Separate names with a comma.
Nej nej bry dig inte om det, jag uppskattar ärligheten! Jag gör en factory reset och prövar, få ta omaket och ladda ner apparna manuellt, har ju...
Använde mig av Googles egna konfigurationsverktyg när man börjar för första gången. Man scannar en QR kod på den gamla och så väljer man vad som...
Fan måste försöka lista ut det här för jag spelar aldrig... Alt får jag lämna in och göra en reklamation eller något till Telenor. Tyngsta jag gör...
Jag gick från en Note 20 Ultra och den blir ju varm också men inte som denna, och upplevelsen verkar ju diffa där vissa säger att deras inte blir...
Ska kika på det! Jag ser dock inte i batterianvändingen att den drar något?
Hallå där, Fler som upplever att sin Pixel 8/ 8 Pro blir obekvämt varm av lätta simpla saker som surfa runt på nätet, kika på youtube osv?...
Efter några dagar nu har jag upptäckt att det är lite mixade resultat. Mestadels har det faktiskt låtit bra men det är dom gånger där jag inte...
Då är det iaf inte bara hos mig. Frågan är om detta är något Google kan fixa med firmware? För att ha det så här är ju verkligen inte hållbart...
Finns det någon annan app man kan använda som inte kräver att man ringer en person? Så man kan testa att ringa till t.ex röstbrevlådan?
Jag har testat både över wifi och mobilnätet och tycker inte det är någon skillnad. Först tänkte jag om det var den där funktion "klart ljud" men...
Hej, fick som många andra här min Pixel 8 Pro igår, första gången jag har en telefon från Google, har kört Samsung till 95%. Nu till min fråga,...