Separate names with a comma.
Gboard är inte uppdaterad på fyra år och buggar friskt.
Har du testat Swiftkey? Otroligt mycket bättre svepskrivning. Kört det nu i två veckor.
[img] Oppo Find X8 Ultra (Stock camera, 3x, 70mm, 0.04s, f/2.14, ISO 250, 50.33MP)
LOL.
Blir mycket förvånad om de inte fixar GPU-prestandan i nästa generation. Nu köper väl ingen Pixeln till fullpris men även för sina rabatterade...
Långskott men värt att fråga - du använder ingen app som justerar ljusstyrkan på skärmen med Apples API? Min app för lokaltrafik maximerar...
Söker någon av följande: iPhone Air i blå eller silver iPhone 17 Pro i orange Krav: Kvitto Skal/skärmskydd sedan dag 1 eller motsvarande...
Jäklar vilket lyft batteritiden fick på min Air. Tog av laddaren idag vid 10 och trots cirka 5h SoT och en hel del kamera/lightroom/spel är jag på...
11gb på Air
Det är väl att svära i kyrkan här men som iOS-fan gillar jag att kineserna kopierar från Apple utan att skämmas. :-)
Mycket bra. 3x-zoomen har nästan lika stor sensor som Vivo och 6x är ett utmärkt tillägg för lång zoom. Jag är tyvärr inget stort fan av digital...
Det behöver du inte. Oppo Find X8 Ultra kan ställas in på 35mm som standard och bilderna blir i mitt tycke minst lika bra om inte bättre tack vare...
Det är helt otrolig teknisk innovation. Är bara orolig för hur det kan missbrukas.
Tråkigt att köpa samma telefon mer än två gånger. Varför inte testa en Oppo Find X8 Ultra istället? Bättre mjukvara och kamera om du frågar mig....
Gemini Banana är obehagligt bra. original: [ATTACH] "Add snow" [ATTACH] "Make it summer and daytime" [ATTACH]
[img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera, 6x, 135mm, 0.07s, f/3.26, ISO 1250, 10MP) [img] Oppo Find X8 Ultra (Ultra HDR, Stock camera,...
Köpte en iPhone av mig. Mycket bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas.
Såld till @opus1
Den finns kvar. Vi tar det vidare i PM.
Kanske Jonathan Ive som headhuntat honom. Han anställer många av Apples skarpaste på sitt AI-företag nu.
Och vi är tankeläsare :teeth:
Skum fråga att ställa. Varför köpte du den från början?
Word!
Jag med. Låsskärmen för mig är ganska ointressant. Antingen använder jag telefonen aktivt eller så ignorerar jag den.
@220volt är forumets minst övertygande Pixel-fanboy. Han är ju en bra grabb :cool:
:D:D:D:D:D:D:D
Jag håller med 100% såklart.
Det eskalerade snabbt :D Skönt att få gnälla av sig lite. Keep it coming!
Visste du inte det innan du köpte din iPhone? :cool:
Såld till @Homer2019
Reserverad dagen ut till @Homer2019
Största skillnaden mot streaming är kvaliteten på bild och ljud.
10-8 Garanterat sevärd men kan också vara lite "mainstream-fantastisk" på ett negativt sätt 8-6 Här finns oftast de bästa filmerna, ofta lågt i...
Jag har bestämt mig för att behålla min iPhone Air och säljer därför min 17 Pro Max (med viss ångest såklart). Inköpt 1/10-2025 på Apple Store i...
Säljer en mycket fin (nyskick) Canton AV-processor med stöd för Dolby Atmos med mera. Anslut ett 5.1-system direkt mot RCA-utgångarna och...
Det finns teknik och sen finns det TEKNIK :-)
Det man är van vid är alltid ohotad etta. Tangentbord är något man vänjer sig vid.
Testa SwiftKey
Tack för tipset. Funkar kanon. Kör nu SwiftKey och det är lika bra som på Android :)
Javisst. Det är klart bättre på svepskrift. Tyvärr funkar implementationen av tredjepartstangentbord ganska dåligt på iPhone. Den skiftar ofta...