Separate names with a comma.
Vad händer om ni sätter telefonen i ljudlöst? // A
Nu släpptes Ray - ännu mindre och samma kamera. Och grym pixeltäthet ;D // A
Xperia ray - vad tror ni? Nya x8an ? :) 3,3" 854x480, 1Ghz / 512MB. Metallram. [img] Xperia™ ray | Android-telefon
3.3" 16,777,216 colour TFT / 854 x 480 pixels (WVGA) på den andra.. Bra pixeltäthet ;)
Vet inte vad jag tycker den är lik... [img]
Mobiltelefoner - Produkter - Sony Ericsson Finns med på SE's site. // A
Fanns ett fel i Spotify tidigare som rättades till. Detta gjorde att en del x10ägare fick hackande musik. Däremot var det fler på x10...
Fake? Telefonen stödjer i 2.1 pinch-to-zoom och att du kan använda två fingrar samtidigt på panelen. Något du missat? Kom en uppdatering för...
@Ziboez - gick något snett tidigare.. ? ;) Digitizern stöder inte MT. Förväntar du dig att det ska komma en ny display, nytt skal och ny färg på...
Spelar inte så stor roll vem som säger det. Detta är info som berättas och detta handlar om hur det står till för stunden. Rykten är roliga att...
Wildfire S har en soc som i dagsläget borde förbjudas i nyproducerade lurar. Mini eller mini pro alla dagar i veckan mot wf. Sent from my...
Glöm nu inte hur laggig arc var innan den fick finalversionen. Då vart den rapp! x10an laggar lite nu men sen kommer ju slutversionen. Då blir de...
Så enkelt är det nog inte i USA där låsning ses som en gudagåva. ;) I Sverige förbiser vi detta genom att vi så enkelt får nya simkort hit och...
Citerar mig själv från en annan tråd kring DT/MT: I övrigt - vad som står på förstasidan av mina två uttalanden sedan månader tillbaka kommer...
Inte bara testare. ;) Nja, har inte direkt frågat om det hela. Däremot tror jag det är enligt följande: För 2.1 när DT/MT kom sades det att...
Nja, jag håller inte med dig. 1) Jag är inte helt säker på de specifikationerna. ;) 2) Den kommer inte snart. Det är en bit kvar. Tippar på...
x10 får 2.3.3 inom kort. Enligt mina två källor på SE så har bägge ny kernel på sina test-x10or för 2.3.3. Däremot är det inte sagt hur...
Borde dra ihop en grupp och invadera byn och plåta allt som finns :D
Eller kanske en Pro ? ;D
@Amiga - Kan man aldrig vara säker på. Men det är iaf på G. @Xperia84 - Grattis @macmac - Lämna in på garanti? Låt den sitta i laddaren i 5h och...
Pratat med två på SE. 2.3 för x10 är klar. Antar att vi alla bara väntar på iordningställning av kit och ovanpå det godkännanden. Som sagt - på G...
Även fixade omstarter för större delen av dem som hade problem samt wirelessproblem. Kommit uppdatering för detta. 2.3.3 för SE arc. Problem ska...
Inte alls. Han frågade efter att jag skulle börja skriva i tidningar. Påvisade att jag redan har ett långt mer intressant jobb. :D
Då har jag troligtvis gjort något mer som jag glömt av. =/ Kan de vara gmail då ? :D
Du kan väl få den att checka att om värdet är NULL så sätter den en 0:a ? // A
Och i Stockholm häromdagen ;) [img]
Ja, det går m.h.a flashtool. Det återfinns instruktioner på xda om detta. Flasha in en generic image från t.ex UK på luren med 2.3.2 - roota. Ta...
Mja. Att processen ligger igång behöver inte betyda att den samlar in data. Kanske samlar den in lokalt så om luren behöver service så har de lite...
Hum. Vet ej om denna metod är fixad för 2.3.3 än för annars är den för 2.3.2 när det gäller SE. // A
Prova dra ut och stoppa i USB-kabeln undertiden den tuggar. Funkar på 2.3.2 btw. :) // A
Diskuterats massvis i trådar men: Vid ca 50% - ta ur batteri ur telefon 2-3 min. Stoppa tillbaka. Då kommer telefonen att ha glömt bort vad...
Titta på www.xperiablog.net om du kan hitta länkar. // A
@Sasori Optimering är nyckelordet. Tegra 2-spel, qualcommspel etc. De enda som jag tycker gör bra reviewer utan favorisering och utan att vara...
Jag är ingen fanboy. Jag kör Samsung, Nexus S själv ;) Nästa mobil vet jag inte vad det blir. Troligtvis en till Nexus. De flesta nya mobiler är...
Att använda mobil som referens är som att läsa om Android på ett Macforum. Quadrant lägger jag i samma låda som katten skiter i. Här är mitt...
@zinoelgato Du menar alltså det är rimligt att avråda någon att köpa en telefon för att du har fått ett trasigt ex? Det fick jag också. Ändå är...
Som jag har förstått det kommer alla enheter under 2011 och vidare att kunna köras helt utan SEUS. Det enda de nya saknar (vilket som jag förstår...
Det har alla xperialurar tillverkade efter/under 2011. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Helt klart. Kanske skulle skaffa till hönset hemma.. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Mycket bra fråga. Hans hållare var mycket snug så den satt väldigt precist. Fanns säkert utrymme för att få taskig centrering men inget som...