Separate names with a comma.
Jag kör den. Fungerar bra men jag gjorde inga kvalificerade före/efter tester.
Tja... vad ska du använda din telefon till?
Som jag förstått det så bry sig servicecentra i 99,99% av fallen inte om att telefonen är rootad. Att skärmen är trasig kan ju inte berott på det...
Det är en signatur som inte verkar finns på SGS vanliga sms-app. Kör du handcent så finns det i inställningar/skickade meddelanden / personlig...
Har du en rootad telefon så kan du ladda hem Market Enabler från market och ställa in NL (Holland) så ser du appen sen. Alternativt vänta på att...
För er som vill ha koll på era Playstation trophies var som helst finns nu en playstation app från Sony. Bara tillgänglig i England, Frankrike och...
Tack
Borde ju släppa det här OT men kan inte. Kommer du ihåg vems rekommendation? Har man original och inte lagt in 803 så har man 512 och då gör det...
Det där var ju ett helt värdelöst svar Ult. Bara för att det läggs ut på internet så blir det inte automatiskt public domain. Begreppet public...
Nej, måste man partionera om då? Mellan vilka .pit?
Vad är det för minnen?
Varför partionera om? Ingen rom eller fw jag kört med har behövt något annat än standardpartion och jag har testat en hel del.
Kan rekommendera sms backup+ sparar automatiskt sms, mms och samtalslogg till ens gmailkonto.
Det finns en uppdatering av Google goggles på marknaden nu. Största nyheten är att den scannar QR och vanliga streckkoder mycket snabbare. Det...
Har hört gott om Playbook men det är RIM och dessutom ett nytt OS från dem så inga appar fungerar, blir nog en HC tablet för mig ändå.
Va? Fungerar det bra i reklamfilmen? Vad sjukt... Har hört att det fungerar lite sådär men det är en cool effekt, får hoppas Google Goggles...
Jo, men det beror ju på att Samsung fulfixat och finfixat i sin firmware. Android 2.2.1 är inte snabbare i sig.
Lite begreppsförvirring här. Android 2.2.1 är en uppdatering av operativsystemet som Samsung implementerade i sin firmware från JPU eller...
Gillar du iphonen mer så är det väl bara att börja använda den. Verkar ju fånigt att inte använda det som passar en bäst.
Gå in i inställningar i det andra smsprogrammet och stäng av notifikationer och vad du kan hitta där.
Mycket annat än minnet som påverkar också.
Har ni tänkt på det här? Motorola ATRIX = M ATRIX
Jag vet inte men det finns mängder av personer som har idéer och då är det ju bra om möjligheten finns för dem att realisera idéerna.
Finns originalroms man kan flasha jocke_lulle.
Motorola Bionic är en LTE telefon för Verizons 700mhz nät.
Fin Galaxy tab
Finns inga alternativ i dagsläget, har pratats om Paypal och att kunna lägga det på telefonräkningen men inget är klart. Google checkout går...
Som jag skrev ovan men det finns root till deras andra telefoner så borde väl lösa sig.
8/10 - worms är nostalgi.
tior?
Det är väl klart att Hockeyligan vill/måste försvara sitt varumärke och intellektuella egendom? Sen tycker man ju att de kanske kunde gjort som...
Google behöver göra ett uttalande om Honeycomb nu och förklara läget. Är det gjort bara för tablets eller alla typer av enheter?
Under CES presenterade Motorola sin Droid Bionic * LTE * qHD 4,3" * 8 mp kamera * 512 mb ram * HDMI-utgång * Android 2.2 Är det den...
Blandade ihop telefonerna, Atrix kör visst HSPA+. Det var Bionicen som kör LTE.
Mmm förmodligen. Hittade det här på wikipedia "Handsets and mobile modems stated to support 4G LTE will most likely support only a subset of LTE...
Antar att du kör Touchwiz-launchern teknocide? Jag har win64 7 också och jag fick installera om drivrutinerna för enheten via Kies och boota om....
Haha, hur mår du Norsehawk? Jag skrev att jag har 4g-täckning och bad dig utveckla ditt påstående. Är det att vara "förbannad envis som en...
Kan du utveckla det här?
Opera
Det gällde innan, lagge92 men nu börjar amerikanarnas 4g bli samma som vårt - LTE. Dock är det möjligt att telefonerna inte använder/stödjer samma...