grid calendar och är ganska nöjd med den :) [IMG]
Kan också rekommendera Homerun Battle 3D. Riktigt beroendeframkallande spel där du möter andra spelare online, vinner poäng och köper ny...
Hur får man ut batteriet i en x10 mini?
Här har ni min hemmaskärm (ADW Launcher) :) Skärm 1 [IMG] Pure Grid Calendar Skärm 2 (Center skärmen) [IMG] Beautiful Widget, System...
Hittar faktiskt inte trådarna. Har ni lust att länka :)?
För att jag är ny och inte fann just den tråden :P
Som rubriken lyder :). De apparna jag tycker är bäst just för x10 mini är: ADW Launcher (Eller Tag home och andra Home Screen appar som ersätter...
jag har märkt att min mobil (x10 mini) blivit seg och har börjat tappa batteri snabbare än innan sen uppdatering som kom för någon dag sedan....