Separate names with a comma.
Inte för att jag är insatt i själva trådämnet eller vad du vill diskutera så kan jag onekligen hålla med om att man bör kunna se vem som låst...
Du ska inte jobba när du är 13 år, och i vilket fall ska du inte förvänta dig över 50 kronor.
Det är i nuläget bättre att vänta till julen. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Efter bomben i Stockholm så var det ett jävla liv att muslimer bombade och hade för sig från nazister, invandringskritiker och från det...
Fyfan, man är borta från en dator i över en dag och så missar man denna nyhet. :( Sent from my Nexus S using Tapatalk
Allt försvann i den nya uppdateringen i och med att jag ändrade en sak i programmet för att den skulle sluta bugga. Sent from my Nexus S using...
Jag har återgått till SwiftKey efter ett halvår med Gingerbreads tangentbord och jag är mycket nöjd. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Med standardladdaren dröjer det dryga fyra timmar. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Ni har köpt en telefon för (oftast) några tusingar. Vill ni därmed ha varenda applikation gratis på Market?
I About phone i Settings kan du hitta all nödvändig information.
Du får ta resten i PM. Ja och nej. Inte officiellt. Du har dock rätt att oavsett varifrån du hittade den att inneha en skiva som innehåller...
Va? Förövrigt; om du nu har en köpt dator så har du rätt att ladda ner en OEM-version av ditt operativsystem för att använda för din dator. Det...
Nej. Kanske om man köper från en olegitimerad försäljare. Mitt köpta Windows 7 har fungerat felfritt i snart ett halvår.
Mitt råd när du får hem en färdiginstallerad dator med massor av bloatware är att blåsa den på all skit och sedan "köpa" något operativ.
Jag har haft samma problem med samma knapp. Det har dock inte skett på tre månader sedan 2.3.3. Om det inte löser sig så testa en...
Om ditt VISA-kort har avvisats så bör det i samma meddelande stå en anledning? Eller har den uteblivit? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Kan du köpa andra saker via internet? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag är nöjd, men nu kan du lika gärna vänta tills en ny Nexus kommer. :) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Dra in facket.
Själva videospelarna skiljer sig inte så mycket från varandra förutom de spelare som kan avkoda codecs och containers som Android själv inte...
Jag har själv Telenor Mobilsurf för mitt kontaktkort och det fungerar utmärkt. Skillnaden lär dock vara att jag har så att Telenor drar 69 kronor,...
För tillfället så håller jag inte aktivt på att vidareutveckla applikationen, främst för att jag inte har sådär jättemycket tid. Det enda som...
Jag har suttit och felsökt ett endaste fel i en programkod i två hela dagar. Först nu löste jag felet och det känns riktigt jävla bra. :)
Testa, testa och testa. Sedan så kommer du börja att förstå. Jag själv har inte gått någon utbildning alls, utan är självlärd. Du kommer...
Jag har stora jävla blåsor i truten. Whiskey + örontops och håll emot blåsan = <object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie"...
Jag håller fullständigt med.
Korrekt.
Lättare sagt än gjort, tyvärr...
Kanon!
Det är någonting i din andra aktivitet som inte är riktigt rätt. Du ska kunna hitta raden det sker på i den röda texten. Därefter ser man enkelt...
Använd DDMS och använd LogCat, leta reda på den röda texten som kommer upp när detta händer så ska du kunna se varför du får en FC. Using DDMS...
Det är, enligt mig, bättre att du implementerar långklicket (där har du tillgång till positionen i listan) för att sedan visa en AlertDialog där...
Varför använder du helt plötsligt menyn? Det har ju ingenting med långklick att göra?
Ja, den buggar rejält, speciellt vid uppladdning från mobil till dator.
Det är lite ovant men man vänjer sig nog. Jag tycker själv att denna version av Market är ljusår bättre än den förra.
Använd bara AdapterView.OnItemLongClickListener | Android Developers. Sedan skapar du bara inuti den en Creating Dialogs | Android Developers.
Kanonfin! Fortsätt! :)
Photoshop.
Riktigt bra.