Separate names with a comma.
Tydligen gäller watch3 medskicket endast om man köpt telefonen via elgiganten men vart står det?
Varsågod kompis: Tele2 OP15 - OnePlus Watch2
Låg samtalsvolym? Upplever ni också att samtalsvolymen är låg? Drar alltid upp den till max men är det lite buller i bakgrunden drunknar talet....
Jo, det var så jag gjorde och ändå kom felmeddelandet upp. Dubbelkollade mellanslag etc men samma felmeddelande kom upp om att jag skulle...
Typ, det som står på asken. Är samma som det i beställningen.
Funkar inte för mig, säger att IMEI-numret måste matas in korrekt.
Det blev en Oneplus 15 till slut. Med tre inbyten inkl. P8Pro blir månadskostnaden 435kr/mån under 24 månader vilket är lägre än nuvarande på...
Det är en befogad fråga och jag, är också nyfiken. 299 blir väl 369 eller något ifall man väljer 24 månaders delbetalning (hatar det upplägget....)
Jag ber så mycket om ursäkt. Bilden jag bifogade hade med inbytesrabatten för mina telefoner. Prisat är samma för mig när jag jämför bilden jag...
Grattis kompis!
Jag fick ett sms för någon vecka sedan. Såhär ser det ut för mig. Velar själv mellan oneplus 15 , Google pixel 10 pro xl eller xiaomi mi 15t pro...
Är sugen på en Oneplus 15 via Comviq men har inget behov av smartklockan (som är en äldre modell). Hur kan man kränga snabbt? OnePlus 15 - Köp...
Ah, jag måste be de koppla kortet i klockan också?
Sorry för den kluriga rubriken. När jag betalar med det fysiska kortet så får jag kvitton digitalt (då jag knutit det till kedjan), betalar jag...
Det bästa är att åka till en cykelbutik och välja det som passar elscootern och plånkan. Du undviker de allra billigaste genom att köpa en modell...
Bygellås och vajer där bygeln träs genom hjulet och främre dämpare (om det går). På det viset kan man inte rulla iväg den. Vajern är till där...
Vet någon hur man kopierar betalningar? Ex, jag har ett kreditkort och istället för att mata in bankgironummer och OCR/Referens vill jag kopiera...
Hur aktiverar man styrning av kameran med hörlurarna? Tidigare kunde jag styra slutaren på min Xiaomi mi 11t pro.
Hej! Säg att jag lyssnar på en artists musikalbum på Youtube, varför dyker denna video upp mellan? Har premium. Här är länken till själva...
Kunde inte ändra till tumgas.
Tänkvärda inlägg... (risk för rant) Min känsla är att det finns ett släng av "det får inte vara för enkelt". Vi har ett fantastiskt...
Finns det möjlighet att ha gemensamt konto med någon av dessa banker? Jag har Ica och tjejen har SEB (sämsta skiten ever).
Eltra 67, går 25km/h och kan reggas som moped Eltra 67 - Vattentät IP67, All round med 50 km räckvidd
Intressant, betyder det att Coc intyg inte behövs om man har tecknat trafikförsäkring på en elscooter som har max 1000w effekt och strypt till 25...
Hos cdon ja men jag menade sen den blev tillgänglig i Sverige för ett bra tag sen.
Tipsar även om denna. 12kg, dubbla(!) motorer på sammanlagt 500W. Punkteringsfria hjul...
Du menar när föräldrarna föregår med gott exempel och skjutsar sina barn? (ironi)
Det ligger en poäng i det du skriver men om elscootern är spärrad till en laglig hastighet och deformationszonerna på en bil motsvarar en krock i...
Tipsar om denna: Ultralätt hopfällbar elscooter för ryggsäck 250w - Elkicken
Har du tittat på Elkicken? Väldigt kompakt. Ultralätt hopfällbar elscooter för ryggsäck 250w - Elkicken
Uppdatering: Pengarna som plötsligt drogs från min väns konto återbetalades efter några veckor men då ingen förklaring gavs på hur detta kunde gå...
Jag förstår, ville bara hjälpa dig hitta en ordentlig modell. Har du kikat på Inokim? Deras Lightmodell bör passa dig: INOKIM LIGHT2 Super Orange...
Läste du länken jag skickade till dig? Eltra 67 - Vattentät IP67, All round med 50 km räckvidd sen: Eltra 67: Från Elsparkcykel till Moped...
Ja, gränsen är under 1000W för att klassas som moped och denna maxar 800 W. Normal är 500W.
Tipsar om eltra 67, bra ip klassning, 25 km/h och 50 km räckvidd. Eltra 67 - Vattentät IP67, All round med 50 km räckvidd
Någon mer som upplever störningar i Comviqs när runt södra Stockholm?
Köp INTE denna: Flexibel mobilhållare Dels har silikonöronen som träs runt hörnen töjts ut och sidoklamrarna har fått min mobil (Pixel 8 Pro)...
Liten uppdatering, min vän har anmält händelsen till Lunars kundservice men de vidtar åtgärder först efter transaktionen går igenom. Just nu är...
Kortet spärrades efter att hen upptäckte köpet och hen ska kontakta supporten imorgon.
Tjena, en, bekant till mig skaffade Lunar för någon månad sedan och har varit nöjd. Fram tills idag. Hen påstår att någon dragit pengar utan...