Separate names with a comma.
Sony hade jag valt bort direkt, den är väldigt medioker och jag själv använde nyligen flaggskeppsmobilen Xperia 1 och helt ärligt, jag hade valt...
Sorry, fanns inga koder utan alla studentrabatter är bundna till mitt Dustin-konto. :(
Vilken rabattkod är du ute efter?
Nog en av de mest frustrerande mobilupplevelser jag har haft. Att man har valt att göra skärmen så avlång och ändå kört in rejäla bezels gör ju...
Hittade inget roligt under BF så får kika här istället. Söker en vettig mobil, helst en bättre Xiaomi-lur men är öppen för det mesta så länge det...
Mi-Store hade skulle ha 10% BF-rea men det visade sig inte stämma, använde koden på en mobil som kostar 3990 kr och fick 129 kr i rabatt, haha.
Inte hos Comviq, bara Tele2. :)
https://www.mi-store.se/sv/mobiltelefoner/xiaomi-mobiler/xiaomi-mi-9-64gb-piano-black Mi-store har mi 9 för 3500 kr, det är ett jävligt bra pris...
Nu ble Är inte Inets erbjudande bättre? Xbox One S 1 TB All digital edition inklusive två spel och Fortnite cosmetic
Om tipset om att blocka kön inte har kommit fram i tråden, gör följande: Gå in på elgigantens hemsida, sen innan sidan laddar om till kön, tryck...
Tack snälla!
Läste på Swe Jag kom in direkt nu genom att stoppa sidan från att ladda vidare från Elgigantens startsida, läste om tipset på Sweclockers....
Haha, kö-systemet på Elgiganten är så jävla pinsamt. Blir förvisso inte förvånad, när jag jobbade där extra under tiden jag pluggade så använde...
Xiaomi Mi 9T
Absolut, blev bara komiskt hur de stoltserade med att det var 4000 kr i rabatt kontra 1500 kr lägre än det tidigare lägsta på prisjakt. Missförstå...
Hade beställt en Moto One Zoom om de hade varit ärliga från början, känns dock sjukt oseriöst att de i sista sekund ändra ett pris. Skippar Tele2.
Haha, Tele2 tog bort 2000 kr rabatt för Moto One Zoom och ändrade det till 1500 i sista sekund, fan vad fult.
Oseriöst.
Black Friday - Mobiltelefoner och mycket mer | Tele2 Här står det 1500 kr, det stod 2000 kr innan.
Haha, vad fult. Det stod innan att det var 2000 kr rabatt på Motorola One Zoom via Tele2, nu har de ändrat det till 1500 kr.
Jag hade valt P30, bättre batteritid och det är ingen större skillnad mellan mobilerna.
Jag kollade på vad de har för vanligt pris hos Tele2 och sen drog jag bara av rabatten som de själva skrivit att vardera produkt kommer ha under...
Motorola One Zoom för 2490 kr är nog Tele2:s vassaste kap, tillsammans med P30 Pro. Elgigantens BF för deras mobiler var ganska "meh".
Motorola One Zoom för 2490 kr är ju ett riktigt bra pris via Tele2!
Så P30 Pro kommer alltså kosta 5000 kr hos Tele2, då deras nuvarande pris ligger på 9000 kr. Billigaste på prisjakt är 7000 kr, så 4000 kr i...
Inget du behöver tänka på om du handlar från Inet, Netonnet, Webhallen eller Proshop. De stora svenska återförsäljarna har globala versionen som...
Gratis. Skärmen är helt krossad, baksidan är bucklig och det ser ut som att kameralinsen är väck den med. :)
Drömmen vore ju om Xiaomi Mi 9T skulle gå ner i pris till 3000 kr, det är taket jag har satt för mig själv också när det kommer till att köpa ny...
Missade att det var Kirin 710, det är ju tråkigt! Åh fan, Oppo Reno Z ser riktigt intressant ut, synd bara att den inte finns hos svenska...
Använder en Mi A3 just nu, har använt Mi 9T Pro innan och en hel drös andra Xiaomi-telefoner. Förstår inte varför Xiaomi har valt en så...
Hade köpt en Xiaomi Mi 9T Pro, den är orimligt prisvärd och det är få gånger en mobil har känts så bra i min hand. Den är riktigt vass...
Elgiganten hade inga pangerbjudanden på sina mobiler för BF i alla fall, kvar återstår Tele2!
Vänta till Black Friday, Tele2 brukar släppa något väldigt nedsatt då.
Kika på det då, du kommer inte förmodligen ha mer lycka där än vad du kommer ha med Elgiganen.
Trist. Fast försäkringen bryr sig inte om vad du har köpt mobilen för, de kollar på aktuellt nypris och gör därefter avdrag på dels hur gammal...
Kan tycka att det är dåligt om du inte fått reda på att mobilverkstaden är väldigt ovilliga att hjälpa till om yttre åverkan finns.
Det har dessvärre alltid varit så, har du en spricka i skärmen oavsett storlek och hur den påverkar det faktiska problemet så får man bita i det...
Såld till @abbanovitch.
Plockade precis ut en Huawei P30 när jag förnyade mitt abonnemang. Mobilen är orörd och ligger i sin oöppnade låda och medföljer gör...
P30 har defintivit ett högre värde än iPhone 7 så det är ett mycket bättre köp. Vill minnas att jag bara för någon vecka sedan via TRE blev...