Separate names with a comma.
Jag är definitivt ingen kommunistkramare men som vanligt får man sådana påhopp så fort man argumenterar i sak. Nämn gärna vad det var som gjorde...
Nej. Det är skillnad på vad man är och vad man kallar sig. EDIT: Jag menade endast Sovjet, inte alla andra länder du nämnde. :p Sent from my...
Ingen aning, det är en community-app. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Appen är under utveckling. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Det fungerar för mig via appen. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Hur lång tid vill ni ha på timeouten? Just nu är den på fyra/fem sekunder innan den slår ifrån och stänger av inloggningen vilket inte alltid...
Det spelar ju nästan ingen roll eftersom vi håller tillsammans på att utveckla en app. Då spelar sidan inte någon större roll tycker jag. Den...
Det är inget fel på batteriet - det är gjort för att vara så och det har varit så sedan Nexus S släpptes.
Sovjet var inte lika med kommunism. Sovjet var däremot en statskapitalistisk diktatur där vanliga arbetare inte hade något inflytande över...
Vi får låta användare här svara. Är det okej att spara lösenorden eller föredrar ni kakan? Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sådär, loginet saknar bara 30 minuters arbete så ska det vara klart. Det enda som inte fungerar riktigt är när man väljer att spara kakan och...
Båda två. Gjorde du något speciellt?
Nu fungerar det!
Den fungerar också.
Den kommer jag åt.
Hehe, jag kommer inte åt test... eller madeli.... Jag har även försökt med webbläsaren i mobilen och där har jag tömt allt också. :p
Nope, ingenting funktionerar. :p
Jag har testat både Chrome, Firefox, Internet Explorer och via appen. Inget av dem fungerar. :ehm:
Japp, jag med.
http://madeli.itablish.com/
Hm, jag kan inte få kontakt med servern ens?
Nu är det bacon och bananer, vilken är login-sidan för URL:en? Jag antar att det är login... och inte logintest... som jag ska använda? :p
Oj, jaha du hade bytat URL:en nyligen. EDIT: Fungerar inte...
Jag har testat både med mitt egna och testanvändaren "http://madeli.itablish.com/logintest.aspx?anv=jakob&pass=test&save=true" och det fungerar...
Reconnn, kan du aktivera en testanvändare? Den förra försvann för tre minuter sen. Lite småjobbigt att skriva in mina saker. :) EDIT: Nu fungerar...
Jag märkte det, då fungerar i alla fall timeout:en på våran "connection". :)
Har du Dropbox? Då kan vi som är intresserade ha samma projekt synkat och klart. Medan jag ändå skriver så kan jag passa på att säga att nu...
Nu har jag fixat så att layouten fungerar på små och stora skärmar: [IMG]
Tackar, då väntar jag bara på att login-systemet sätts i verket innan jag släpper källkoden som vi tillsammans kan bygga vidare på.
Det är bara att skicka. :) EDIT: Ny titt, jag glömde CheckBox:en. :p [IMG]
Sådär, nu sätts kakan och den säger till om man har loggat in, skrivit fel eller inte har någon kontakt med internet. De grejor som behövs fixas...
Trevligt! Madeli, vill du ha någon bild i applikationen som representerar programmet?
Positivt. Reconnn har löst lite av login-systemet, nu kan jag fortsätta vidare. Jag släpper källkoden nån gång i veckan eller idag så hela...
Var det inte gamlingar som spelade boule med lite folkmusik?
Jag förstår fortfarande inte. Skriv en eller två saker som du vill diskutera så man i alla fall har en utgångspunkt. EDIT: Den tråden du hänvisar...
Melodifestivalen var bättre förr...
Vad ska diskuteras?
Detta har faktiskt besvarats några gånger. :) Testa sök på "Nexus S USA" så ska du hitta något.
Julmust, fyfan så gott.
Trevligt! :)