Separate names with a comma.
aha, det är wifi från folk som har fiber och mao inte mobilt bredband. dessa ska väl vara skyddade med lösenord? Jag vet att många missar detta...
Ja Wayback Machine är suveränt, jag fick nys om det via Wordpress support efter att en 650 sidor blogg jag hållit på med under 7 år (om min...
Detta har jag åtminstone sluppit på min gamling "smart". Inte är jag en Google-fan, snarare tvärtom, men så länge man inte går över till Iphone...
Många på landet saknar wifi. Om man inte drar igång en "hotspot" åt sig själv för att köra andra enheter på (som suger mobildata) Och skulle man...
Dock fick jag då inte ALLA bilder, men jag fick det jag var ute efter, alla videoclips. Senare såg jag att resterande bilder fanns i sina mappar...
Påminner om mitt problem att överföra bilder och videoclips till en PC, med kabel. Det såg likadant ut för mig utom att det kom upp en massa...
Jag var där och högerklickade på bl.a. "dcim" men kom upp att det var noll filer. Ska kolla närmare Edit Den vägen fungerade det. Förut dök det...
kan berätta, nu flera år senare att killen lever. Han återkom i det spel jag brukar köra på min pc och spelade, men sämre än förr då han var i...
Bor en tid i en kåk på landet där det inte finns bredband, har en tid därför kört internetdelning till en pc via usb på en Huawhy smart ca 4 år...
Tack igen, det blev en del att kolla på. Min "Smart" heter tydligen Pot -Lx1 och den är lite för smart för att kunna göra det man vill. Eller...
Det slår mig att orsaken till deras krumbukter kanske är att det finns något inbyggt i original OS som behövs för myndighetsspionage?
Hej och stort tack för idéerna, men nej jag såg ingen ikon e. d. Jag hade väldigt bråttom att få upp hela texten så hann bara uppfatta att det var...
Jag har jobbat inom audio-området under lång tid (inte nu längre) och det är kul att se inlägget. Var bekant med Bo Hansson som fanns bakom Opus 3...
Hej Ny medlem med en tung fundering och jag är rädd att det inte finns någon lösning. Körde i det längsta med gamla modeller som knappt gick att...