Separate names with a comma.
Hur är skicket i övrigt? Bakskal, tappskador osv?
Bud noterat! Får jag inget bättre bud inom ett par dagar så är den din.
Läste lite om det och kom fram till att jag inte va riktigt teknisk för att göra det. Dock hjälpte det att formatera om telefonen så nu är den...
..Är italiens huvudstad? Skämt åsido, jag har inte den blekaste. Jag har bara använt telefonen utan att göra nånting mer anvancerat än att ladda...
Nej det är den inte, helt olåst :)
Har nu tagit en del bilder på telefonen, dock trodde jag att SGS3 hade bättre kamera än vad den egentligen har, så bilderna är inte jättebra men...
Självklart kan jag fixa bilder på telefonen, kan evetuellt fixa tills i morgon. Smällarna har den fått från tidigare ägaren som jag köpte...
Som rubriken, har en LG Optimus 2x över som jag vill bli av med pga ny telefon. Den är inte i nyskick, glaset för kameran på baksidan saknas men...
Då ska jag försöka mig på det, det kan ju inte bli sämre än vad det redan är..
Första punkten under "Rooting the LG Optimus 2X"
Tack det verkade riktigt bra tills jag läste följande text.. "This guide works only on phones NOT updated to LG provided Android 2.3 (gingerbread)"
Är trött på min sega O2X och hade tänkt lägga in ny rom, men vet inte hur? Har kollat runt på forumet men förstår ingenting då allt inte finns...
Söker ett vitt orginalskal till min LG, både framsida och baksida sökes! Helst så nära nyskick som möjligt! Kan tänka mig att ge 400-500 för...
Nix, telefonen är hel förutom att bakstycket/bakskalet saknas :) Ja och startproblemen då förstås.. Dock så kommer pikkilini och hämtar telefonen...
iPhonen åker för 400;- i morgon om jag inte får ett bättre bud!
Har en defekt iPhone 4 16gb ligger som jag skulle vilja bli av med. Den kan inte hitta simkortet (Har prövat med flera olika) Den går inte att...
Hur mycket vill du betala? Har en Iphone 4 utan bakstycke som inte hittar simkortet :)
Hur billig ska LG'n va? Har en X2 för 1500 spänn annars. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=65979
Har en LG Optimus 2x som jag vill bli av med. Den är svart, normalt använd och finns några tappskador på ramen men annars är den i bra skick!...
Har också en som jag funderar på att sälja pga köp av annan tele, vad är rimligt pris för dig?
Jag har också kollat ebay och tyvärr kommit fram till samma som dig, baksidan är omöjlig att få tag i! Men jag tänker fortsätta mitt letande..
Ja det är ju jättebra om jag hade haft en SII, men jag har en LG Optimus 2x :)
Tycker O2x är så sjukt snygg i vitt men vill inte göra mig av med min svarta då den fungerar utmärkt. Så jag undrar om någon vet vart man kan...
Har en olåst LG Optimus 2x som jag skulle vilja byta mot någon annan rolig android telefon. Medföljer: Kvitto (Garanti finns, köpt på Alina...
LG Optimus 2x?