Separate names with a comma.
Nä, vad fan, ni har tappat det helt.
Kan intyga om att soundbaren är riktigt trevlig. Vi har den hemma i köket och föredrar den nästan mer än vår Harman Kardon Onyx som är för tung i...
https://www.amazon.se/gp/product/B08HL7QSDZ/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A1P934CSKPYUY0&psc=1 Riktigt bra pris på hantlar, förvisso 5 KG men sambon...
Hur ser den ut uppackad?
Kollade precis klart på den med sambon och vi betade av hela första säsongen på en vecka. Fantastisk insats av kvinnan i huvudrollen, sjukt bra!
Inte för att vara en glädjedödare men finns det ens något andrahandsvärde i det ni köper? Tänker på er som har samlat på er typ 8 juicepressar.
Haha, på riktigt?
Du klarar dig, den här juicepressen kan jag rekommendera själv. Både billigare och kräver ingen el....
Själv köpte jag en vinylskiva för 500 kr som är omöjlig att hitta i Sverige, supernöjd! Fast man ska nog välja Amazon när inga andra alternativ...
Inte meningen att trycka ner förhoppningarna, tyckte bara det såg lite ut men den är säkert jättebra. :)
Nä, såg dock klipp från recensionerna och den verkar inte få ur så mycket juice ur det som pressas....
Förlåt, men juicepressen är ganska medioker. Det pressar ju knappt ur något.
Hej, var finns du?
Beställde en vinylskiva för en jädra massa pengar och den kom problemfritt och väldigt bra paketerad.
Skaffade mig en Mi 10 Lite med, riktigt trevlig mobil! Fin skärm, tillräckligt snabb, bra batteritid, okej kamera och stöd för 5G var mina 5 krav...
Lunden.
Beställde faktiskt en sån jag med Då är det dags att du skaffar dig några! Såhär ser det ut hos mig: [ATTACH]
Har en Scansonic IN210 som jag vill bli av med som har vanlig FM-radio samt WiFi och internetradio där man kan lyssna på nätbaserade radiokanaler...
Den på bilden såg faktiskt riktig bra ut!
Köpte du två skivspelare? Den där ser ju riktigt trevlig ut, i alla fall rent visuellt.
Gör det! Håll utkik i forumsdelen "köpråd", där skriver alla medlemmar om fynden som går att göra. Om jag hittar något riktigt bra så ska jag...
Förlåt, språknörden i mig tvingar att rätta stavelsen av "abonnemang". Snälla, ta inte illa vid dig. :) Jag bor i Göteborg med och åker lite hit...
Hej! Jag har en LG G7 du kan få köpa för 963 kr inkl skicka lätt. Den är i använt skick men den fungerar som den ska. Det enda att anmärka är att...
Det kommer ta lång tid innan du behöver byta ut den, men det är viktigt att man har koll så man inte repar skivor. Själv köper jag nästan alla...
De verkar ha olika nålar. Din verkar vara av den här sorten: https://www.amazon.co.uk/dp/B01JFQK7J8/?tag=oid0d-21 Så det är inga konstigheter...
Ni som även lyckades köpa soundbar:en för 30 kr, med den fick ni en RCA-sladd gratis så den kopplar ni mellan skivspelaren till aux på valfri...
Var bor du någonstans? Jag har en gammal Sony som du kan få gratis om du bor i Göteborg. Måste dock funktionstesta den först.
Så här ska det se ut: https://svalander.se/local/site/images/tips_fakta/vinyl_78v/byte1_600.jpg Kan det vara så att du inte har dragit av...
Så klart inte men att inte ha någon förstärkare och att direkt koppla till en simpel HK gör ju också skillnad. Men gånger jag har kopplat direkt...
Haha, hur girig kan man vara? :D
Har du kopplat de till ett par högtalare? Egentligen är det inte enorm skillnad på ljud när det kommer till skivspelare. Har en Sony nu som var en...
Nu försvann den andra skivspelaren som även hade blåtand. Beställningen kommer säkert att tas bort men drog iväg en beställning då det är ett...
Fräckt! Vad fick du ge för den? Har själv en vinylspelare hemma och massvis med skivor, det är avslappnande att dra på några skivor och bara...
Tele2, Comviq, NetOnNet, Tre, Telia mfl. har inga erbjudanden idag. Ur mobilväg finns inget av intresse.
Måste säga att detta är en märklig tråd. Får lite intrycket av att du känner dig bättre än dina anställda och därför vill du applicera denna metod...
Vänta till black friday eller singles day. Tele2 har de senaste åren haft riktigt bra erbjudanden då!
Håller tummarna att Tele2 kommer med ett riktigt bra erbjudande under "singles day" eller "black friday" på en mellanklassmobil för typ 2500 kr...
Jo, fast jag tog bort inlägget när jag insåg att det var fel i prissättningen.
Rimligt, sökte på samma cykel och normalpriset verka 10 000 kr så måste ha blivit ett valutfel. :(
Inte för att vara en party pooper men om du får hem den, var försiktig och kolla så att allt sitter som det ska och att däck, ram och broms...