Separate names with a comma.
Ja det var tråkigt. Nästa ryktesdag om android 2.3 är ju den 11:e november. Väl mött då.
Tycker du ska köpa en ZTE Blade eller Nokia 3310 i väntan på Nexus 2.
Jag orkar inte heller byta bort permanent från standardbrowsern. Hade den användargränssnitt som Firefox och stöd för chrome sync så hade jag...
Blir era telefoner sämre för att det kommer nya versioner? Hur finns inte problemet med iPhone? iPhone 5 kommer ju vara tuffare än den som finns...
Denna är det CiaB: https://chrome.google.com/extensions/detail/oadboiipflhobonjjffjbfekfjcgkhco
Resten tas upp av systemet. Är det något du märker av eller är det bara en siffra på skärmen som du inte gillar?
Vänta. Google har inte tryckt på knappen för protected apps. Eller ändra fingerprint i build.prop.
Går väl framåt men är fortfarande ruskigt segt vid uppstart och när man växlar in till programmet. Sync med ff på datorn är fint, synd att man...
Man ska ALLTID disabla Voodoo innan en flashning.
Versionen av 2.2 som fanns innan var tillgänglig två dagar efter att filen hittades på Samsungs servrar. Den nya versionen (JPA) har funnits sen...
Batteriindikatorn kan visa fel efter att man flashat, oavsett rom. Har ingen länk för tillfället men för att fixa det måste man radera...
Du kan surfa in på m.nordea.se med din androidtelefon, det funkar faktiskt bra. Sen finns det en speciell app som i dagsläget bara finns till iphone.
JM1 är den senaste officiella eftersom JP6 drogs tillbaka. Inofficiellt finns JPA som nyaste på samungs servrar men den kommer du inte åt via Kies.
Flasha in JM8 med 512 pit och sen JPA utan att partionera.
Fabriksåterställ
Paypal finns inte än. Du måste koppla ett kreditkort på google checkout först. Tror du kan göra det i telefonen efter du tryckt köp på appen....
Min SGS visar rätt på 2:54 på låsskärmen men 2:23 på statusbaren.
Det var tydligen en update-rom som man inte kunde repartionera med. Richthofen har släppt en variant för Odin med repartionering....
miccey: http://www.multiupload.com/1XY3Q9VSCM antar jag, såg den på XDA men inte den jag använde.
Kör JPA nu med Chainfires root och 2e recovery. Verkar fungera bra, nu är det bara att vänta på DrT :-)
JPO-filerna är för brittiska marknaden men JPA är för nordiska. Har inte sett någon lista vad som skiljer dem åt annars.
Sivo: Har du en svensk eller brittisk telefon? På samsungs servrar finns två JPO/JPP för UK och en JPA/JP4/JPP för nordiska telefoner. Om nu...
De pratar om det här på XDA de har fått den via samfirmware. Intressant att du kan se den i Kies redan.
På min SGS går man in i browsern och väljer inställningar och sen enable plugins. Där kan man välja on demand för att få som flashblock, att man...
Va? Det var det sjukaste jag läst. Jag hoppas för din skull att mariestaden är en nödraket annars förstår jag inte hur man kan ha den goda smaken...
Samsung är väl lite som Nokia, grymt fin hårdvara men svajig mjukvara. Delarna i SGS är riktigt högkvalitativa även bortsett från skärmen, till...
Var du nöjd med N97? Vad fick dig att inte välja N8?
Tycker WP7 ser väldigt intressant ut och det kommer absolut ta marknadsandelar. Många företag som använder Microsoft-lösningar och vill köra...
Doh, tydligen var det en felaktigt namngiven fil. Filen finns på samsungs servrar och heter JP7 men är egentligen en JF3 från juni...
Listade ut hur länken var uppbyggd så jag laddar ner nu men måste få upplåsningsnyckel från folk som kan sina saker. qsecofr: en kille som gjort...
Edit: Samsung har en fil som heter JP7 på sina servrar men det är egentligen en mjukvara från juni så inget att se här. Såg att det fanns en JP7...
Angry Birds skulle nog räcka ända ner till Italien.
Var nog chainfires superpower som ställde till det. Tack qsec för länken. Dags att dricka kaffe.
Samsung presenterar något den 8:e nov
Ok, inkluderar senaste en fix för att touchknapparna lyser konstant i screen off?
Fick visst 5.1-versionen utan den fixen. Jaja, lär ju komma en 5.2 snart ändå.
Romen har ju en jätte-apnlista, tror det bara är en felkonfigurering speciellt eftersom det blev rätt med officiella JP6. Det var lätt fixat för...
Gillar romen (kör 5.1 slim) men saknar den inbyggda screenshotsappen, såg den inte i tilläggsappar. Min APN blev fel också, fick tele2.internet.no...
I webläsaren tar du menyknappen - mer - inställningar - aktivera plugin On demand så fungerar det som flashblock, off så är det avstängt :-)
Samsung i USA har enligt androidandme bjudit in pressen för ett konferens den 8 november där en ny telefonmodell presenteras. Jag tror detta...