Separate names with a comma.
Detta kort är ett kryptokort som Plutus och går inte att jämföra med ett vanligt cashback kort. Detta kommer också att beskattas.
Kanske är det mobilen som har fel inställningar efter bytet?
I praktiken, byter mobilen inte själv mellan 5G och 4G beroende på belastningen så spelar det ingen roll. Vem använder 2G/3G numera? Nästan bara...
1ms till en väldigt nära server typ Bahnhof server. Det är lite annorlunda när man går längre och Bahnhof är inte jättebra på detta speciellt...
Jag tror inte på det. Även billigare men dyra Telia abonnemang får bara 100mb/s. Även Hallon som hade 150 gick tillbaka till 100. Jag tror inte...
Ja, typ samma sak: https://faq.vimla.se/hc/sv/articles/19454758149777-Android Vad har Telenor för APN-inställningar? - Telenor Privat
Apple One fanns hos Tre förre. Jag tror att de höjde inte detta abonnemang vilket betyder att det är mer prisvärt nu. Jag tror att de vill ha...
Nja, det är mer komplicerat än så. Curve tar också en extra avgift på helgen och de använder Mastercards växlingskurs som är inte like bra som...
Håller med... delvis. Det finns Android uppdatering och Android säkerhet uppdatering. Det betyder att man kan ha en Android 10 med sårbarheter en...
Eller de kan helt enkelt sluta med dubbel surf. Lite trött på det.
Och bättre pris på mobilen om man behöver.
Mycket som händer just nu hos Telenor: blandning av störningar och planerade arbeten i typ hela landet.
Ja men andra avgifter är samma oavsett kredit/debit. Det var poängen.
Nej det är 0,2% med debit och 0,3% med kredit som MC/Visa tar.
Jag tror att ägaren av pizzerian bryr sig inte så länge Amex användare har ett backup kort som funkar och köper ändå. Jag betalar oftast med...
Marketing helt enkelt.
Det mesta av kedjorna tar kortet men det finns undantag som till exempel: Jysk, Dollarstore, apoteket, ... Annars är det lite svårt med...
Jag har Amex blue och Everyday och har inte hittat någon gräns.
Bara upp till 100 tkr/år dock…
Jag provade just nu och det funkade inte.
Jag vet inte varför du fokuserar så mycket på Farmen. 1. Farmen existerar för att det finns tyvärr folk som tittar på det. Det finns skit på alla...
Det är absolut inte vem som helst som kan producera innehåll och det kostar mycket. Netflix har blivit mycket dyrare över tid. Producera är en sak...
Nja, det spelar ingen hur man tittar. TV4 handlar om kanaler och TV4 Play alltså C More. Problemet är att det finns för många streamingtjänster...
Och Apple Pay funkar igen på Coop senast 2 eller 3 gånger jag provade!
Vad är konstigt med testet är varför är Crowdsourcing bara 250 poäng när de säger: Our unique crowdsourcing technology allows us to collect data...
Förlåt, du pratade om lågprisvarumärkena som ingår inte i testet och Fello är det enda utan 5G så absolut inte relevant med testet. Annars tror...
Om man betalar 275kr hos Fello för att få 24 GB, ingen 5G och max 100mb/s då är det inte mer prisvärt än Telenor med bindningstid och 5G i full...
Nja, det handlar inte bara om GB och hastighet. Finns också grejer som surfa som hemma i X länder osv. Och de andra har ofta bättre kampanjer....
De skriver att de testade 5G/LTE med 5G preferred och troligen utan hastighet begränsning. Så Fello som bara kör på LTE och max 100 mb/s skulle ha...
Fello har inte 5G och max 100 mb/s. Det är inte vad som testades.
Telia är bäst men är de prisvärda? Och vad händer med Telenor?! De gör OK med crowdsourcing men annars är det klart sämre än Tele2. Generellt,...
Man behöver aldrig SIM-kortet i telefonen som har Swish. Jag har Swish kopplat till mitt privata nummer men har Swish app på min jobb telefon....
Danske Bank, Nordea, Handelsbanken, Swedbank/Sparbanken, SEB, Länsförsäkringar. Jag vet Skandia och ICA erbjuder Swish och är kanske inte de...
Det är därför man betalar för det indirekt genom andra tjänster, produkter, investeringar, lån, osv. Och det är därför man får Swish typ nästan...
Nja, jag ser inte Swish som gratis dock. Man betalar för sina banktjänster på något sätt direkt eller indirekt.
Det är inte något nytt. Det står på sajten: Om du väljer att ansluta ditt kort till betaltjänsten Curve, tänk då på att du behöver ha varit kund...
Det beror på hur mycket man använder Refunder med 2% cashback men man måste betala 10000kr bara för break even. Själv tror jag att det är bättre...
Larmprodukter använder mobilnätet som backup och stöder oftast bara ett mobilnät. Mycket billigare utan 5G hårdvara numera. Om man behöver...
Idag kunde jag inte blippa kortet på Coop… Vad gör de?!
Nej, det finns ingen uttag avgift om du köper en flaska med kortet. Du kommer att betala 5,075kr med 1.5% valutapåslag.