Separate names with a comma.
S20 ultra Snapdragon samt skal.[ATTACH]
Återtåg till Android i väntan på nya Iphone 12(om jag lyckas hålla mig borta tills dess) Några snabba, fick tips om Nice lock, Disconnect pro,...
Hur ligger landet i ang denna config nu? jag får min ultra idag med snapdragon =)
Sålde ett par beats studio, trevlig dialog snabb betalning bara plus.
Blev ett par 75t 2:a gången för mig, slog till på EG sommarrea idag.
Samsung duo laddare, skal till s20 ultra. Micro sd kort a2 128-256gb
Ändra till köpes mannen.
Söndag kl 10 för medlemmar Sommarrea inom Ljud & Bild - Elgiganten
Sålda till @Perli
Beats Studio 3 oanvända inplastade med digitalt kvitto Pris 1300:- eller bytes mot inear eller förslag. [ATTACH]
Rätt roligt ändå en micro anekdot. Jag tillhör generationen med monchi chi en apa som mjukisdjur även uppväxt med chokladcigaretters intåg samt...
2a gången gillt får bli ren försäljning när 12 max anländer
1500+frakt är de dina.
Iphone 11 pro max grön, 64gb, Kvitto garanti, Mint condition monterat glasskydd 99% batterihälsa kartong kvitto 3.5mm hörlursadapter skal...
Aha men bra när de finns andra möjligheter, precis då blir de acceptabelt och mer därtill.
Trevligt vad gick kalaset på? Samt vart gjorde du det?
Fläktar skönt vid havet [ATTACH]
För snabb i bland, blir att återta denna, tur man kommer på sig ibland med sunt förnuft=)
Tack men får hoppa på den.
My bad Serie 4, uppdaterat nu.
Är de julklappsleken man beställer något samt får sig en rejäl överraskning.
Iphone 11 pro max midnight green 64gb, i nyskick, kvitto kartong 3.5mm adapter laddare etc. 99% batterihälsa, inköpt på Comviq ej låst, andra...
Min kär morsa, investerade i en a41 igår, hittills nöjd.
Hon köpte ny själv tråd låst.
Några bilder? Batterihälsa? Tack.
Skall tillskrivas pga reumatism etc så ingen plusmodell.
Sökes mobil primärt iPhone SE 6 6s 7 alternativt 8. Gott skick gärna med något skal. God batterihälsa. Pris speglar skick. Snabb affär med betrodd...
skoj se och följa ditt projekt. :)
Bisarrt men Audi Bmw toppar listorna här med. Följt av allehanda företagsbilar i olika former.
Jabra evolve 2 65 till jobbet. [ATTACH][ATTACH]
Efter 13.5 uppdateringen så upptäckte jag att min 11 pro max gått ned till 99% batterihälsa, OMG måste jag byta lur snart. Asg =)
11 pro max, blir nog motsvarande när 12 anländer. Grymt nöjd.
OT bästa känslan i glaset av alla jag testat på dessa.
Är rätt blandad körning, men ligger väl snittar kanske 0.7, kan absolut köra både - samt + över de. Har kört några lite längre körningar då går de...
Vi kör en Skoda Superb automat diesel 4wd grymt nöjd. Dock har vi ägt den i ett par månader bara, första servicen för oss blir nu i månadsskiftet....
Samsung q85 75 Tum.
Strålande, åter bra. Min står på vardagsrums golvet nu, får gärna bli kväll nu, har du din på stativ eller väggmonterad?
Min anländer om ca 30 min hemma. Har du hunnit titta något på din? nyfiken som man är.
haha jag förstod det, men tänkte spela "dum" men skämtet är mottaget och jag var med på noterna =)
haha inte billigare kanske, blir ju ej billigare än att inte ha något stativ alls, och trängas i sängen, dock är det inte så praktiskt :) värst...